Destek birimi
Sorunuzun cevabını Yardım’da bulmayı deneyin. Cevabı bulamazsanız veya Ana Sayfa’yı nasıl geliştirebileceğimize dair bir fikriniz varsa, bizimle iletişime geçin.
Mektup Yaz
Bildirmek istediğiniz sorunu seçin.
Hesaba giriş yapılamıyor
Yandex kullanıcı hesabı
Yandex ID desteğine yazın. |
Yandex ana sayfası hakkında soru sormak
Yandex’i başlangıç sayfası yapamıyorum
yandex.com.tr
’yi talimatlara göre başlangıç sayfası yapmayı deneyin.
Yandex sayfası yüklenmiyor
Antivirüs veya reklam engelleyici bir eklenti (örneğin, Adblock Plus, AdGuard veya uBlock Origin) kullanıyorsanız, bunları devre dışı bırakmayı ve ana sayfayı yeniden yüklemeyi deneyin. Sorun eklentideyse, eklentiyi etkinleştirin ve talimatlara göre ayarlayın.
Öneriler yardımcı olmadıysa, bize yazın. Bu sorunun başka bir tarayıcıda tekrarlanıp tekrarlanmadığını belirtin. Mümkünse, sayfanın ekran görüntüsünü ekleyin.
Koyu temayı nasıl ayarlayabilirim
Ana sayfa için koyu temayı Genel Ayarlar’da etkinleştirin. Yandex ID’nizle giriş yapmış olmanız gerektiğini unutmayın.
Şehir yanlış belirleniyor
Şehri kendiniz ayarlamayı deneyin. Başarılı olmazsa, bize yazın ve:
- Yanlış şehir gösterilen sayfanın bağlantısını gönderin.
- Ayarlar’da Beni bul düğmesine bastıktan sonra belirlenen şehri ve aslında bulunduğunuz şehri belirtin.
- Yandex İnternetometre servisine gidin ve sayfanın altındaki Panoya kopyala düğmesine basın. Metni Teknik Bilgiler alanına yapıştırın.
Yandex servislerinde arayüz dilini değiştirme
Genel Ayarlar sayfasında dili seçin ve Kaydet’e basın.
Diğer bir soru veya geliştirme önerisi
Yandex servislerinde yer alan içerik hakkında şikayet etme
Yasaları veya haklarınızı ihlal eden içerik hakkında şikayette bulunmak için İhlal Bildir bölümüne gidin.
Yandex servislerinin reklamları hakkında şikayet etme
Dikkat
Yandex Direct reklamlarıyla ilgili sorunlar için form üzerinden yazın.
Yandex sayfalarında servislerimiz hakkında bilgi veren özel banerler görüntülenebilir. Bunları kullanıcıları rahatsız etmeyecek şekilde tasarlamaya ve yerleştirmeye çalışıyoruz.
Ancak, bazı kullanıcılar için herhangi bir reklamın gösterimi istenmeyebilir. Bu nedenle, bannerleri kapattıktan sonra bir süre görüntülenmemeleri için ayarladık.
Bannerlerin gösterimiyle ilgili sorun devam ederse, talimatlara göre geri bildirim formunu doldurun:
- Yandex İnternetometre servisine gidin ve Panoya Kopyala butonuna basın.
- Kopyalanan bilgileri aşağıdaki forma yapıştırın.
- Sorunlu bannerin ekran görüntüsünü ekleyin.
- Formda adınızı ve e-posta adresinizi belirtin.
- Gönder’e basın.
Başka bir Yandex servisi hakkında soru sormak
- Belirli bir Yandex servisinin çalışması hakkında sorunuz varsa, o servisin destek hizmetine başvurun. Bu şekilde mesajınız daha hızlı bir şekilde ilgili uzmana ulaşacaktır.
|
|
|
|||
|
|
|
Başka bir servisle ilgili soru
Listede gerekli servis yoksa, Yardım bölümünde bulabilirsiniz. Sıkça sorulan sorulara bakın veya geri bildirim formunu doldurun. Genellikle Destek Birimi bölümünde bulunur.
Ayrıca bize doğrudan yazabilirsiniz: