Sorun giderme

Bu bölümde, sistem yöneticileri için öneriler yer almaktadır. Yandex.Connect'te yalnızcı kullanıcı hesabınız varsa, kurum yöneticiniz birçok konuda size yardımcı olacaktır.
  1. Mail ile ilgili sorun yaşıyorum
  2. Alan adıyla ilgili sorun yaşıyorum
  3. Sayfa Yandex.Connect'te açılmıyor
  4. Hesabımda değişiklik yapamıyorum veya hesabımı silemiyorum
  5. İpuçları yardımcı olmadı

Mail ile ilgili sorun yaşıyorum

Not. Yandex.Mail kullanıcısıysanız ve beklenmedik bir durumla karşılaştıysanız:

Alan adıyla ilgili sorun yaşıyorum

Sayfa Yandex.Connect'te açılmıyor

Yandex.Connect'e bir bağlantıyı üzerinden veya tarayıcıdaki favorilerden girdiyseniz ve “Böyle bir bölüm yok” mesajı görüyorsanız; bu, hesabınızın sayfayı görüntülemek için yeterli yetkiye sahip olmadığı anlamına gelir. Örneğin, Kullanıcı yönetimi ve Alan adları yönetimi sayfalarına sadece kurum yöneticileri erişilebilir.

  • Birden fazla hesabınız varsa kurum yöneticisi olarak oturum açın.
  • Birden fazla kurumun bünyesinde yer alıyorsanız, kurum yöneticisi yetkilerinizin bulunduğu kuruma geçiş yapın.

Hesabımda değişiklik yapamıyorum veya hesabımı silemiyorum

Hesabınız kurumunuzun alan adına kayıtlıysa (e-posta adresiniz login@example.com şeklinde görünüyorsa), hesabınız kurum yöneticisi tarafından yönetilir. Hesabınızda değişiklik yapmak için yöneticinize başvurun.

Hesabınız Yandex'teyse (e-posta adresiniz login@yandex.com.tr şeklinde görünüyorsa), hesap ayarlarınızda Yandex.Pasaport'u kullanarak değişiklikler yapabilirsiniz.

İpuçları yardımcı olmadı

Bu sayfada sorununuz için bir çözüm yolu açıklanmıyorsa lütfen Destek Ekibi'ne başvurun.

Destek Ekibi'ne yaz