Kurumlar için Yandex 360’ta görüntüleme modu
17 Nisan 2023’ten itibaren Kurumlar için Yandex 360’ın ücretsiz sürümü devre dışı bırakılmıştır.
Kurumunuz ücretsiz sürümü kullanmış veya onun gecikmiş ödemeleri varsa, Kurumlar için Yandex 360 servislerini yalnızca görüntüleme modunda kullanabilirsiniz.
- Kullanamayacağınız özellikler
- Kısıtlamalar nasıl kaldırılır
- Değişikliklerden kimler etkilendi?
- Değişikliklerden kimler etkilenmiyor?
- Soru ve Yanıtlar
Kullanamayacağınız özellikler
- Kurumlar için Yandex 360 yöneticileri için
-
- Çalışan ekleme.
- Yeni alan adını bağlama.
- Toplu posta gönderimi oluşturma.
- Yandex mail ve Yandex Disk kullanıcıları için
-
- Yeni bir e-posta gönderme.
- E-postayı yanıtlama.
- E-postayı iletme.
- Dosyayı Yandex Disk’e yükleme.
- Yandex Disk’teki dosyaları paylaşma.
- Yandex Disk’te paylaşılan bir klasör oluşturma.
Yandex 360 servislerini yalnızca görüntüleme modunda kullanılabilirsiniz. Örneğin, Yandex Disk’te yenilerini yükleme veya bağlantı paylaşma olanağı olmadan dosyaları görüntüleyebilir ve Yandex Mail’de yanıtlama olanağı olmadan e-postaları görüntüleyebilirsiniz.
Kısıtlamalar nasıl kaldırılır
Eğer Kurumlar için Yandex 360’ta kurumunuza erişiminizi kaybettiyseniz, farklı bir hesap kullanarak geri kazanabilirsiniz.
Eğer ücretsiz sürümü kullanıyorsanız, Kurumlar için Yandex 360 tarifelerinden birini seçin ve ödeyin.
Eğer gecikmiş ödemeniz varsa, kurumun hesabına bakiye yükleyin ve ardından uygun tarifeyi bağlayın. Bundan sonra, Kurumlar için Yandex 360 servislerinin olanakları kısıtlama olmaksızın kullanılabilecektir.
Değişikliklerden kimler etkilendi?
- Kurumlar için Yandex 360’ı ücretsiz kullanan tüzel kişiler.
- Kurumlar için Yandex 360 servislerini kullanan gerçek kişiler.
- Daha önce “Kurumlar için Mail” ürününü kullanmış olan kişiler.
- Kurumlar için Yandex 360 servislerini kullanan şahıs şirketleri.
- Daha önce Yandex Connect servisine bağlı olan kullanıcılar.
Değişikliklerden kimler etkilenmiyor?
- Yönetici dahil en fazla 3 kullanıcısı olan kurumlar.
- Yerleşik olmayan statüsüne sahip kurumlar.
- Servislere bağlanmak için ortaklık programını kullanan kurumlar.
- Kampanya şartları kapsamında okul ve okul öncesi devlet eğitim kurumları.
- Sosyal kurumlar siciline dahil olan ve daha önce Kurumlar için Yandex 360 servislerini ücretsiz olarak kullanmış olan kar amacı gütmeyen kurumlar. Eğer kurumunuz bu kategoriye dahilse, özel formu doldurun.
- Postaları ilgili portalın kişisel hesabına bağlı olan kullanıcılar.
- Yazılı bir sözleşmenin (teklif değil) akdedildiği kurumlar.
- Bir kurumun içinde olsalar bile “login@yandex.ru” gibi posta kutularına sahip kullanıcılar.
- Aktif Yandex 360 Premium’a sahip kullanıcılar.
Soru ve Yanıtlar
- Kurum yöneticisi olarak oturum açın.
- Ödeme ve tarife sayfasına geçin.
- Para yatır’a tıklayın istediğiniz tutarı yazın.
- Faturayı indir’e tıklayın.
- Alınan faturayı, içinde belirtilen bilgilere göre ödeyin.
- Sözleşmeniz bir gerçek kişi için yapılmıştır. Bunu, kurumun yöneticisinin kişisel hesabındaki Ödeme bilgileri sekmesinden kontrol edebilirsiniz. Sözleşme bir şahıs adına imzalanmışsa kurumun hesabına yalnızca banka kartıyla para yatırabilirsiniz. Fatura ile ödeme yapmak istiyorsanız, bilgileri değiştirme sorusunun cevabını kullanın;
- Bilgileri girme aşamasında, Belgelere gerek yoktur’a tıkladınız. Sonrasında Sözleşme bir şahıs adına kaydedildi, kurumun hesabına bakiye yalnızca bir kartla yüklenebilir. Fatura ile ödeme yapmak istiyorsanız, bilgileri değiştirme sorusunun cevabını kullanın.
- @yandex.ru türü bir yeni kullanıcı hesabına yeni bir kurum
kaydedin
. - Kurumun bilgilerini girin.
- Görevli e-posta kutularını ekleyin.
- Posta toplayıcısı yardımı ile e-postaları eski e-posta kutularından yenilerine aktarın.
- Dosyaları Yandex Disk’ten taşıyın.
Kısıtlamalar hemen devreye girmez. Hesap bakiyeniz bittikten sonra, hesaba para yatırmak için 21 gününüz vardır, servisler bu süre boyunca kullanılabilir durumda kalır.
Yanlış bilgilerin düzeltilmesi veya sözleşme türünün değiştirilmesi kurumun kişisel hesabında özel form doldurarak mümkündür.
Sözleşme kapsamındaki hesap bakiyeniz 0'dan farklı ise (üzerinde para veya borç varsa), sözleşme kapsamındaki hakların devrine ilişkin bir sözleşme imzalayın ve yeni bir sözleşme yapın. İlgili başvuru formunu da ayrıca kişisel kullanıcı hesabınızda bulabilirsiniz. Yeni sözleşme bir sonraki ayın ilk günü yürürlüğe girecektir.
Tüm değişiklikler yürürlüğe girene kadar, Kurumlar için Yandex 360 servisleri eskisi gibi çalışacaktır.
Halihazırda herhangi bir tarife kullanıyor ve bunun için düzenli olarak ödeme yapıyorsanız, Kurumlar için Yandex 360 servislerini aynı fiyatla kullanmaya devam edebilirsiniz.
Kurumlar için Yandex 360 kapsamında halihazırda ücretsiz bir tarife mevcut değil. Yeni müşteriler, Yandex Disk'te sağlanan alan ve toplu posta gönderim limiti de dahil olmak üzere, bir dizi işlev açısından birbirinden farklı olan “Temel”, “Optimum” ve “Gelişmiş” tarife seçeneklerine sahiptir. Daha fazla bilgi için Tarifelere bakınız.
Kişisel hesabın veya sözleşmenin numarasını kurum yöneticisinin kişisel hesabındaki Ödeme bilgileri sekmesinden bulabilirsiniz.
Silinen verileri kurtarmak mümkün değil.
Bilgiler kuruma değil, teklifi ilk kabul eden, ücretli tarifeyi bağlayan ve kurumun bilgilerini giren sahibine atanır.
Ödeme bilgileri sekmesinde, bilgilerin hesaba bağlı olup olmadığını kontrol edebilirsiniz. Eğer tüm kurumlarda bilgiler atanmış ve tarifeler bağlanmışsa, bilgiler tümü için aynı olacaktır.
Eğer kurumlarda henüz ücretli bir tarife ve bilgiler bağlanmadıysa, kurumun sahibi değiştirebilir ve her birinde farklı kullanıcı hesaplarından teklifleri kabul edebilirsiniz. O zaman farklı kurumlarda farklı bilgiler olacaktır.
Kurumun hesabına bakiyeyi bir banka kartıyla yükleyebilirsiniz. Daha fazla bilgi için bkz. Bakiye yükleme.
Başvurular Doküman Yönetimi Departmanı tarafından sırayla işleme alınıyor. Eğer başvurular normalden daha fazla ise, yanıt süresi uzayabilir. Bununla birlikte, başvurunuz işleme alınırken Kurumlar için Yandex 360 servislerini her zamanki gibi kullanmaya devam edebileceksiniz.
Tek bir kullanıcı hesabı altında oluşturulan tüm kurumlar, kayıt sırasında belirtilen ortak ödeme bilgilerine sahiptir. Her bir kurum için @yandex.ru
türü yeni bir kullanıcı hesabı kaydetmeniz, bilgileri belirtmeniz ve verileri oluşturulan hesaba aktarmanız gerekir. Kural olarak faturada, teklifi kabul eden kurumun bilgileri yer alır ve fatura, hesaptaki her kurum için ayrı ayrı değil, onun için oluşturulur.
Tarife için ödeme yapılırken, kurum sahibinin kullanıcı hesabı ve engellenen veya etkin olmayan kullanıcılar da dahil olmak üzere kurum çalışanlarının tüm hesapları dikkate alınır. Bu tür kullanıcı hesapları silinebilir ve daha az sayıda çalışan için ücret ödenebilir. Daha fazla bilgi için Aylık hizmet ücretinin hesaplanması bölümüne gidin.
Tüm çalışan hesaplarının bir listesi, Yöneticinin kişisel hesabındaki Çalışanlar sekmesinde mevcuttur.
Paranın kurumun kişisel hesabında görünmesini bekleyin. Bundan sonra, istediğiniz tarifeyi manuel olarak etkinleştirin.
Kurumlar için Yandex 360, ön ödemeli faturalandırma sistemine ve saniye başına ücretlendirmeye sahiptir. Daha fazla bilgi için Aylık hizmet ücretinin hesaplanması bölümüne gidin.