Yandex.Mail

Kurumlar için Yandex.Mail, kendi alan adınız ile kurumsal e-posta hizmeti vermenizi sağlayan bir servistir. login@example.org görünümlü e-posta hesapları oluşturabilirsiniz ve bu hesapların kullanıcıları hem Yandex.Mail web arayüzünde hem de Yandex.Mail uygulamasında servisin tüm avantajlarından (spam filtresi, mesajlarda otomatik virüs taraması vb.) faydalanabilir.

Yandex.Connect kapsamında Yandex.Mail'i kullanabilmeniz için şirketinizin kurumsal e-posta alan adının bağlanmış olması gerekir. Kurumsal e-posta alan adını bağlamadığınızda çalışanlarınız normal (hesapları login@yandex.ru şekilde olan) Yandex.Mail'i kullanabilirler.

Yandex.Mail'i etkinleştirme

Yandex.Connect kapsamında Yandex.Mail'i kullanabilmeniz için şirketinizin kurumsal e-posta alan adını bağlayın ve Mail'in çalışmasını sağlayan DNS kayıtlarını ayarlayın:

  1. Yandex.Connect’e yönetici olarak giriş yapın.
  2. Yandex.Mail’in çalışması için gerekli olan DNS alan adı kayıtlarınızı ayarlayın. Bunu iki yolla yapabilirsiniz:

    • Alan adını Yandex sunucularına atarsanız tüm girişler otomatik olarak yapılandırılır.

    • Alan adını Yandex sunucularına atamak istemiyorsanız, DNS alan adı kayıtlarınızı, DNS barındırma servisi sunan şirketin web sitesinde yapılandırın. Bu genellikle alan adı kayıt şirketidir.
    Kayıt türü Alt alan adı Öncelik Değer
    MX @ 10 mx.yandex.net.
    TXT (SPF) @ belirtilmemiş v=spf1 redirect=_spf.yandex.net
    TXT (DKIM) mail._domainkey belirtilmemiş E-posta ayarlarından değeri kopyala
    CNAME mail belirtilmemiş domain.mail.yandex.net.

    Yardım kısmında DNS kaydı ayarları hakkında daha fazla bilgi edinin: MX kaydı, SPF kaydı, DKIM imzası, CNAME kaydı.

  3. Değişikliklerin etkinleşmesini bekleyin. İnternetteki DNS sunucularının yeni DNS kayıtları hakkında bilgi alışverişinde bulunması 72 saat kadar sürebilir.

  4. Alan adları sayfasına gidin ve posta alan adının hatasız bağlandığından emin olun.

    Böylece kurum çalışanlarınızın Yandex.Mail'e erişimi açılır.