Protect: Şifre yönetimi

Mobil Yandex Browser'ın Şifre yöneticisi, şifrelerinizi kolayca görüntülemenizi, değiştirmenizi ve silmenizi sağlar.

  1. Şifre görüntüleme
  2. Şifre değiştirme
  3. Şifreleri silme
  4. Şifre Yöneticisi'ni devre dışı bırakma

Şifre görüntüleme

Belirli bir sitenin kullanıcı adı ve şifrelerini görüntülemek için:

  1.  → Şifreler seçeneğine tıklayın.
  2. Ana şifre oluşturduysanız şifre deposuna erişmek için onu girin.
  3. Şifreler bloğunda istediğiniz sitenin adına tıklayın.
  4. Şifreyi Göster'e tıklayın.

Şifre değiştirme

Bir sitenin şifresini değiştirmek için:

  1.  → Şifreler seçeneğine tıklayın.
  2. Ana şifre oluşturduysanız şifre deposuna erişmek için onu girin.
  3. Şifreler bloğunda istediğiniz sitenin adına tıklayın.
  4. Açılan pencerenin sağ üst köşesinde Değiştir butonuna tıklayın.
  5. Kullanıcı adınızı, şifrenizi veya yorumu değiştirin.
  6. Ekranın sol üst köşesinde bulunan Hazır tuşuna tıklayın.

Şifreleri silme

Site şifresi
  1.  → Şifreler seçeneğine tıklayın.
  2. Ana şifre oluşturduysanız şifre deposuna erişmek için onu girin.
  3. Şifreler Listesi bölümünde gerekli web sitesini sola kaydırın.
  4. Kaldır butonuna tıklayın.
  5. Verilerin silinmesini onaylayın.
Tüm şifreler
  1.  → Şifreler seçeneğine tıklayın.
  2. Ana şifre oluşturduysanız şifre deposuna erişmek için onu girin.
  3. Sağ üst köşede  → Tüm şifreleri sil öğesine tıklayın.
  4. Verilerin silinmesini onaylayın.

Şifre Yöneticisi'ni devre dışı bırakma

Not. Şifre Yöneticisi Akıllı telefonda devre dışı bırakılsa bile, diğer cihazlarda çalışmaya devam eder.

Üçüncü taraf bir şifre yöneticisi kullanıyorsanız ve tarayıcının şifreleri kaydetmesini ve otomatik girmesini istemiyorsanız:

  1.  → Ayarlar'a tıklayın.
  2. Şifreler bölümünde Ayarlar butonuna tıklayın.
  3. Şifreleri kaydet seçeneğini devre dışı bırakın.

Böylelikle tarayıcı şifreleri kaydetmeyi, sayfalardaki formlardaki şifreleri doldurmayı ve şifre depolama alanına erişmek için ana şifre sormayı durduracaktır. Önceden girilmiş şifreleriniz akıllı telefonda kodlanmış biçimde saklanır ve Şifre Yöneticisi'ni yeniden etkinleştirdiğinizde erişilebilir hale gelir.

Ayarlarda Şifreleri Kaydet butonuna basarak söz konusu seçeneği tekrar aktifleştirin.

Aradığınız bilgileri Yardım bölümünde bulamadıysanız veya Yandex Browser hatalı çalışıyorsa lütfen karşılaştığınız sorunu adım adım açıklayın. Mümkünse ekran görüntüsü alın. Böylelikle, destek uzmanlarımızın sorunu gidermelerine yardımcı olabilirsiniz.