Bölümler

Yandex.Connect’te kurumunuzun yapısını yeniden oluşturabilirsiniz: bölümler ve alt bölümler oluşturabilir, çalışan ekleyebilir, yönetici atayabilirsiniz.

Kuruma e-posta alanı bağlıysa, her bölüm için otomatik olarak bir iletişim adresi (posta listesi) oluşturulur. Oluşturulan adres, tüm bölüm kullanıcılarına e-posta göndermek veya onları grup sohbetlerine hızlı bir şekilde eklemek için kullanılabilir. Bölümlerin yapısı yalnızca kurum yöneticileri tarafından yönetilebilir.

Sınırlama. Bölümler yalnızca kurum yöneticileri tarafından eklenebilir, değiştirilebilir veya silinebilir.

Bölüm oluşturma

Bölüm oluşturmak için:

  1. Yandex.Connect’e yönetici olarak giriş yapın.

  2. Tüm çalışanlar sayfasını açın.

  3. Sayfanın altında Ekle → Bölüm oluştur öğesini seçin.

  4. Bölüm oluşturma penceresinde aşağıdaki alanların doldurulması zorunludur:

    • 2 ila 40 karakter arasında bir bölüm adı.

    • E-posta — bölümün e-posta adresi (örneğin, “managers@example.org”). Bölüm adresi e-posta listesi olur: Buraya gönderilen e-postalar bölümün tüm üyelerine iletilir.

      Adres 3 karakterden daha kısa olmamalıdır, rakamlardan ve aksanlı Türkçe karakterler hariç Latin harflerinden, alt çizgilerden ve tire işaretlerinden oluşabilir (ancak tire ile adresi başlatamaz veya bitiremezsiniz).

      Sınırlama. E-posta listeleri yalnızca e-posta alan adı olan kurumlar tarafından kullanılabilir.
  5. Oluştur butonuna tıklayın.

Bölüm oluştururken, varsayılan olarak belirlenen ana bölümü değiştirebilirsiniz. Ana bölüm alanını boş bırakırsanız, yeni bölüm kök olarak sayılan Tüm çalışanlar bölümünün içine yerleştirilir.

Bölümü değiştirme veya silme

Bölümü oluşturduktan sonra adını ve açıklamasını değiştirebilir, bölüm başlığını değiştirebilir veya bölümü daha yüksek veya daha düşük bir seviyeye taşıyabilirsiniz:

  1. Connect’e yönetici olarak giriş yapın.

  2. Tüm çalışanlar sayfasına gidin ve bir bölüm seçin.

  3. Bölüm kartındaki simgesine tıklayın ve istediğiniz öğeyi seçin:

Bölüme çalışan ekleme

Bölüme çalışan eklemek için:

  1. Connect’e yönetici olarak giriş yapın.

  2. Tüm çalışanlar sayfasına gidin ve bir bölüm seçin.

  3. Bu bölüm için sütunun altındaki butonuna tıklayın.

  4. Uygun öğeyi seçin:

    • Çalışan ekleme — İstediğiniz bölümde hemen yeni bir çalışan hesabı oluşturun.

    • Çalışan taşıma - mevcut çalışan hesabını başka bir bölüme taşıyın.