Hatalar ve tarayıcı sorunları
“Sayfa görüntülenemiyor”
Bu mesaj, işletim sisteminizin Yandex Browser bir sekmedeki işlemi zorla (ör. bellek yetersizliği nedeniyle) sonlandırdığı durumlarda görünür. “Askıda kalan” bir işlemi Tarayıcı Görev Yöneticisi, Sistem Görev Yöneticisi veya Komut Satırı arayüzünü kullanarak sonlandırdığınızda da bu mesaj görüntülenebilir.
Sayfayı yenilemeyi deneyin. Bu işe yaramazsa, sekmenin çalışmaya devam etmesi için yeterli bellek alanı açmak amacıyla, etkin olmayan sekmeleri ve gerekli olmayan programları kapatın.
Çökmeye neden olan kötü amaçlı yazılım
Mevcut çakışmaları görüntülemek ve kötü amaçlı yazılımı silmenin başka yöntemleri olup olmadığını öğrenmek için, Akıllı Satır'a browser://conflicts
adresini girebilirsiniz (yalnızca Windows'ta kullanılabilir).
Adres çubuğuna arama sorguları girebilirsiniz — Tarayıcının kendisi neye ihtiyacınız olduğunu anlayacaktır.