Yandex Disk’te ek alan
- Ek Disk alanının büyüklüğüne,
Ek Disk alanını istediğiniz gibi ayarlayabilir veya devre dışı bırakabilirsiniz.
Alan büyüklüğü ve ücreti
Ek alanın bağlı olduğu çalışan sayısı ve alan büyüklüğü ay içerisinde değişiklik gösterebilir. Bunu hesaba katmak için, bedeli saniye başına hesaplanır.
Yandex Disk’te ek alan fiili bağlantı süresi için ödeme, Kurumlar için Yandex 360 tarifesi ile birlikte ayda bir kez alınmaktadır.
Alan büyüklüğü | Aylık fiyatı |
---|---|
+1 TB | |
+3 TB | |
+5 TB | |
+10 TB | |
+25 TB | |
+50 TB |
Alan büyüklüğü | Aylık fiyatı |
---|---|
+1 TB | |
+3 TB | |
+5 TB | |
+10 TB | |
+25 TB | |
+50 TB |
Etkinleştir
- Bir çalışana yalnızca bir ek alan bağlayabilir.
Örneğin, 1 TB’lık bir alan bağladınız: Toplam 4 TB elde etmek için buna 3 TB daha eklenemez. Mevcut ek alanı büyüklüğünü uygun olan ile değiştirebilirsiniz.
- Bir ek alanın bağlanması, Yandex Disk’in büyüklüğünü yalnızca bir çalışan için artırır; birkaç çalışan arasında bölünemez.
Ek Disk alanı kullanmak için:
- Kurumunuzun kullanıcı hesabında, Çalışanlar sekmesine gidin ve istediğiniz çalışanı seçin.
- Çalışan kartında butonuna tıklayın.
- Ek Alanı Yönet penceresinde, ek alan büyüklüğünü seçin ve Etkinleştir’e tıklayın.
Kurum hesabında yeterli para varsa, ek Disk alanı bağlanır.
Eğer hesapta yeterli para yoksa, bakiye yüklemesi yapın ve yeniden bağlanın.
Büyüklüğü değiştirme
Ek Disk alanını artırmak veya azaltmak için;
- Kurumunuzun kullanıcı hesabında, Çalışanlar sekmesine gidin ve istediğiniz çalışanı seçin.
- Çalışan kartında butonuna tıklayın.
- Ek Alanı Yönet penceresinde, ek alan büyüklüğünü seçin ve değişikliği onaylayın.
Büyüklük değiştiğinde, kurumun bakiyesinde yeterli para olması koşuluyla mevcut ek alan bağlantısı sonlandırılır ve yenisi bağlanır.
Devre dışı bırakma
- Kurumunuzun kullanıcı hesabında, Çalışanlar sekmesine gidin ve istediğiniz çalışanı seçin.
- Çalışan kartında butonuna tıklayın.
- Ek Alanı Yönet penceresinde, mevcut ek alan büyüklüğünü seçin ve Devre dışı bırak’a tıklayın.
Neden ek alan devredışı kaldı
- Yönetici, Kurumlar için Yandex 360 tarifesini devre dışı bıraktı veya Temel tarifeye geçti. Alana tekrar erişim sağlamak için yöneticinin Optimum veya Gelişmiş tarifeye geçmesi ve ek alanı tekrar etkinleştirmesi gerekir.
- Kurumun bakiyesinde yeterli para yok. Alana tekrar erişim sağlamak için yöneticinin hesaba bakiye yüklemesi ve ek alanı tekrar etkinleştirmesi gerekir.
- Çalışan kurumdan çıkarıldı.