Protect: Şifre yönetimi

Mobil Yandex Browser Şifre yöneticisi şifrelerinizi kolayca görüntülemenizi, değiştirmenizi ve silmenizi sağlar.

  1. Şifre görüntüleme
  2. Şifre değiştirme
  3. Şifreleri silme
  4. Şifre Yöneticisi'ni devre dışı bırakma

Şifre görüntüleme

Belirli bir sitenin kullanıcı adını ve şifresini görüntülemek için:

  1.  → Şifre yöneticisi'ne tıklayın.
  2. Ana şifre oluşturduysanız belleğe erişmek için onu girin.
  3. İstenen sitenin adına tıklayın.
  4. Şifreyi içeren satırda simgesine tıklayın.

Şifre değiştirme

Bir sitenin şifresini değiştirmek için:

  1.  → Şifre yöneticisi'ne tıklayın.
  2. Ana şifre oluşturduysanız belleğe erişmek için onu girin.
  3. İstenen sitenin adına tıklayın.
  4. Düzenle'ye tıklayın.
  5. Kullanıcı adınızı, şifrenizi veya yorumu değiştirin.
  6. Kaydet butonuna tıklayın.

Şifreleri silme

Site şifresi
  1.  → Şifre yöneticisi'ne tıklayın.
  2. Ana şifre oluşturduysanız belleğe erişmek için onu girin.
  3. İstenen sitenin adına tıklayın.
  4. Kaldır butonuna tıklayın.
  5. Verilerin silinmesini onaylayın.
Tüm şifreler
  1.  → Şifre yöneticisi'ne tıklayın.
  2. Ana şifre oluşturduysanız belleğe erişmek için onu girin.
  3. Sağ üst köşede Tüm şifreleri sil'e tıklayın.
  4. Verilerin silinmesini onaylayın.

Şifre Yöneticisi'ni devre dışı bırakma

Not. Şifre Yöneticisi'ni tablette devre dışı bıraksanız bile diğer cihazlarda çalışmaya devam eder.

Üçüncü taraf bir şifre yöneticisi kullanıyorsanız ve Browser'ın şifreleri kaydetmesini ve otomatik girmesini istemiyorsanız:

  1.  → Ayarlar öğesine tıklayın.
  2. Şifreler'i seçin
  3. Şifre Yöneticisi seçeneğini devre dışı bırakın.

Böylelikle tarayıcı şifreleri kaydetmeyi, sayfalardaki formlardaki şifreleri doldurmayı ve şifre depolama alanına erişmek için ana şifre sormayı durduracaktır. Önceden girilmiş şifreleriniz tablette kodlanmış biçimde saklanırlar ve Şifre Yöneticisi'ni yeniden etkinleştirdiğinizde erişilebilir hale gelirler.

Bunun için ayarlarda Şifre yöneticisi seçeneğini etkinleştirin.

Yardım'da bilgi bulamadıysanız veya mobil Yandex Browser'da bir sorun yaşıyorsanız lütfen tüm eylemlerinizi adım adım açıklayın. Mümkünse ekran görüntüsü alın. Böylelikle, destek uzmanlarımızın sorunu gidermelerine yardımcı olabilirsiniz.

Not. Yandex servislerinin çalışmasıyla ilgili sorunlar için bu servislerin Destek Ekibi'ne başvurun:
Masaüstü Yandex Browser
Masaüstü Yandex Browser sorunları ile ilgili doğrudan Browser'dan yazın:  → Gelişmiş → Sorun bildir veya form yoluyla.
Mobil uygulama Alisa'lı Yandex
Yandex ana sayfası
Sorunuz Yandex ana sayfası ile ilgili ise (tasarım temasını değiştirme, ana sayfa bloklarını veya servis simgelerini yapılandırma, Yandex Money bulma vb.) formu kullanarak yazın. Yandex ana sayfa hakkında soru seçeneğini seçin.
Yandex Mail
Yandex Mail işleyişi hakkında (reklamları devre dışı bırakma, diğer kutulardan e-posta toplamayı yapılandırma, silinen e-postaları kurtarma, spam'e düşen e-postaları bulma vb.) formu kullanarak yazın.
Arama ve sonuçlar
Arama ve sonuçlar hakkında (arama sonuçlarında sitenin sıralaması, yanlış arama sonuçları vb.) formu kullanarak yazın.