Destek Ekibi

Sorun Bildirme

Not. Yandex servislerinin çalışmasıyla ilgili sorunlar için bu servislerin Destek Ekibi'ne başvurun:
Masaüstü Yandex Browser
Masaüstü Yandex Browser sorunları ile ilgili doğrudan Browser'dan yazın:  → Gelişmiş → Sorun bildir veya form yoluyla.
Mobil uygulama Alisa'lı Yandex
Yandex ana sayfası
Sorunuz Yandex ana sayfası ile ilgili ise (tasarım temasını değiştirme, ana sayfa bloklarını veya servis simgelerini yapılandırma, Yandex Money bulma vb.) formu kullanarak yazın. Yandex ana sayfa hakkında soru seçeneğini seçin.
Yandex Mail
Yandex Mail işleyişi hakkında (reklamları devre dışı bırakma, diğer kutulardan e-posta toplamayı yapılandırma, silinen e-postaları kurtarma, spam'e düşen e-postaları bulma vb.) formu kullanarak yazın.
Arama ve sonuçlar
Arama ve sonuçlar hakkında (arama sonuçlarında sitenin sıralaması, yanlış arama sonuçları vb.) formu kullanarak yazın.

Yardım'da bilgi bulamadıysanız veya mobil Yandex Browser kullanırken sorun yaşıyorsanız lütfen Destek Ekibi'ne başvurun:

     → Geri bildirim'e tıklayın.

    Bu işe yaramazsa aşağıdaki formdan yazın.

  1. Tüm eylemlerinizi adım adım açıklayın. Mümkünse ekran görüntüsü alın. Böylelikle, destek uzmanlarımızın sorunu gidermelerine yardımcı olabilirsiniz.

Kullanım istatistiklerini gönder

Browser, diğer Yandex servisleri gibi sürekli geliştirilmektedir. Bu konuda bize yardım etmek için Browser'ın kullanım istatistiklerini ve kilitlenme raporlarını Yandex'e göndermesine izin verin:

  1.  → tıklayın.
  2. Gelişmiş bölümüne gidin.
  3. Tarayıcıyı geliştir seçeneğini etkinleştirin.
Not. Veri gizliliği ihlal edilmez; istatistikler anonimdir.