Sık yaşanan sorunların çözümü

Bu bölümde, Yandex Browser kullanılırken karşılaşılan en yaygın sorunlara çözümler sunulmaktadır.

Kurulum ve çalıştırma

Kurulum hatası

Güncelleme hatası

Otomatik başlatmayı devre dışı bırakma

Yandex Browser başlatılamıyor

Yandex Browser başlatılmıyorsa veya “Paralel yapılandırması yanlış olduğundan uygulama başlatılamadı” hata mesajını görüyorsanız, mevcut sürümün üzerine en yeni sürümü kurmayı deneyin. browser.yandex.com.tr sayfasından kurulum dosyasını indirin.

Bu işe yaramazsa, bize yazın.

Şunları adım adım açıklayın:

  • Yandex Browser'ı açmayı denediğinizde neler olduğu (örneğin, hata mesajları ekrana geliyor veya tarayıcı penceresi düzgün açılmıyor).

  • Sorunun ortaya çıkmasından önce neler olduğunu (örneğin, tarayıcı veya sistem güncellemesi, program veya eklenti kurulumu).

  • Yandex Browser'ın ne kadar süredir açılmadığı.

Mümkünse, hatanın ekran görüntüsünü ekleyin.

Tarayıcı donuyor

Sürücü 600 MB'den daha az boşsa tarayıcı donup kalabilir. Disk alanı boşaltın.

Eğer bu işe yaramazsa form aracılığıyla destek birimine aşağıdaki bilgileri içeren bir mesaj gönderin:

  • Tarayıcının hangi işlemler sırasında donduğu.

  • Sorun tüm sayfalarda mı yoksa sadece belirli sayfalarda mı ortaya çıkıyor (hangi sayfalar olduğunu belirtin).

  • Net-export günlüklerini talimatlara uygun şekilde alın, bunları herhangi bir bulut depolama alanına yükleyin ve mesajınıza dosya bağlantısını ekleyin.

Sayfaların açılması sırasında bir hata mesajı çıkıyorsa hata açıklamasını mesaja ekleyin.

Tarayıcının başlatılması çok uzun sürüyor
  1. Çalışma profilinde tüm sekmeleri kapatmayı deneyin, önbelleği temizle ve tarayıcıyı yeniden başlatın.

  2. Eğer bu işe yaramazsa yeni bir kullanıcı profili oluşturmayı ve durumu bu profilde yeniden oluşturmayı deneyin.

    Dikkat

    Eski profil yer imleri, şifreler vb. verilerinizi içerdiği için, yeni bir profil oluştururken eski profili silmeyin.

    Bundan sonra, tarayıcıyı masaüstündeki yeni profil kısayolu üzerinden başlatın ve daha hızlı başlatılıp başlatılmadığını kontrol edin. Eğer yeni profilde çalışmak sizin için uygunsa bu profilde çalışabilirsiniz; tüm kişisel verilerinizi ise eski profille eşitleyin (yeni profilde eski profil ile aynı kullanıcı adıyla eşitlemeyi etkinleştirin).

    Aktarımdan sonra her şeyin doğru çalıştığından emin oluncaya kadar eski profili silmeyin.

  3. Ayarlar aktarıldıktan sonra durum tekrarlanırsa, bu durum eklentinin düzgün çalışmadığını gösterebilir. Sorun yaratan eklentiyi devre dışı bırakın:

    1. Tıklayın  → Uzantılar ve tüm uzantıları devre dışı bırakın.

    2. Tarayıcıyı yeniden başlatın: Klavye kısayoluyla kapatın Ctrl + Shift + Q (Windows ve Linux'ta) veya  + Q (Macos'ta), ardından yeniden açın.

    3. Önbelleği temizle, böylece sayfanın önceden kaydedilmiş bir kopyası tarayıcıya yüklenmez.

    4. Sorun ortadan kalktıysa, kaba kuvvet kullanarak buna neden olan uzantıyı bulun. Tarayıcınızı her seferinde yeniden başlatın.

    5. Bu uzantıyı devre dışı bırakın. Bunu geliştiricilere sorun hakkında da yazabilirsiniz.

Bellek ve çalışma hızı

Sekmeler donuyor

Yeni sekme oluşturulmuyor

Yandex Browser simgesini bildirim alanından kaldırma

Yandex Browser çok fazla RAM kullanıyor

Günümüz web tarayıcıları RAM'i çok aktif bir şekilde kullanır. Eskiden statik olan web sayfaları günümüzde neredeyse uygulamalar kadar karmaşık yapılara sahip oldu. Örneğin, tarayıcınızda bir sekmede müzik, bir diğerinde YouTube video oynatıldığını, başka bir sekmede ise çevrimiçi olarak metin editöründe çalıştığınızı düşünelim. Bu sekmeler arasında hızlı geçiş yapabilmeniz için verilerinin RAM'de saklanıyor olması gerekir.

Yandex Browser neden diğer tarayıcılardan daha fazla bellek kullanabiliyor?

  • Çok işlemli mimari. Tarayıcıda açık olan her bir pencere, bellek kaynaklarını kullanan ek bir işlemdir. Tarayıcınızın çok işlemcili yapısı uygulamanın çalışma kararlılığını sağlar: Bir sekme kilitlenince diğer sekmeler çalışmaya devam eder; böylelikle verilerinizi kaybetmezsiniz.

  • Önceden veri indirme özelliğini kullanması. Tarayıcınız tıklayacağınız bağlantıyı önceden algılamaya çalışır ve ilgili sayfa verilerini önceden indirir.

  • Çok sayıda eklentinin açık olması. Eklentiler Yandex Browser’da çalışmayı daha rahat hâle getirir ancak her biri ek RAM gerektirir.

Birkaç sekme açık olduğunda Yandex Browser'ın ortalama bellek (RAM) kullanımı 300 ile 1000 MB arasındadır.

Bellek (RAM) kullanımını azaltmak için şunları devre dışı bırakın:

  • Arka plan animasyonları;

  • Sayfaların ön yüklenmesi ( → Ayarlar → Genel ayarlar ögesine tıklayın ve Arama bölümünde Sayfaları daha hızlı yüklemek için önceden veri talep et seçeneğini devre dışı bırakın);

  • Kullanılmayan eklentiler.

Tarayıcı çalışırken çok sayıda işlem başlatıyor

Tarayıcının çalışırken çok sayıda işlem başlatmasında hiçbir sorun yoktur: Chromium tabanlı tüm tarayıcıların bu şekilde çalışması normaldir. Her tarayıcı penceresi ve bunun yanı sıra bazı eklentiler ve plugin'ler, bir sorun çıkması durumunda diğer açık sekmelere ve eklentilere zarar vermeyen ayrı birer işlemdir.

Yandex Browser yavaş çalışıyor

Tüm eklentileri kontrol etmeyi deneyin; önbelleği, geçmişi ve çerez dosyalarını temizleyin.

Eklentileri kontrol et
  1. Tıklayın  → Uzantılar ve tüm uzantıları devre dışı bırakın.

  2. Tarayıcıyı yeniden başlatın: Klavye kısayoluyla kapatın Ctrl + Shift + Q (Windows ve Linux'ta) veya  + Q (Macos'ta), ardından yeniden açın.

  3. Önbelleği temizle, böylece sayfanın önceden kaydedilmiş bir kopyası tarayıcıya yüklenmez.

  4. Sorun ortadan kalktıysa, kaba kuvvet kullanarak buna neden olan uzantıyı bulun. Tarayıcınızı her seferinde yeniden başlatın.

  5. Bu uzantıyı devre dışı bırakın. Bunu geliştiricilere sorun hakkında da yazabilirsiniz.

Önbelleği temizleme
  1.  → Geçmiş → Geçmişi temizle ögesine tıklayın veya Ctrl + Shift + Del (Windows’ta) veya Shift +  + Backspace (macOS’ta) klavye kısayol tuşlarına basın.

  2. Geçmişi temizleme listesinde, önbelleğin geçmişe doğru ne kadarlık bir süre için silineceğini seçin.

  3. Önbellekte kaydedilmiş dosyalar seçeneğini etkinleştirin.

  4. Diğer seçenekleri devre dışı bırakın (temizlemek istediğiniz sadece tarayıcının önbelleği ise).

  5. Temizle tuşuna tıklayın.

Geçmişi temizleme
  1.  → Geçmiş → Geçmişi temizle ögesine tıklayın.

  2. Sol alt köşedeki Geçmişi temizle seçeneğine tıklayın.

  3. Geçmişi temizleme penceresinde hangi zaman aralığı için geçmişi silmek istediğiniz seçin.

  4. Görüntülemeler seçeneği etkinleştirin.

  5. Gerektiğinde diğer tüm seçenekleri kapatın.

  6. Temizle tuşuna tıklayın.

Çerezlerin silinmesi
  1.  → Geçmiş → Geçmişi temizle ögesine tıklayın veya Ctrl + Shift + Del (Windows ve Linux’ta) veya Shift + + Backspace (macOS’ta) klavye kısayol tuşlarına basın.

  2. Geçmişi temizleme listesinde, çerezlerin geçmişe doğru ne kadarlık bir süre için silineceğini seçin.

  3. Çerezler ve diğer site veya modül bilgileri öğesini seçin (yalnızca çerez dosyalarını temizlemek istiyorsanız diğer seçenekleri devre dışı bırakın).

  4. Temizle tuşuna tıklayın.

Sorunu kendi başınıza çözemezseniz bize yazın.

Bağlantı

Site açılmıyor

Site birkaç nedenden dolayı tamamen açılmayabilir veya yüklenmeyebilir:

Ağınızdaki sınırlamalar

Ağınızdaki çeşitli kısıtlamalar siteye erişimi zorlaştırabilir. Bu kısıtlamalar, örneğin antivirüs programları, güvenlik duvarları veya virüsler gibi bazı yazılımların çalışmasından veya bağlantı sağlayıcı tarafındaki proxy sunucularının kullanımı gibi çeşitli ağ ayarlarından kaynaklanabilir.

Sitenin gerçekten çalıştığından emin olmak için siteye erişimi başka bir bilgisayarda ve başka bir ağdan kontrol edin. Siteye erişim sorunları sadece sizin bilgisayarınızda yaşanıyorsa sorunla ilgili olarak sistem yöneticisine veya sağlayıcının destek ekibine danışmanızı öneririz.

Geçici dosya sayısı çok fazla

Geçici dosyaların sayısının çok fazla olması nedeniyle site sayfası tam olarak yüklenemeyebilir. Sayfadaki tüm çerezleri silin:

  1. Tıklayın  → Ayarlar → Siteler.

  2. Sayfayı aşağı kaydırın ve Gelişmiş site ayarları'na tıklayın.

  3. Çerez dosyaları bölümünde Çerez dosyaları ve site verileri seçeneğine tıklayın.

  4. Fare imlecini istediğiniz site adresinin üzerine getirin ve sağda yer alan Sil bağlantısına tıklayın. Bu sayfa ile ilgili tüm çerez dosyaları silinecektir.

Hatanın tekrar oluşup oluşmadığını kontrol edin.

Site, ekentileri engelliyor

Uzantıların, site sayfasının görüntülenmesini etkileyip etkilemediğinden emin olmak için siteyi Gizli modda açın. Gizli modda bu sorun kendini göstermiyorsa sayfaların yüklenmesini engelleyen eklentiyi bulmaya çalışın.

  1. Tıklayın  → Uzantılar ve tüm uzantıları devre dışı bırakın.

  2. Tarayıcıyı yeniden başlatın: Klavye kısayoluyla kapatın Ctrl + Shift + Q (Windows ve Linux'ta) veya  + Q (Macos'ta), ardından yeniden açın.

  3. Önbelleği temizle, böylece sayfanın önceden kaydedilmiş bir kopyası tarayıcıya yüklenmez.

  4. Sorun ortadan kalktıysa, kaba kuvvet kullanarak buna neden olan uzantıyı bulun. Tarayıcınızı her seferinde yeniden başlatın.

  5. Bu uzantıyı devre dışı bırakın. Bunu geliştiricilere sorun hakkında da yazabilirsiniz.

Yanlış DNS ayarları
  1. Windows komut İstemi'ni açın.  Windows + R klavye kısayoluna basın veya arama çubuğuna «Çalıştır» kelimesini yazın. Açılan pencerede klavyeden `cmd' komutunu girin.
  2. Klavyeden `ipconfig /flushdns' komutunu girin.
  3. Ağ bağlantınızı yeniden başlatın.
Yandex Browser ile ilgili diğer sorunlar

Site Yandex Browser dışındaki tüm tarayıcılarda açılıyorsa, bize yazın. Mümkün olduğunca ayrıntılı olarak ve mümkünse ekran görüntüsünü de ekleyerek bildirin.

ERR_CERT_DATE_INVALID hatası (IdenTrust DST Root CA X3 sertifikası kullanımdan kaldırıldı)

Site açılırken ERR_CERT_DATE_INVALID hatasıyla “Güvenli bağlantı kurulamıyor” mesajı veya sitenin bir bölümü yerine hata görüntüleniyorsa, işletim sistemindeki IdenTrust DST Root CA X3 kök sertifikanın süresi dolmuş olabilir.

Yandex Browser, işletim sisteminde yüklü kök sertifikaları kullanır, bu nedenle sertifika sorununu işletim sisteminin kendisinde çözmeniz gerekir:

  1. Windows 7 32 bit veya Windows 7 64 bit için güncelleme paketini indirin.

  2. Güncelleme paketini çalıştırın ve yüklenmesini bekleyin.

  3. Bilgisayarı yeniden başlatın ve siteyi açın.

  4. Site açılmazsa sertifikayı manuel olarak güncelleyin:

    1. Arşiv dosyasını indirin.

    2. Uygun bir yere sıkıştırılmış dosyayı açın.

    3. certificate update klasörünü açın.

    4. Farenin sağ tuşuyla update.bat dosyasına tıklayın ve Yönetici olarak çalıştır öğesini seçin.

    5. Komutları çalıştırdıktan sonra bilgisayarı yeniden başlatın ve siteyi açın.

  1. Arşiv dosyasını indirin.

  2. Uygun bir yere sıkıştırılmış dosyayı açın.

  3. certificate update klasörünü açın.

  4. Farenin sağ tuşuyla update.bat dosyasına tıklayın ve Yönetici olarak çalıştır öğesini seçin.

  5. Komutları çalıştırdıktan sonra bilgisayarı yeniden başlatın ve siteyi açın.

ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID hatası

ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID hatası nedeniyle Yandex servislerine güvenli bağlantı kuramıyorsanız bu durum, işletim sisteminde ilgili güvenlik sertifikasının eksik olduğu anlamına gelir. Windows’u güncelleyin (Denetim Masası → Windows Güncelleme Merkezi). Bu işe yaramadıysa sertifikaları manuel olarak indirip içe aktarmayı deneyin:

  1. Aşağıdaki bağlantılara tıklayarak sertifikaları bilgisayara indirin:

  2. Certum CA ve Certum Trusted Network CA sertifikaları bilgisayara TXT formatında yüklenecektir. Dosyanın .txt uzantısını silin:

    1. Windows'ta Denetim Masası'nı açın.

    2. Klasör Seçenekleri'ne tıklayın (Windows 10'da bu bölümün adı Dosya Gezgini Seçenekleri'dir).

    3. Görünüm sekmesinde Bilinen dosya türleri için uzantıları gizle seçeneğini devre dışı bırakın.

    4. Uygula'ya tıklayın.

    5. Not Defteri'nde Certum CA sertifikasını açın ve .txt uzantısını silerek kaydedin; bu şekilde CA.pem dosyasını elde etmiş olursunuz.

    6. Not Defteri'nde Certum Trusted Network CA sertifikasını açın ve .txt uzantısını silerek kaydedin; bu şekilde CTNCA.pem dosyasını elde etmiş olursunuz.

  3. Her sertifikayı sırayla içe aktarın:

    1. Windows komut satırını açın. Windows + R tuş kombinasyonuna basın veya arama çubuğuna “Çalıştır” yazın. Açılan pencerede certmgr.msc komutunu girin.

    2. Güvenilen Kök Sertifika Yetkilileri klasörünü açıp Sertifikalar klasörüne girin.

    3. İşlem → Tüm görevler → İçe aktar işlemini gerçekleştirin. Sertifika İçe Aktarma Sihirbazı başlatılır.

    4. İleri'ye tıklayın.

    5. Sertifika seçin ve İleri'ye tıklayın.

    6. Sertifika Deposu alanında Güvenilen Kök Sertifika Yetkilileri değerinin seçili olduğundan emin olun. İleri'ye tıklayın.

    7. Bitti'ye tıklayın.

    8. Açılan iletişim kutusunda Kabul ediyorum'a tıklayın.

  4. Yandex Browser'ı yeniden başlatın.

“DNS Error” hatası

Sayfa açılırken böyle bir hata bildirimi görüyorsanız sorunu şu yöntemlerden biriyle çözmeyi deneyin:

Çerezleri silin
  1.  → Geçmiş → Geçmişi temizle ögesine tıklayın veya Ctrl + Shift + Del (Windows ve Linux’ta) veya Shift + + Backspace (macOS’ta) klavye kısayol tuşlarına basın.

  2. Listeden Geçmişi temizle çerezleri silmek için bir süre seçin..

  3. Çerezler ve sitelerin ve modüllerin diğer verileri öğesini seçin (yalnızca çerezleri silmek istiyorsanız diğer seçenekleri devre dışı bırakın).

  4. Temizle öğesine dokunun.

Önbelleği temizle
  1.  → Geçmiş → Geçmişi temizle ögesine tıklayın veya Ctrl + Shift + Del (Windows’ta) veya Shift +  + Backspace (macOS’ta) klavye kısayol tuşlarına basın.

  2. Geçmişi temizleme listesinde, önbelleğin geçmişe doğru ne kadarlık bir süre için silineceğini seçin.

  3. Önbellekte kaydedilmiş dosyalar seçeneğini etkinleştirin.

  4. Diğer seçenekleri devre dışı bırakın (temizlemek istediğiniz sadece tarayıcının önbelleği ise).

  5. Temizle tuşuna tıklayın.

DNS ayarlarını sıfırlayın
  1. Windows komut İstemi'ni açın.  Windows + R klavye kısayoluna basın veya arama çubuğuna «Çalıştır» kelimesini yazın. Açılan pencerede klavyeden `cmd' komutunu girin.
  2. Klavyeden `ipconfig /flushdns' komutunu girin.
  3. Ağ bağlantınızı yeniden başlatın.
Proxy sunucu hatası oluştu

Bu tür bir hata bildiriminin görüntülenmesi, Yandex Browser'ın internet bağlantısının bir proxy sunucusu üzerinden ayarlandığını gösterir. Ağınızda proxy sunucusu üzerinden web bağlantısı kullanılmıyorsa bu ayarı devre dışı bırakın.

  1. Tıklayın  → Ayarlar → Sistem.
  2. altında, Proxy Sunucusu Ayarları üzerine dokunun.
  3. Açılan pencerede sekmeye gidin Bağlantılar ve tıklayın Ağ kurulumu.
  4. Açılan pencerede, Yerel bağlantılar için Proxy sunucusunu kullan seçeneğini devre dışı bırakın.
“Connection failure” hatası

“Bağlantı hatası” mesajı bağlantının kesildiğini ifade eder.

Bu arızanın nedeni aşağıdakiler olabilir:

Sitenin işleyişiyle ilgili sorunlar

Yandex Browser'da başka siteleri açmayı deneyin. Bağlantı hatası görünmüyorsa muhtemelen kaynak sitede bir kesinti veya bakım çalışması yapılıyor. Bir süre bekleyin ve siteyi yeniden açın. Sorun halen devam ediyorsa sitenin geliştiricilerine yazın.

Sağlayıcınızın işleyişiyle ilgili sorunlar

Sağlayıcıyla iletişime geçin ve işleyişle ilgili bir arıza veya bakım çalışması olup olmadığına açıklık getirin.

Site, bir antivirüs programı veya güvenlik duvarı tarafından engellendi

Antivirüs yazılımınızda (Windows Güvenlik Duvarı) engellenmiş kaynaklar listesini kontrol edin. İlgili sayfayı listede görürseniz, oradan kaldırın.

Dikkat

Sayfayı ancak güvenliğinden tam olarak eminseniz listeden kaldırın. Sayfada kötü amaçlı kod bulunuyorsa, bilgisayarınıza virüs bulaştırabilir veya dolandırıcıların kişisel bilgileriniz ile çevrimiçi ödeme verilerinize erişimini sağlayabilir.

Yandex Browser'ın çalışmasına virüs müdahale ediyor

Antivirüs yazılımı veya ücretsiz yardımcı programları kullanarak bilgisayarı kontrol edin.

Yanlış DNS ayarları
  1. Windows komut İstemi'ni açın.  Windows + R klavye kısayoluna basın veya arama çubuğuna «Çalıştır» kelimesini yazın. Açılan pencerede klavyeden `cmd' komutunu girin.
  2. Klavyeden `ipconfig /flushdns' komutunu girin.
  3. Ağ bağlantınızı yeniden başlatın.
Yanlış Proxy sunucu ayarları
  1. Tıklayın  → Ayarlar → Sistem.
  2. altında, Proxy Sunucusu Ayarları üzerine dokunun.
  3. Açılan pencerede sekmeye gidin Bağlantılar ve tıklayın Ağ kurulumu.
  4. Açılan pencerede, Yerel bağlantılar için Proxy sunucusunu kullan seçeneğini devre dışı bırakın.
SSL Hataları

Dikkat

Yandex Browser SSL protokolünün hiçbir sürümünü desteklemez.

Hata örnekleri:

ERR_SSL_VERSION_OR_CIPHER_MISMATCH

Bu hata, kullanıcı TLS 1.0 veya 1.1 protokolü ile çalışan bir siteyi açtığında ortaya çıkar. Bu protokolün eski sürümleri desteklenmez. Desteklenen minimum sürüm 1.2’dir. GOST TLS ile nginx’i ayarlamayı deneyin, bu TLS 1.0 ile GOST olmayan algoritmalarla geçecektir.

Bu site güvenli bir bağlantı sağlayamıyor

Sorunu çözmek için birkaç yolu deneyin:

  • Bu durumun başka bir tarayıcıda (ör. Firefox, Google Chrome veya Internet Explorer, Edge) tekrarlanıp tekrarlanmadığını kontrol edin.
  • Bilgisayarınızda bir antivirüs yüklüyse onun çalışmasını geçici olarak durdurmayı deneyin – sayfalara erişim muhtemelen onun tarafından engelleniyor olabilir.
  • Yandex Browser’da yeni bir profilde sitenin çalışmasını kontrol edin:  → Ayarlar → Genel ayarlar → Kullanıcılar → Kullanıcı ekle ögesine tıklayın. Kullanıcı ekle seçeneğine tıkladıktan sonra yeni profil penceresi açılacaktır. Sitenin bu profilde erişilebilir olup olmadığını kontrol edin.
  • DNS ayarlarını sıfırlayın: Windows komut satırını açın (Windows + R tuş kombinasyonuna basın, açılan satıra cmd yazın ve Enter tuşuna basın). Komut satırında ipconfig /flushdns komutunu çalıştırın ve ağ bağlantısını yeniden başlatın.
  • browser://protect sayfasına gidin ve Güvenli DNS sunucusu kullan ayarını devre dışı bırakın. Eğer sonuç alamazsanız ayarı tekrar etkinleştirin ve başka bir sunucu seçmeyi deneyin.
  • Ağ ayarlarını kontrol edin.  → Ayarlar → Sistem → ögesine tıklayın. Proxy sunucu ayarları ögesine tıklayın. Açılan pencerede Bağlantılar sekmesine geçerek Ağ ayarları butonuna tıklayın. Yeni pencerede Otomatik ayarları algıla seçeneğini göreceksiniz. Ayarı değiştirin (işareti kaldırın veya işaretleyin). Yerel bağlantılar için proxy sunucusu kullan ayarını da değiştirin (mevcut duruma bağlı olarak işareti kaldırın veya ekleyin).
Site hatalı bir yanıt gönderdi

Sorunu çözmek için birkaç yolu deneyin:

  • Bu durumun başka bir tarayıcıda (ör. Firefox, Google Chrome veya Internet Explorer, Edge) tekrarlanıp tekrarlanmadığını kontrol edin.
  • Bilgisayarınızda bir antivirüs yüklüyse onun çalışmasını geçici olarak durdurmayı deneyin – sayfalara erişim muhtemelen onun tarafından engelleniyor olabilir.
  • Yandex Browser’da yeni bir profilde sitenin çalışmasını kontrol edin:  → Ayarlar → Genel ayarlar → Kullanıcılar → Kullanıcı ekle ögesine tıklayın. Kullanıcı ekle seçeneğine tıkladıktan sonra yeni profil penceresi açılacaktır. Sitenin bu profilde erişilebilir olup olmadığını kontrol edin.
  • DNS ayarlarını sıfırlayın: Windows komut satırını açın (Windows + R tuş kombinasyonuna basın, açılan satıra cmd yazın ve Enter tuşuna basın). Komut satırında ipconfig /flushdns komutunu çalıştırın ve ağ bağlantısını yeniden başlatın.
  • browser://protect sayfasına gidin ve Güvenli DNS sunucusu kullan ayarını devre dışı bırakın. Eğer sonuç alamazsanız ayarı tekrar etkinleştirin ve başka bir sunucu seçmeyi deneyin.
  • Ağ ayarlarını kontrol edin.  → Ayarlar → Sistem → ögesine tıklayın. Proxy sunucu ayarları ögesine tıklayın. Açılan pencerede Bağlantılar sekmesine geçerek Ağ ayarları butonuna tıklayın. Yeni pencerede Otomatik ayarları algıla seçeneğini göreceksiniz. Ayarı değiştirin (işareti kaldırın veya işaretleyin). Yerel bağlantılar için proxy sunucusu kullan ayarını da değiştirin (mevcut duruma bağlı olarak işareti kaldırın veya ekleyin).
ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR

Sorunu çözmek için birkaç yolu deneyin:

  • Bu durumun başka bir tarayıcıda (ör. Firefox, Google Chrome veya Internet Explorer, Edge) tekrarlanıp tekrarlanmadığını kontrol edin.
  • Bilgisayarınızda bir antivirüs yüklüyse onun çalışmasını geçici olarak durdurmayı deneyin – sayfalara erişim muhtemelen onun tarafından engelleniyor olabilir.
  • Yandex Browser’da yeni bir profilde sitenin çalışmasını kontrol edin:  → Ayarlar → Genel ayarlar → Kullanıcılar → Kullanıcı ekle ögesine tıklayın. Kullanıcı ekle seçeneğine tıkladıktan sonra yeni profil penceresi açılacaktır. Sitenin bu profilde erişilebilir olup olmadığını kontrol edin.
  • DNS ayarlarını sıfırlayın: Windows komut satırını açın (Windows + R tuş kombinasyonuna basın, açılan satıra cmd yazın ve Enter tuşuna basın). Komut satırında ipconfig /flushdns komutunu çalıştırın ve ağ bağlantısını yeniden başlatın.
  • browser://protect sayfasına gidin ve Güvenli DNS sunucusu kullan ayarını devre dışı bırakın. Eğer sonuç alamazsanız ayarı tekrar etkinleştirin ve başka bir sunucu seçmeyi deneyin.
  • Ağ ayarlarını kontrol edin.  → Ayarlar → Sistem → ögesine tıklayın. Proxy sunucu ayarları ögesine tıklayın. Açılan pencerede Bağlantılar sekmesine geçerek Ağ ayarları butonuna tıklayın. Yeni pencerede Otomatik ayarları algıla seçeneğini göreceksiniz. Ayarı değiştirin (işareti kaldırın veya işaretleyin). Yerel bağlantılar için proxy sunucusu kullan ayarını da değiştirin (mevcut duruma bağlı olarak işareti kaldırın veya ekleyin).
Protokol desteklenmiyor

Sorunu çözmek için birkaç yolu deneyin:

  • Bu durumun başka bir tarayıcıda (ör. Firefox, Google Chrome veya Internet Explorer, Edge) tekrarlanıp tekrarlanmadığını kontrol edin.
  • Bilgisayarınızda bir antivirüs yüklüyse onun çalışmasını geçici olarak durdurmayı deneyin – sayfalara erişim muhtemelen onun tarafından engelleniyor olabilir.
  • Yandex Browser’da yeni bir profilde sitenin çalışmasını kontrol edin:  → Ayarlar → Genel ayarlar → Kullanıcılar → Kullanıcı ekle ögesine tıklayın. Kullanıcı ekle seçeneğine tıkladıktan sonra yeni profil penceresi açılacaktır. Sitenin bu profilde erişilebilir olup olmadığını kontrol edin.
  • DNS ayarlarını sıfırlayın: Windows komut satırını açın (Windows + R tuş kombinasyonuna basın, açılan satıra cmd yazın ve Enter tuşuna basın). Komut satırında ipconfig /flushdns komutunu çalıştırın ve ağ bağlantısını yeniden başlatın.
  • browser://protect sayfasına gidin ve Güvenli DNS sunucusu kullan ayarını devre dışı bırakın. Eğer sonuç alamazsanız ayarı tekrar etkinleştirin ve başka bir sunucu seçmeyi deneyin.
  • Ağ ayarlarını kontrol edin.  → Ayarlar → Sistem → ögesine tıklayın. Proxy sunucu ayarları ögesine tıklayın. Açılan pencerede Bağlantılar sekmesine geçerek Ağ ayarları butonuna tıklayın. Yeni pencerede Otomatik ayarları algıla seçeneğini göreceksiniz. Ayarı değiştirin (işareti kaldırın veya işaretleyin). Yerel bağlantılar için proxy sunucusu kullan ayarını da değiştirin (mevcut duruma bağlı olarak işareti kaldırın veya ekleyin).
İstemci ve sunucu farklı SSL protokol sürümleri veya farklı şifre setleri kullanıyor

Sorunu çözmek için birkaç yolu deneyin:

  • Bu durumun başka bir tarayıcıda (ör. Firefox, Google Chrome veya Internet Explorer, Edge) tekrarlanıp tekrarlanmadığını kontrol edin.
  • Bilgisayarınızda bir antivirüs yüklüyse onun çalışmasını geçici olarak durdurmayı deneyin – sayfalara erişim muhtemelen onun tarafından engelleniyor olabilir.
  • Yandex Browser’da yeni bir profilde sitenin çalışmasını kontrol edin:  → Ayarlar → Genel ayarlar → Kullanıcılar → Kullanıcı ekle ögesine tıklayın. Kullanıcı ekle seçeneğine tıkladıktan sonra yeni profil penceresi açılacaktır. Sitenin bu profilde erişilebilir olup olmadığını kontrol edin.
  • DNS ayarlarını sıfırlayın: Windows komut satırını açın (Windows + R tuş kombinasyonuna basın, açılan satıra cmd yazın ve Enter tuşuna basın). Komut satırında ipconfig /flushdns komutunu çalıştırın ve ağ bağlantısını yeniden başlatın.
  • browser://protect sayfasına gidin ve Güvenli DNS sunucusu kullan ayarını devre dışı bırakın. Eğer sonuç alamazsanız ayarı tekrar etkinleştirin ve başka bir sunucu seçmeyi deneyin.
  • Ağ ayarlarını kontrol edin.  → Ayarlar → Sistem → ögesine tıklayın. Proxy sunucu ayarları ögesine tıklayın. Açılan pencerede Bağlantılar sekmesine geçerek Ağ ayarları butonuna tıklayın. Yeni pencerede Otomatik ayarları algıla seçeneğini göreceksiniz. Ayarı değiştirin (işareti kaldırın veya işaretleyin). Yerel bağlantılar için proxy sunucusu kullan ayarını da değiştirin (mevcut duruma bağlı olarak işareti kaldırın veya ekleyin).
Turbo modu nereye kayboldu?

Yandex Browser Turbo modu, çeşitli sitelere erişimi hızlandırmak için gerekli olan, fakat yalnızca HTTP protokolü üzerinden çalışan bir özellikti. Artık bu tür siteler çok nadir olduğu için Yandex Browser Turbo modu devre dışı bırakıldı ve ayarlardan kaldırıldı. Yandex Browser'ın herhangi özel bir mod olmadan hızlı çalışması için diğer hızlandırma yöntemleri uyguladık; Yandex Browser'ın hızını artıracak başkaca yöntemler üzerinde de devamlı suretle çalışıyoruz.

Site, SSL önbelleğinin temizlenmesini istiyor

Doğrudan Yandex Browser'ı kullanarak SSL önbelleği temizlenemez çünkü sertifikalar sistem genelinde depoda saklanır.

SSL önbelleğini temizlemek için Windows ayarlarını kullanın:

  1. Denetim Masası'nı açın.

  2. İnternet seçenekleri'ni seçin. Kategorilere göre görüntüleme modu etkinse Ağ ve internet → Tarayıcı özellikleri seçeneğini seçin.

  3. İçindekiler sekmesinde SSL durumunu sil butonuna tıklayın.

İşlevsellik

Sekmeler kayboldu

JavaScript çalışmıyor

Site özellikleri çalışmıyor

Çerez dosyaları engellendikten sonra sitenin bazı özellikleri çalışmayabilir. Örneğin, Yandex Browser'da daha önce etkinleştirilen bildirimler veya doğrulama kodu girişi yapılan pencere görüntülenmeyebilir. Akıllı Satır'ın sağ kısmında simgesinin mevcut olup olmadığını kontrol edin: Bu simge, sayfada çerez dosyalarını engellediğiniz anlamına gelir.

simgesi varsa:

  1. Tıklayın  → Ayarlar → Siteler.

  2. Sayfayı aşağı kaydırın ve Gelişmiş site ayarları'na tıklayın.

  3. Çerez dosyaları bölümünde İzin ver seçeneğini etkinleştirin.

  4. Site Ayarları'na tıklayın.

  5. Sadece oturum için veya Engellendi listelerinde sorun yaşadığınız sitenin olup olmadığını kontrol edin. Site listede bulunuyorsa üzerine fare imlecini getirin ve İzin ver bağlantısına tıklayın.

İndirme paneli, ipuçları veya pencereler görüntülenmiyor

Not

Bu sorunla sadece Windows 10 kullanıcıları karşılaşmaktadır.

Yandex Browser güncellendikten sonra bazı bütünleşik ekran kartlarında şu hatalar ortaya çıkabilir:

  • İpuçları kaybolabilir.

  • İndirilen dosyalar indirilenler listesinde görünmeyebilir.

  • Güncelleme yapıldıktan sonra Yandex Browser ilk çalıştırıldığında, Enter tuşuna basılması dışında hiçbir eyleminize cevap vermeyebilir. Bu tuşa bastığınızda Windows'ta varsayılan tarayıcıyı seçme diyalog penceresi açılır.

Söz konusu sorunlardan biriyle karşılaştığınızda tarayıcınızda donanım ivmesini devre dışı bırakmayı deneyin:

  1. Tıklayın  → Ayarlar → Sistem.
  2. Verimlilik altında, Kullanilabilir olduğunda donanım hızlandırmayı kullan seçeneğini devre dışı bırakın.
  3. Yandex Browser klavye kısayoluyla kapatın Ctrl + Shift + Q (Windows ve Linux'ta) veya  + Q (macos'ta).
  4. Değişikliklerin etkili olması için Yandex Browser tekrar başlatın.

Bu işe yaramazsa, bize yazın.

Tarayıcı sekmeleri sürekli güncelleniyor

Yandex Browser yeterli belleğe ulaşamazsa, 10 dakikadan fazla kullanmadığınız sekmeleri boşaltabilir. Böyle bir sekmeye gittiğinizde, internetten yeniden yüklenir. Kullanılmayan sekmeleri boşaltmak Yandex Browser’ın daha hızlı çalışmasını sağlar ancak bu, sekmeye girdiğiniz verilerin kaybolmasına neden olabilir. Sekmelerin kaldırılmasını devre dışı bırakmak için:

  1. Tıklayın  → Ayarlar → Sistem sistemleri.

  2. Verimlilik bölümünde Kullanılmayan sekmeleri hafızadan indir seçeneğini devre dışı bırakın.

Pencereler ve sekmeler kendiliğinden açılıyor

Kendi kendine boş, reklam destekli veya şüpheli içeriğe sahip yeni pencereler veya sekmeler açılıyorsa, şu işlemleri yapmayı deneyin:

Kurulu tüm eklentileri kontrol edin
  1. Tıklayın  → Uzantılar ve tüm uzantıları devre dışı bırakın.

  2. Tarayıcıyı yeniden başlatın: Klavye kısayoluyla kapatın Ctrl + Shift + Q (Windows ve Linux'ta) veya  + Q (Macos'ta), ardından yeniden açın.

  3. Önbelleği temizle, böylece sayfanın önceden kaydedilmiş bir kopyası tarayıcıya yüklenmez.

  4. Sorun ortadan kalktıysa, kaba kuvvet kullanarak buna neden olan uzantıyı bulun. Tarayıcınızı her seferinde yeniden başlatın.

  5. Bu uzantıyı devre dışı bırakın. Bunu geliştiricilere sorun hakkında da yazabilirsiniz.

Önbelleği temizle
  1.  → Geçmiş → Geçmişi temizle ögesine tıklayın veya Ctrl + Shift + Del (Windows’ta) veya Shift +  + Backspace (macOS’ta) klavye kısayol tuşlarına basın.

  2. Geçmişi temizleme listesinde, önbelleğin geçmişe doğru ne kadarlık bir süre için silineceğini seçin.

  3. Önbellekte kaydedilmiş dosyalar seçeneğini etkinleştirin.

  4. Diğer seçenekleri devre dışı bırakın (temizlemek istediğiniz sadece tarayıcının önbelleği ise).

  5. Temizle tuşuna tıklayın.

Çerezleri temizleyin
  1.  → Geçmiş → Geçmişi temizle ögesine tıklayın veya Ctrl + Shift + Del (Windows ve Linux’ta) veya Shift + + Backspace (macOS’ta) klavye kısayol tuşlarına basın.

  2. Geçmişi temizleme listesinde, çerezlerin geçmişe doğru ne kadarlık bir süre için silineceğini seçin.

  3. Çerezler ve diğer site veya modül bilgileri öğesini seçin (yalnızca çerez dosyalarını temizlemek istiyorsanız diğer seçenekleri devre dışı bırakın).

  4. Temizle tuşuna tıklayın.

Bilgisayarınızı bir antivirüs programı ile tarayın

Antivirüs programını güncelleyip bilgisayarı zararlı yazılımlara karşı tarayın Bir antivirüs uygulaması yüklü değilse, şu ücretsiz programlardan birini kullanın.

Yandex Browser'da pencereyi sürüklemek mümkün olmuyor

Akıllı Satırdaki adres alanına dokunarak pencereyi sürüklemeyi denemiş olabilirsiniz. Fare işaretçisini, metin kutusu imlecinden oka çevirmek için fareyi sağa doğru hareket ettirin, sol fare butonuna tıklayın ve pencereyi sürükleyin.

Site içeriği

Sitelerin bildirim önermesine izin verme

Sayfa içeriği hatalı görüntüleniyor

Site sayfası hatalı görüntülenebilir. Örneğin, “normal” harfler yerine yabancı karakterler görünebilir veya sayfa düzeni bozulabilir.

Sayfayı yenilemeyi, tarayıcı önbelleğini ve çerezleri temizlemeyi ve bu soruna neden olabilecek yardımcı programları ve tarayıcı eklentilerini devre dışı bırakmayı deneyin.

Yardımcı programları kapatın

Web sitesinin görüntülenme probleminin en sık rastlanan sebebi proxy sunucularının veya ek güvenlik duvarlarının kullanılmasıdır (standart Windows güvenlik duvarı dışında). Proxy'nin veya güvenlik duvarının site sayfalarının görüntülenmesini etkileyip etkilemediğini öğrenmek için onları geçici olarak kapatmayı deneyin. Yine de sayfaların hatalı görüntülenmesine neden olan yardımcı programların kullanılmasını önermeyiz.

Yandex Browser eklentilerini kontrol edin
  1. Tıklayın  → Uzantılar ve tüm uzantıları devre dışı bırakın.

  2. Tarayıcıyı yeniden başlatın: Klavye kısayoluyla kapatın Ctrl + Shift + Q (Windows ve Linux'ta) veya  + Q (Macos'ta), ardından yeniden açın.

  3. Önbelleği temizle, böylece sayfanın önceden kaydedilmiş bir kopyası tarayıcıya yüklenmez.

  4. Sorun ortadan kalktıysa, kaba kuvvet kullanarak buna neden olan uzantıyı bulun. Tarayıcınızı her seferinde yeniden başlatın.

  5. Bu uzantıyı devre dışı bırakın. Bunu geliştiricilere sorun hakkında da yazabilirsiniz.

Sayfayı yenileyin
  1. Biçimlendirme sorununun yer aldığı sayfayı açın.

  2. Şu kısayol tuşlarını kullanın: F5 (Windows ve Linux için) veya + Shift + R (macOS için).

Çerezleri silin
  1.  → Geçmiş → Geçmişi temizle ögesine tıklayın veya Ctrl + Shift + Del (Windows ve Linux’ta) veya Shift + + Backspace (macOS’ta) klavye kısayol tuşlarına basın.

  2. Geçmişi temizleme listesinde, çerezlerin geçmişe doğru ne kadarlık bir süre için silineceğini seçin.

  3. Çerezler ve diğer site veya modül bilgileri öğesini seçin (yalnızca çerez dosyalarını temizlemek istiyorsanız diğer seçenekleri devre dışı bırakın).

  4. Temizle tuşuna tıklayın.

Önbelleği temizle
  1.  → Geçmiş → Geçmişi temizle ögesine tıklayın veya Ctrl + Shift + Del (Windows’ta) veya Shift +  + Backspace (macOS’ta) klavye kısayol tuşlarına basın.

  2. Geçmişi temizleme listesinde, önbelleğin geçmişe doğru ne kadarlık bir süre için silineceğini seçin.

  3. Önbellekte kaydedilmiş dosyalar seçeneğini etkinleştirin.

  4. Diğer seçenekleri devre dışı bırakın (temizlemek istediğiniz sadece tarayıcının önbelleği ise).

  5. Temizle tuşuna tıklayın.

Donanım ivmesini kapatın
  1. Tıklayın  → Ayarlar → Sistem.
  2. Verimlilik altında, Kullanilabilir olduğunda donanım hızlandırmayı kullan seçeneğini devre dışı bırakın.
  3. Yandex Browser klavye kısayoluyla kapatın Ctrl + Shift + Q (Windows ve Linux'ta) veya  + Q (macos'ta).
  4. Değişikliklerin etkili olması için Yandex Browser tekrar başlatın.
Reklam engelleyiciyi devre dışı bırakın

Sayfaların görüntülenmesinde sorun yaşıyorsanız (resimler yüklenmiyor, gerekli içerik yok, sayfa öğelerinin konumu yanlış) ilgili sayfa için reklamların engellenmesini devre dışı bırakın:

  1. simgesine tıklayın.

  2. Reklamların ve izleyicilerin engellenmesi bölümünde Ayarla'ya tıklayın.

  3. Gizlilik penceresinde Bu sitede reklam engellemeyi devre dışı bırak seçeneğini devre dışı bırakın.

DNS şifrelemesini devre dışı bırakın
  1. Sağ üst köşede Tıklayın  → Ayarlar.

  2. Sayfanın üst bölümünde Güvenlik sekmesine gidin.

  3. Bağlantı koruması bölümünde Güvenli DNS sunucusu kullan seçeneğini devre dışı bırakın.

Sorun çözülmezse, seçeneğini tekrar etkinleştirin ve listeden başka bir sunucu seçin (örneğin, AdGuard public DNS servers without filters).

Resimler görüntülenmiyor

Fotoğrafların veya görsellerin görüntülenememesinin nedenleri:

Görseller eklenti tarafından engellendi

Reklam engelleyiciler gibi bazı eklentiler videolar ve görseller de dahil olmak üzere sayfa içeriğinin görüntülenmesini kısıtlar.

  1. Tıklayın  → Uzantılar ve tüm uzantıları devre dışı bırakın.

  2. Tarayıcıyı yeniden başlatın: Klavye kısayoluyla kapatın Ctrl + Shift + Q (Windows ve Linux'ta) veya  + Q (Macos'ta), ardından yeniden açın.

  3. Önbelleği temizle, böylece sayfanın önceden kaydedilmiş bir kopyası tarayıcıya yüklenmez.

  4. Sorun ortadan kalktıysa, kaba kuvvet kullanarak buna neden olan uzantıyı bulun. Tarayıcınızı her seferinde yeniden başlatın.

  5. Bu uzantıyı devre dışı bırakın. Bunu geliştiricilere sorun hakkında da yazabilirsiniz.

Tarayıcı tüm görsellerin gösterimini engeller
  1. Resimlerin gösterilmesini etkinleştirin:  → Ayarlar → Siteler.

  2. Sayfayı aşağı kaydırın ve Gelişmiş site ayarları'na tıklayın.

  3. Görsel gösterimi bölümünde İzin verildi seçeneğini etkinleştirin.

  4. Yandex Browser önbelleğini temizleyin.

  5. Sorunun giderildiğinden emin olmak için sayfayı yenileyin.

Tarayıcı, belirli bir site için görsel gösterimini engelliyor

Bu durumda Akıllı satır'da simgesi görünür.

  1. Site sayfasını açın.

  2. simgesine tıklayın.

  3. Protect panelinde, bağlantı durumunun gösterildiği bölümde Daha fazla bilgi bağlantısına tıklayın.

  4. İzinler bölümünde Görseller ögesi için İzin verildi seçeneğini seçin.

  5. Sorunun giderildiğinden emin olmak için sayfayı yenileyin.

Görsel kara listeye eklendi
  1. Tıklayın  → Ayarlar → Araçlar.

  2. Reklam engelleme bölümünde Engellenen reklam bağlantısına tıklayın.

  3. Fare imlecini istediğiniz görselin adresinin üzerine getirin ve Sil bağlantısına tıklayın.

  4. Sorunun giderildiğinden emin olmak için sayfayı yenileyin.

Tarayıcı görsel renklerini bozar

Ekranınızın renk profilinin ayarlarını kontrol edin:

  1. Akıllı Satır'a browser://flags adresini girin.

  2. Force color profile seçeneğini bulup değerini değiştirin.

  3. Yandex Browser'ı yeniden başlatın ve sonucu kontrol edin.

Video, müzik ve oyunlar

Tarayıcı videoyu göstermiyor

Ses kaydı oynatılamıyor

Oyun oynarken fare imleci kilitleniyor

Oyun çalışmıyor
  1. Tıklayın  → Ayarlar → Sistem.
  2. Verimlilik bölümünde Donanım hızlandırmayı kullan seçeneği etkinleştirilmişse, mümkünse devre dışı bırakın— Bu seçenek devre dışıysa, etkinleştirin.
  3. Tarayıcıyı klavye kısayoluyla kapatın Ctrl + Shift + Q (Windows ve Linux'ta) veya  + Q (macos'ta).
  4. Değişikliklerin etkili olması için Tarayıcıyı tekrar başlatın.
Linux’ta video sorunları

Codec kurulumu

1. Tarayıcınızın sürümünü kontrol edin.

2. Kullandığınız sürüm 23.3.0'dan eskiyse Yandex Browser'ı güncelleyin.

3. Aşağıdaki komutları yaparak GStreamer paketlerini kurun:

Mint
sudo apt install libgstreamer1.0-0 gstreamer1.0-plugins-base gstreamer1.0-plugins-good gstreamer1.0-plugins-bad gstreamer1.0-plugins-bad-faad gstreamer1.0-libav
Ubuntu
sudo apt install libgstreamer1.0-0 gstreamer1.0-plugins-base gstreamer1.0-plugins-good gstreamer1.0-plugins-bad gstreamer1.0-libav
Astra Linux
sudo apt-get install ffmpeg-plugin-browser libgstreamer1.0-0 gstreamer1.0-plugins-base gstreamer1.0-plugins-good gstreamer1.0-plugins-bad gstreamer1.0-plugins-bad-faad gstreamer1.0-libav
Alt Linux
su -lc 'apt-get install gstreamer1.0 gst-plugins-base1.0 gst-plugins-good1.0 gst-plugins-bad1.0 gst-libav'
RED OS
dnf install gstreamer1 gstreamer1-plugins-base gstreamer1-plugins-good gstreamer1-plugins-good-extras gstreamer1-plugins-bad-free gstreamer1-plugins-bad-free-extras gstreamer1-libav
yum install gstreamer1 gstreamer1-plugins-base gstreamer1-plugins-good gstreamer1-plugins-good-extras gstreamer1-plugins-bad-free gstreamer1-plugins-bad-free-extras gstreamer1-libav
ROSA KOBALT 7.9
dnf install libgstreamer1.0 gstreamer1.0-plugins-base gstreamer1.0-plugins-good gstreamer1.0-plugins-bad gstreamer1.0-libav
AlterOS
yum install gstreamer1 gstreamer1-plugins-base gstreamer1-plugins-good gstreamer1-plugins-good-extras gstreamer1-plugins-bad-free gstreamer1-plugins-bad-free-extras gstreamer1-libav
OpenSUSE
sudo zypper install gstreamer gstreamer-plugins-base gstreamer-plugins-good gstreamer-plugins-bad gstreamer-plugins-libav

4. Yandex Browser'ı yeniden başlatın. Bu işe yaramıyorsa tarayıcıyı kapatıp konsolda şu komutu yürütün:

rm ~/.cache/gstreamer-1.0/registry.x86_64.bin
FFMPEG codecs installation failed: can not download hatası ve diğerleri

Hata, kapalı ağdaki bilgisayarlarda yaygındır. Eğer işletim sisteminin en son sürümü yüklüyse hatayı görmezden gelin. Aksi takdirde işletim sistemini güncelleyin veya codec’leri manuel olarak yükleyin.

Destek ekibine yaz