Destek Ekibi
Sorun bildirme
Aradığınız bilgiyi Yardım'da bulamazsanız veya Yandex Browser ile çalışırken sorun yaşarsanız lütfen bize ulaşın. Ayrıntılı olarak ne yaptığınızı ve neler olduğunu anlatın. Mümkünse ekran görüntüsü ekleyin. Bu şekilde size daha hızlı yardımcı olabiliriz.
Not
Yandex servislerinin çalışmasındaki sorunları çözmek için bu servislerin destek birimlerine başvurun:
Masaüstü Yandex Browser
Bilgisayardaki Yandex Browser sorunları hakkında doğrudan Yandex Browser’dan yazın: → Ek → Sorun bildir veya form aracılığıyla.
Yandex Search uygulaması
Yandex Search uygulamasının çalışmasındaki sorunlar hakkında form aracılığıyla yazın.
Yandex ana sayfası
Sorunuz Yandex ana sayfasıyla ilgiliyse (tasarım temasını değiştirme, ana sayfa bloklarını veya servis simgelerini yapılandırma vb.) formu kullanın. Yandex ana sayfa hakkında soru seçeneğini seçin.
Yandex Mail
Yandex Mail işleyişi hakkında (reklamları devre dışı bırakma, diğer kutulardan e-posta toplamayı yapılandırma, silinen e-postaları kurtarma, spam'e düşen e-postaları bulma vb.) formu kullanarak yazın.
Arama ve sonuçlar
Web Arama ve sonuçlar (Web Arama sonuçlarında sitenin sıralaması, yanlış sonuçlar vb.) hakkında form aracılığıyla yazın.
Bize ulaşın
Form aracılığıyla yazın
Kullanım istatistiklerini gönder
Browser, diğer Yandex servisleri gibi sürekli geliştirilmektedir. Bu konuda bize yardım etmek için Browser'ın kullanım istatistiklerini ve kilitlenme raporlarını Yandex'e göndermesine izin verin:
-
→ Ayarlar ögesine basın.
-
Gelişmiş bölümüne gidin.
-
Tarayıcıyı geliştir seçeneğini etkinleştirin.
Not
Veri gizliliği ihlal edilmez; istatistikler anonimdir.