Başka bir sunucu

Sınırlama. Yalnızca işletmeyle ilişkilendirilmiş bir e-posta alan adı varsa çalışanların e-posta kutularını içe aktarabilirsiniz.

E-posta kutularını içe aktarmak için aşağıdaki adımları takip edin:

  1. Kaynak ve hedef alan adlarının eşleştiğinden emin olun.
  2. Sol menüde Veri aktarımı sekmesine geçin.
  3. Önce neyi taşımak istediğinizi seçin: e-postalar veya dosyalar.
  4. E-postaları nereden taşımak istediğinizi seçin: Başka bir sunucu’ya tıklayın.
  5. Bağlantı parametrelerini ayarlayın:
    • E-posta sunucusunun alan adı veya IP adresi.
    • Sunucu bağlantı noktası (örneğin, 993).
    • SSL şifrelemesini etkinleştirin.

  6. Taşıma işlemini çalıştırmak istediğiniz kullanıcı hesaplarını belirtin:
    1. E-posta adreslerini ve orijinal posta kutularının parolalarını ve İşletmeler için Yandex Mail’de posta kutusu oluşturmak için gereken bilgileri örneğe göre belgeye ekleyin.

      Dosyanın ilk satırında, kullanıcı hesabı bilgilerinin başlıkları yer alır. Dosyanın sonraki her satırında, her bir kullanıcı hesabının bilgileri tırnak işareti içinde ve noktalı virgülle ayrılarak verilir.

      Kaynak posta kutusunun adresi ve kullanıcı adı ile e-postaların içe aktarılacağı alan adınızdaki hesabın kullanıcı adı mutlaka belirtilmelidir.

      Not. 20.000 çalışan kullanıcı adına kadar ekleyebilirsiniz.
    2. CSV dosyasını UTF-8 koduyla kaydedin (Microsoft Excel’de Farklı kaydet → CSV-UTF8 yolunu takip edin).
      Uyarı. Dosyayı farklı bir kodlamayla kaydederseniz belge doğru şekilde çözümlenemez.
    3. CSV Yükle butonuna tıklayın ve dosyanızı seçin.
  7. Veri aktarımını başlat’a tıklayın.
Not. Veri aktarım işlemini birkaç kez çalıştırmayı planlıyorsanız, her yeni çalıştırmadan önce log dosyasını kaydedin (bunu yapmak için Ayrıntılandırma butonunu kullanın). Veri aktarımı sırasında hatalar yaşanırsa bu şekilde bunların hangi çalıştırmada gerçekleştiğini takip edebilirsiniz.

Veri aktarımı ile ilgili sorunların çözümü

Olası veri aktarım hataları ve bunların nasıl düzeltileceği hakkında bilgi edinin.

Kaynak e-posta kutusu için yanlış parola belirtilmiştir

Çalışanlardan kaynak e-posta kutularından yeni e-posta kutularına e-posta toplama işlemini ayarlamalarını isteyin. Bu, taşıma işlemini tamamlayacak ve kullanıcı doğrulama hatasını kaldıracaktır.

CSV dosyasındaki ilk satır silindi veya değiştirildi

CSV dosyası şablonunu indirin ve şablondan ilk satırı CSV dosyanıza kopyalayın. Önceki içe aktarma işleminin tamamlandığından emin olun ve düzeltilmiş CSV dosyasıyla yeni bir içe aktarma işlemi başlatın.

Kaynak ve hedef alan adları farklıdır
Taşımayı başlatmadan önce kaynak ve hedef alan adlarının eşleştiğinden emin olun. Aksi takdirde taşıma işlemini başlatamazsınız.

Ayrıntılı hata açıklamalarını içeren raporu görüntülemek için aktif işlemin sayfasında sağ üst köşede Ayrıntılandırma butonuna tıklayın. Hataları düzeltme yöntemleri için Veri Aktarım Hataları Raporu'na gidin.