Direct Commander nedir

Direct Commander, web arayüzüne kıyasla büyük ölçekli reklam kampanyalarının yönetimi için daha kullanışlı, farklı bir Yandex.Direct arayüzüdür. Direct Commander, içerik reklamı konusunda profesyonel kişilere özel tasarlanmıştır.

Direct Commander ile şunları yapabilirsiniz:

  • Çok sayıda müşteri, kampanya, reklam ve sözcük grubuyla daha rahat çalışabilirsiniz
  • Herhangi bir dosya formatından reklam yükleyerek basitçe kampanya oluşturabilirsiniz
  • Reklam kampanyalarında hızlıca toplu değişiklik yapabilirsiniz

Direct Commander ile sadece birkaç tıklamayla birçok işlemi gerçekleştirebilirsiniz:

Binlerce sözcük grubu arasından aradığınız grubu bulun
Diğer reklam kampanyaları ve reklam gruplarına bağlı olması olası bir rakip anahtar sözcük grubu bulun. Örneğin buradaki fiyat teklifini kopyalayabilirsiniz.
Yüzlerce reklam arasından reklam bulun
Girilen metni içeren tüm reklamları hatta farklı gruplara veya kampanyalara ait olanları bulun. Örneğin belirli bir ürünün tanıtımını yapan reklamları bulun (stoklarda kalmaması halinde gösterimleri durdurabilmek için).
Birden fazla sayıdaki sözcük grubu için fiyat belirtin
Farklı reklam kampanyalarına ve reklam gruplarına ait çok sayıda sözcük grubu için teklif edilen fiyatları esnek bir şekilde yönetin; Süper Pozisyon ve Garanti Gösterim bloklarında herhangi bir pozisyona giriş teklifine göre Arama'da teklif belirleyin ve gerçekleşen fiyatı dikkate alın; ağlarda ise istediğiniz hedef kitle kapsamına göre teklif belirleyin.
Aynı anda çok sayıda sözcük grubu düzenleyin
Birden fazla sözcük grubunda aynı tür düzeltme yapın: Örneğin yaygın bir yazım hatasını düzeltmek için bir anahtar sözcük veya negatif anahtar sözcük düzenleyin veya kullanılan karakter setini değiştirin.
Kesişen sözcük gruplarını düzenleyin ve kopyaları silin
Gösterimlerin etkinliğini ve istatistiklerin doğruluğunu arttırmak için farklı gruplara veya kampanyalara ait olanlar da dahil olmak üzere tüm kesişen ve tekrarlanan sözcük gruplarını bulun ve netleştirin.
Çok sayıda reklamda metin ve bağlantı değiştirin
Bazı reklamlara aynı türden düzeltmeler yapın. Örneğin farklı bir bölge için bir reklam kampanyasının kopyasını oluşturun, daha sonra “İstanbul'u” “İzmir” olarak, “ist.domain.ru” bağlantısını da “izm.domain.ru şeklinde değiştirin”.