Sorun giderme

Yandex.Connect kullanımı ile ilgili sorunların çoğunun çözümünde kurumunuzun sistem yöneticileri size yardımcı olacaktır. Bu bölümde, sistem yöneticileri için öneriler yer almaktadır.

  1. Kurumlar için Mail'den geçiş
  2. Alan adı ekleme veya silme
  3. DNS kayıtlarını yapılandırma
  4. Çalışan ekleme
  5. Yandex.Connect servislerini kullanamıyorum
  6. İpuçları yardımcı olmadı

Kurumlar için Mail'den geçiş

Alan adınızı ve posta kutunuzu, Kurumlar için Mail'den Yandex.Connect'e geçirmek için alan adı yönetim sayfasına girin ve Yandex.Connect'e geç bağlantısına tıklayın. Bu konuda daha fazla bilgi için, bkz. Kurumlar için Mail'den geçiş.

Alan adı ekleme veya silme

Alan adlarını yönetmek için Alan adları sayfasına gidin. Bu konuda daha fazla bilgi için bkz. Alan adları.

DNS kayıtlarını yapılandırma

Yandex'e devredilmiş alan adlarının DNS kayıtlarının ayarları DNS Yönetimi sayfasında bulunur. Bu konuda daha fazla bilgi için bkz. MX kaydı, SPF kaydı,DKIM imzası.

Çalışan ekleme

Bir çalışan hesabı oluşturmak için Kurumsal yapı sayfasını açın ve sütunun altında butonuna tıklayıp Çalışan ekle öğesini seçin. Bu konuda daha fazla bilgi için bkz. Hesap oluşturma.

Yandex.Connect servislerini kullanamıyorum

Büyük olasılıkla alan adı için eski bir Yandex.Mail sistem yöneticisi hesabı ile giriş yaptınız (login@yandex.tld gibi). Bu tür bir hesap, Yandex.Connect servisleriyle çalışmaya uygun değildir (örneğin, Wiki veya Tracker). Yandex.Connect servislerini kullanabilmek için, kendiniz için bir çalışan hesabı oluşturun. Gerekirse bu hesaba yönetici hakları tanımlayın.

İpuçları yardımcı olmadı

Yardım sayfalarında sorunuza cevap bulamadıysanız, lütfen bizimle iletişime geçin.