Protect: Şifrelerin kaydedilmesi

Sitede şifrenizi ilk kez girdiğinizde mobil Yandex Browser şifreyi kaydetmenizi önerir. Siteye yapılan sonraki ziyaretlerde kayıtlı şifre otomatik olarak girilir.

  1. Şifre kaydediliyor
  2. Şifre oluşturucu
  3. Otomatik şifre girme
  4. Kullanıcı adları arasında geçiş yapma

Şifre kaydediliyor

Uyarı. Verilerinizi korumak için tüm sitelerde karmaşık ancak hatırlaması kolay şifreler kullanın.

Varsayılan olarak Browser sitede girdiğiniz şifreyi kaydeder. Bu sizin için uygun değilse, şifre girildiğinde sanal klavye üzerinde açılanŞifreyi tarayıcıda kaydet seçeneğini devre dışı bırakın.

Daha önceden ana şifre oluşturduysanız lütfen girin. Ana şifre kodlama algoritmasında kullanılır ve sadece siz hatırlayabildiğiniz için şifre deposunu güvenli bir şekilde korur.

Şifre oluşturucu

Otomatik oluşturulan şifrenin kırılması zordur çünkü harf, sayı ve noktalama işaretlerinden oluşan rastgele bir dizidir. Böyle bir şifreyi hatırlamanıza gerek yoktur çünkü yönetici bu şifreyi otomatik olarak forma ekleyecektir ve bu şifreyi istediğiniz zaman görebilirsiniz. Depolanan şifreleri korumak için ana şifreyi kullanın.

Şifre oluşturmak için:

  1. Giriş alanını tıklayın.
  2. Sanal klavye üzerinde oluşturulan şifreye tıklayın (Browser, kayıt veya şifre değiştirme formunu algıladıktan sonra otomatik olarak görüntülenir).

Oluşturulan şifre depoya eklenir.

Otomatik şifre girme

Kullanıcı adınızı girin. Kullanıcı adınızı girdikçe sanal klavyeden bu siteye giriş yaptığınız kullanıcı adları görülür. Bunlardan birini seçtikten sonra kullanıcı adı ve şifresi, form alanlarına girilir.

Daha önce ana şifre oluşturduysanız kullanıcı adı seçtikten veya girdikten sonra bu şifreyi de girmeniz gerekir. Bu, Browser'ın site şifresini çözmesi ve forma yerleştirmesi için gereklidir.

Kullanıcı adları arasında geçiş yapma

Siteye başka bir kullanıcı adı altında girmek için, imleci kullanıcı adı giriş alanına yerleştirin. Tarayıcı, sanal klavyenin üstünde farklı sitelerde kullandığınız kullanıcı adları listesini görüntüler. Bunlardan uygun olanı seçin.

Yardım'da bilgi bulamadıysanız veya mobil Yandex Browser'da bir sorun yaşıyorsanız lütfen tüm eylemlerinizi adım adım açıklayın. Mümkünse ekran görüntüsü alın. Böylelikle, destek uzmanlarımızın sorunu gidermelerine yardımcı olabilirsiniz.

Not. Yandex servislerinin çalışmasıyla ilgili sorunlar için bu servislerin Destek Ekibi'ne başvurun:
Masaüstü Yandex Browser
Masaüstü Yandex Browser sorunları ile ilgili doğrudan Browser'dan yazın:  → Gelişmiş → Sorun bildir veya form yoluyla.
Mobil uygulama Alisa'lı Yandex
Yandex ana sayfası
Sorunuz Yandex ana sayfası ile ilgili ise (tasarım temasını değiştirme, ana sayfa bloklarını veya servis simgelerini yapılandırma, Yandex Money bulma vb.) formu kullanarak yazın. Yandex ana sayfa hakkında soru seçeneğini seçin.
Yandex Mail
Yandex Mail işleyişi hakkında (reklamları devre dışı bırakma, diğer kutulardan e-posta toplamayı yapılandırma, silinen e-postaları kurtarma, spam'e düşen e-postaları bulma vb.) formu kullanarak yazın.
Arama ve sonuçlar
Arama ve sonuçlar hakkında (arama sonuçlarında sitenin sıralaması, yanlış arama sonuçları vb.) formu kullanarak yazın.