Yandex Browser Destek Birimi
Sorun bildirme
E-posta yaz
Yandex Browser ile çalışırken bir sorunla karşılaştıysanız ve Yardım bölümünde çözüm bulamadıysanız Yandex Destek Ekibi size yardımcı olacaktır. Destek ekibine mesaj göndermek için:
-
→ Yardım → Geri bildirim ögesine tıklayın. Bize ulaşın sekmesi açılacaktır.
Yandex Browser'dan yazamıyorum
Yandex Browser açılmıyorsa başka bir tarayıcı kullanarak form üzerinden bize ulaşın.
Sorunun açıklamasında ek olarak şunları belirtin:
- Yandex Browser, neler yapıldıktan sonra açılmamaya başladı (örneğin Yandex Browser veya sistem güncellemesi, program veya eklenti kurulumu);
- Yandex Browser ne kadar süredir açılmıyor;
- hangi antivirüs yazılımını kullanıyorsunuz.
-
Sorun açıklaması alanını doldurun: Alanın altında en popüler 5 bildirim içeren liste görüntülenir.
-
Bildirimlerin hiçbiri durumunuza uymuyorsa, sorunu ayrıntılı olarak açıklayın.
Gerekli bilgiler
- Yandex Browser hata vermeden önce yaptığınız işlemlerin adım adım açıklanması;
- görüntülenen hata mesajının metni;
- bilgisayar türü (PC, dizüstü, tablet), işlemci gücü, RAM boyutu;
- e-posta adresiniz;
- hata mesajının ekran görüntüsü.
Not
Bize ulaşın sayfasına, geçtiğiniz sayfanın ekran görüntüsü ve bağlantısı mesaja varsayılan olarak eklenir. Gerekiyorsa başka bir ekran görüntüsü ekleyebilirsiniz.
-
Gönder'e tıklayın.
Not
Yandex servislerinin çalışmasıyla ilgili sorunlar için bu servislerin Destek Ekibi'ne başvurun:
-
1. Mobil Yandex Browser sorunları hakkında doğrudan Yandex Browser’da Ana Menü → Ayarlar → Geri bildirim veya form aracılığıyla yazabilirsiniz.
2. Eğer soru Yandex ana sayfası ile ilgiliyse (tema değiştirme, ana sayfa bölümlerini veya servis ikonlarını ayarlama vb.), ayrı bir form üzerinden, Yandex ana sayfası hakkında soru seçeneğini seçerek yazın.
3. Yandex.Mail'in çalışması ile ilgili sorular için (e-postadaki reklamlar, diğer e-posta kutularından e-postaların toplanmasının ayarlanması, silinmiş e-postaların geri alınması, gerekli e-postaların spam'e düşmesi vb.) form üzerinden bize ulaşın.
4. Arama ve arama sonuçları ile ilgili sorular için (arama sonuçlarında site sıralaması, hatalı arama sonuçları vb.) bize form üzerinden ulaşın.
Kullanım istatistiklerini gönder
Browser, diğer Yandex servisleri gibi sürekli geliştirilmektedir. Bu konuda bize yardım etmek için Browser'ın kullanım istatistiklerini ve kilitlenme raporlarını Yandex'e göndermesine izin verin:
Not
Tüm veriler isimsiz olarak saklandığından verilerinizin gizliliğinden endişe duymanıza gerek yoktur.
-
Tıklayın → Ayarlar → Sistem sistemleri.
-
Kişisel bilgi ayarları'nı seçin.
-
Şu seçenekleri etkinleştirin:
- Kullanım istatistiklerini Yandex'e gönder.
- Hata bildirimlerini Yandex'e gönder.
Yandex Browser sürümünü öğrenme
Yandex Browser sürümünü öğrenmek için → Yardım → Browser hakkında ögesine tıklayın veya Akıllı Satıra browser://help
adresini girin.
Adres çubuğuna arama sorguları girebilirsiniz — Tarayıcının kendisi neye ihtiyacınız olduğunu anlayacaktır.