Çalışan ekleme

İşbirliği başlatmak için çalışanlarınızı kurumunuza ekleyin. Alan adınızdaki çalışanlar için hesap oluşturabilir veya Yandex hesaplarıyla kişileri davet edebilirsiniz.

Sınırlama. Çalışan hesaplarını yalnızca kurumun bağlı e-posta alan adı varsa oluşturabilirsiniz.
  1. Çalışan hesabı oluşturma
  2. Çalışanları davet etme
  3. Çalışanların hesaplarını içe aktarmak
  4. Harici personel

Çalışan hesabı oluşturma

  1. Yandex.Connect’e yönetici olarak giriş yapın.

  2. Tüm çalışanlar sayfasını açın.

  3. Çalışanı eklemek istediğiniz bölüme gidin.

  4. Bölüm sütununun altında Ekle → Çalışan ekle öğesini seçin.

  5. Gerekli alanları doldurun:

    • Genel adres defterinde, sohbetlerde ve alt bölümlerde görünür olan Ad ve Soyad.

    • Doğum tarihi.

    • Cinsiyet.

    • Çalışanın Yandex.Connect'e girmek için kullanacağı ve onun posta adresi olacak olan Kullanıcı girişi (örneğin, login@example.com).

    • Yandex.Connect'e girmek için kullandığı şifre; şifrenin onaylanlanması için bir kere daha girilmesi gerekir.

Çalışanları davet etme

Kişileri kurumunuza çalışan olarak katılmaya davet edebilirsiniz. Bunun için katılım davetiyesi içeren bir e-posta gönderin veya davet bağlantısı oluşturun:

  1. Yandex.Connect’e yönetici olarak giriş yapın.

  2. Tüm çalışanlar sayfasını açın.

  3. Çalışanları davet etmek istediğiniz bölüme gidin.

  4. Bölüm sütununun altında Ekle → Çalışanları davet et öğesini seçin.

  5. Davet etmek istediğiniz kişilerin e-posta adreslerini listeleyin. Connect, kuruma katılmaya davet eden iletiler gönderir.

  6. Davetiye bağlantısı oluşturmak için, Bağlantı erişimini etkinleştir seçeneğini etkinleştirin. Bağlantı kolayca mesaj uygulamasına gönderilebilir veya sitede yayınlanabilir.

Davet edilen kullanıcılar, Yandex hesaplarıyla kuruma katılabilir veya yeni bir tane oluşturabilir.

Çalışanların hesaplarını içe aktarmak

Şirketinizde Active Directory dizin hizmeti kullanılıyorsa, onun yardımıyla kullanıcı hesaplarını içe aktarabilir ve otomatik olarak Yandex.Connect'te çalışanların hesaplarını oluşturabilirsiniz.

Detaylı bilgiler için, Active Directory Yardımıyla Hesapların Senkronize Edilmesi bölümüne bakınız.

Harici personel

Harici personel - bunlar, kurumun bazı servislerine sınırlı erişimi olan kurum dışındaki kullanıcılardır. Harici personel oluşturamaz veya davet edemezsiniz. Kurum dışı personel otomatik olarak kuruluşa bağlı Yandex.Metrica sayaçlarına erişim sahibi kullanıcı haline gelir.

Örnek

Kuruluşunuzda çeşitli kurum dışı kullanıcılar tarafından erişim sağlanan Yandex.Metrica sayacı kullanılmaktadır. Sayacı kuruluşa bağlamanız halinde bütün bu kullanıcılar kurum dışı personel haline gelir. Varsayılan olarak bu çalışanlar yalnızca sayaca erişim sahibi olacaktır, ancak değerleri değiştirebilir veya personele aktarabilirsiniz.

Harici personelle ilgili temel kısıtlamalar:

Servis Kısıtlamalar

Sohbetler

Sohbete erişim yok. Bu tür bir erişim serbest çalışana verilemez.

Yandex.Wiki

Formlar

  • Yeni form oluşturabilir ve düzenleyebilirler.

  • Sadece kurum çalışanlarına açık formları dolduramazlar.

  • Diğer çalışanların formlarının düzenlenmesine erişim bireysel olarak sağlanmalıdır.

Yandex.Tracker