Tarife uygulama veya değiştirme

Sınırlama. Kurumlar için Yandex 360 ücretli tarifeleri bazı ülkelerde kullanılamaz. Ek seçenekleri kullanmak istiyorsanız business@support.yandex.com.tr adresi üzerinden bize ulaşın.
  1. Tarife uygulama
  2. Ücretli hizmetleri devre dışı bırakma
  3. Yüklenen dosyaların hacmi Yandex.Disk’in erişilebilir hacmini aşarsa

Tarife uygulama

Kurumlar için Yandex 360'ın bir tarifesine abone olmak veya tarifeyi değiştirmek için:

  1. Kurum yöneticisi olarak oturum açın.
  2. Tarife ve ödeme sayfasına gidin.

    An itibarıyla etkin durumda olan tarifelerin bilgi kartları mavi görüntülenir.

  3. Başka bir tarife uygulamak için istediğiniz tarifenin bilgi kartında Uygula (veya tarife için ücretsiz deneme süresi kullanılabiliyorsa Dene) butonuna tıklayın.
  4. Doğrulama penceresinde Tarifeyi uygula butonuna tıklayın.
  5. Daha önce kurum verilerinizi belirtmediyseniz bilgi formunu doldurun ve Kaydet butonuna tıklayın.

    Ücretli tarifeler kullanıyorsanız bu veriler faturalandırma için gerekir.

Kurumunuz için seçilen tarife uygulanır. Bununla birlikte:

  • Kurumlar için Mail “tarifesine”, istenirse “Kurumlar için Disk 200 GB” veya “Kurumlar için Disk 2 TB” tarifesiyle birlikte abone olunabilir.
  • “Profesyonel”, “Standart” veya “Temel” tarifelerden birine abone olunduğunda daha önce kullanılan tarifeler otomatik olarak devre dışı bırakılır.
Not. Yandex.Disk’in ücretli tarifeleri, işletmenin tüm çalışanlarının kullanımına anında açılır. Hizmetin ücretli tarifelerine ihtiyacı olmayan şirket çalışanlarınızı işletme hesabınıza davet etmeyebilirsiniz. Ayrıca gerekirse ek Disk alanına ihtiyacı olan çalışanlarınız için özel abonelikler satın alabilirsiniz.

Ücretli hizmetleri devre dışı bırakma

Kurumlar için Yandex 360'ın ücretli hizmetlerini devre dışı bırakmak için:

  1. Kurum yöneticisi olarak oturum açın.
  2. Geçerli tarifenin bilgi kartında Bağlı butonuna, ardından Kapat butonuna tıklayın.
  3. Doğrulama penceresinde Tarifeyi devre dışı bırak butonuna tıklayın.

Yüklenen dosyaların hacmi Yandex.Disk’in erişilebilir hacmini aşarsa

Kullanılan tarifeyi değiştirdiği veya ödemenin geciktirildiği hallerde kullanıcıların sisteme yüklediği dosyaların toplam boyutu Yandex.Disk’te izin verilen alanı aşabilir. Böyle durumlarda kullanıcıların dosyalarla gireceği etkileşim kısıtlanır:

  • Yeni dosya yüklenemez, dosyalar paylaşılamaz, ortak klasörler oluşturulamaz ve video izlenemez.
  • Kullanıcının daha önce yüklediği dosyalar herkese açık bağlantı adresleri üzerinden indirilemez.

Dosyalarla yapılan diğer işlemler engellenmez ve sınırlanmaz. Kullanıcılar, dosyaları görüntüleyebilir, bilgisayara indirebilir, düzenleyebilir, taşıyabilir ve silebilir.

Sınırlamayı kaldırmak için ya kotayı aşan belgeleri silin ya da ücretli tarifeye geçiş yapın.
İpucu. Dosyaları kaybetmemek için, silmeden önce bilgisayarınıza indirin.

Örneğin, çalışanlardan biri Disk’e 40 GB dosya yükledi. Ücretli tarife sona erdikten sonra Yandex.Disk’te sadece 10 GB boyutunda depolama alanı kullanılabilir. Çalışan, mevcut 30 GB’lık fazladan dosyayı kaldırana veya ücretli tarifeyi yenileyene kadar yeni dosya yükleyemez. Ancak önceden indirilmiş olan dosyalar görüntülenebilir, indirilebilir, taşınabilir, düzenlenebilir ve silinebilir.