Veri Aktarım Hataları Raporu

Toplam hata sayısı ve hataların genel açıklaması Veri Aktarımı sekmesinde gösterilir.

Ayrıntılı bilgi için Ayrıntılandırma butonuna tıklayın.

Rapor şu alanları içerir:

  • login: Veri aktarımı hatasıyla karşılaşan çalışanın kullanıcı adı.
  • status: Veri aktarımı durumu.
  • error reason: Hata açıklaması.

Veri aktarımı başlatma hataları

Google Sır Dosyası Yükleme Hataları

Hata açıklaması Çözüm
Client is unauthorized to retrieve access tokens using this method, or client not authorized for any of the scopes requested
  1. Admin SDK API, Google Drive API ve Gmail API kaynaklarında API üzerinden projeye erişimi açtığınızdan emin olun.
  2. Veri aktarımını tekrar başlatın (Yeni veri aktarımı butonuna tıklayın).
Projeye erişim açık olmasına karşın hata mesajı hâlâ çıkıyorsa Google kullanıcı desteğine başvurun.
Access Not Configured. Drive API has not been used in project ... before or it is disabled
  1. Sır dosyasını doğru hazırladığınızdan emin olun.
  2. Dosyadaki her şey doğruysa yeni bir servis hesabı ve yeni bir gizli anahtar oluşturmayı deneyin.
  3. Veri aktarımını tekrar başlatın (Yeni veri aktarımı butonuna tıklayın).
The domain administrators have disabled Drive apps
  1. Sır dosyasını doğru hazırladığınızdan emin olun.
  2. Google Drive'a erişimin açık olup olmadığını kontrol edin.
  3. Veri aktarımını tekrar başlatın (Yeni veri aktarımı butonuna tıklayın).
Invalid credentials
  1. Sır dosyasını doğru hazırladığınızdan emin olun.
  2. Veri aktarımını tekrar başlatın (Yeni veri aktarımı butonuna tıklayın).
Disabled_client: The OAuth client was disabled...
  1. Servis hesabını çalıştırın.
  2. Veri aktarımını tekrar başlatın (Yeni veri aktarımı butonuna tıklayın).
Invalid_request: Account disabled
Invalid_grant: No valid verifier for issuer ... Sorun, veri aktardığınız sunucunun tarafındadır. Bu sorunun çözümlenmesi için Google kullanıcı desteğine başvurun.
Invalid_request: Invalid impersonation "sub" field: @domain.com...

Microsoft sır dosyası yükleme hataları

Hata açıklaması Çözüm
Application with identifier '...' was not found in the directory '...' This can happen if the application has not been installed by the administrator of the tenant or consented to by any user in the tenant. You may have sent your authentication request to the wrong tenant.
  1. Sır dosyasının alan adını ve uygulama ID'sini doğru belirttiğinizden emin olun veya yeni bir sır dosyası hazırlayın.
  2. Veri aktarımını tekrar başlatın (Yeni veri aktarımı butonuna tıklayın).
AADSTS7000215: Invalid client secret provided. Ensure the secret being sent in the request is the client secret value...
AADSTS90013: Invalid input received from the user Çoğu zaman hata bildirimleri, yanlış ID veya yanlış sır dosyası değeri nedeniyle ortaya çıkar.
  1. Yeni sır dosyası ile veri aktarımını tekrar başlatın (Yeni veri aktarımı butonuna tıklayın).
Either scp or roles claim need to be present in the token
AADSTS7000222: The provided client secret keys for app '73e871c4-2970-4aef-a0ff-7b0797cc46d1' are expired...
  1. Yeni sır dosyası ile veri aktarımını tekrar başlatın (Yeni veri aktarımı butonuna tıklayın).
Unable to get authority configuration for https://login.microsoftonline.com/your_tenant. Authority would typically be in a format of https://login.microsoftonline.com/your_tenant. Also please double check your tenant name or GUID is correct Sorun, veri aktardığınız sunucunun tarafındadır. Bu sorunun çözümlenmesi için Microsoft kullanıcı desteğine başvurun.

Genel hatalar

Hata açıklaması Çözüm
Domain validity check failed Google Workspace veya Microsoft 365'ten veri aktarımı yapılırken:
  1. Kaynak ve hedef alan adlarının eşleştiğinden emin olun.
  2. Veri aktarımını tekrar başlatın (Yeni veri aktarımı butonuna tıklayın).
Veri aktarımı tamamlandıktan sonra yeni bir alan adı bağlayabilir, onu ana alan adı yapabilir ve eskisini silebilirsiniz.
Login error (başka sunuculardan veri aktarımı yapıldığında)
  1. CSV dosyasında kullanıcı adını ve şifreyi doğru şekilde belirttiğinizden ve posta kutusu ayarlarında IMAP veya POP3 üzerinden erişimi etkinleştirdiğinizden emin olun.
  2. Posta kutusunun izinsiz girişe karşı korumasının çalışmaması için, veri aktarımını en geç 1 saat sonra başlatın (bunu yapmak için Yeni veri aktarımı butonuna tıklayın).
Connection error
  1. Veri aktarımı başka bir sunucudan yapılıyorsa giriş yaparken sunucu adresini, kullanıcı adını ve şifreyi doğru girdiğinizden emin olun.
  2. Mozilla Thunderbird gibi bir e-posta programında bu bilgilerle oturum açmayı deneyin.
  3. Programdaki tüm alanları doğru doldurmanıza rağmen aynı sorun tekrarlanıyorsa, verileri aktardığınız sunucunun kullanıcı desteği ile iletişime geçin.
SSL handshake error
  1. Kaynak sunucuda SSL şifrelemesinin kullanılıp kullanılmadığını kontrol edin.
  2. SSL şifrelemesi kullanılıyorsa Veri aktarımı sekmesindeki Diğer sunucular bölümünde SSL şifrelemesini kullan seçeneğini etkinleştirin.

    SSL şifrelemesi kullanılmıyorsa bu özelliği devre dışı bırakın.

  3. Veri aktarımını tekrar başlatın (Yeni veri aktarımı butonuna tıklayın).
Forbidden
  1. Google Workspace veya Microsoft Azure'de API erişimlerini kontrol edin. Gerekli erişimler eksikse onları açın.
  2. Veri aktarımını tekrar başlatın (Yeni veri aktarımı butonuna tıklayın).
Not Found
  1. Kaynak posta kutusu adresini doğru girdiğinizden emin olun.
  2. Veri aktarımını tekrar başlatın (Yeni veri aktarımı butonuna tıklayın).

Kaynak posta kutusunun adresi bir e-posta bülteni ise bu adresten veri aktaramazsınız.

Session expired, login again
  1. Veri aktarımının tüm kullanıcı hesapları için tamamlanmasını bekleyin.
  2. Yalnızca sorunun yaşandığı hesaplar için veri aktarımını yeniden başlatın.
Login error (Google veya Microsoft sunucularından veri aktarımı yapıldığında) Servis hesabının izinlerini düzeltin; bunu yapmak için verileri aktardığınız sunucunun kullanıcı desteğine başvurun.
ExternalUserNotFound
  1. Kaynak kullanıcı adını doğru girdiğinizden emin olun.
  2. Veri aktarımını tekrar başlatın (Yeni veri aktarımı butonuna tıklayın).
DiskTemporaryError

Raporda bu hatanın görüldüğü çok sayıda hesap varsa veri aktarımını yeniden başlatın (Yeni veri aktarımı butonuna tıklayın).

Sorun birden fazla kullanıcı hesabıyla ilgiliyse:
  1. Veri aktarımının tüm kullanıcı hesapları için tamamlanmasını bekleyin.
  2. Yeni veri aktarımı butonu ile yalnızca sorunun yaşandığı hesaplar için veri aktarımını yeniden başlatın.
Failed to get bb info Bu hatayı kendiniz düzeltemezsiniz. Lütfen, sayfanın alt kısmındaki formu kullanarak kullanıcı desteğine başvurun.

Veri aktarımı sırasında yaşanabilecek genel hatalar

Hata açıklaması Çözüm
HTTPSConnectionPool ifadesini içerir
Örnek
HTTPSConnectionPool(host='login.microsoftonline.com', port=443): Read timed out. (read timeout=None)

Raporda bu hatanın görüldüğü çok sayıda hesap varsa veri aktarımını yeniden başlatın (Yeni veri aktarımı butonuna tıklayın).

Sorun birden fazla kullanıcı hesabıyla ilgiliyse:
  1. Veri aktarımının tüm kullanıcı hesapları için tamamlanmasını bekleyin.
  2. Yeni veri aktarımı butonu ile yalnızca sorunun yaşandığı hesaplar için veri aktarımını yeniden başlatın.

Hatayı kendiniz düzeltemiyorsanız veya hata bu makalede açıklanmıyorsa kullanıcı desteğine başvurun.