Browser'ın cihazlar arasında eşitlenmesi

Sınırlama. Eşitleme, Yandex Browser ve Google Chrome gibi farklı tarayıcılar arasında çalışmaz.

Eşitleme, cihazlarınızdaki tarayıcılar arasındaki veri alışverişidir. Verilerin ara düzeyde saklanması için Yandex sunucusu kullanılır; buraya bilgiler güvenli bir kanaldan, şifreler ise kodlanmış şekilde aktarılır. Sunucudaki veriler Yandex servislerinde kullanılan giriş sistemiyle korunur. Eşitleme, tüm cihazlarınızdan verilere erişim ve cihaz kaybolduysa veya bozulduysa verilerin geri yüklenmesini sağlar.

Mobil cihazlarda Browser yalnızca kendisiyle değil, Yandex uygulamasıyla da eşitlenir. Bununla birlikte mobil Yandex Browser diğer tarayıcılarla eşitlenmez.

  1. Eşitleme nasıl çalışır?
  2. Eşitlemeyi etkinleştir
  3. Eşitlenecek verilerde değişiklik
  4. Eşitlemeyi kapat

Eşitleme nasıl çalışır?

Varsayılan olarak şifreler, Tablo'daki siteler, favoriler, otomatik tamamlama formları ve açık sekmeler eşitlenir.

Eşitlemeyi etkinleştirdikten sonra sunucuda depolanan verileri her değiştirdiğinizde eşitleme gerçekleştirilecektir. Örneğin, tabletinize bir favori eklediğinizi düşünelim. Browser bu yeni favoriyi sunucuya gönderir ve aynı zamanda son eşitleme anından itibaren diğer cihazlarınızda yaptığınız tüm değişiklikleri sunucudan indirir.

Eşitleme sayesinde:

  • Browser'ı tüm cihazlarınızda aynı şekilde ayarlayabilirsiniz.
  • Tabletiniz bozulsa bile, şifreleri, favorileri, sekmeleri ve Browser ayarlarını kurtarabilirsiniz.
  • Eşitlenmiş cihazlarınızda açık sekmeleri, favorileri ve Tablo'da sabitlenmiş siteleri görebilirsiniz.

İstediğiniz zaman eşitlemeyi kapatabilir veya eşitlemek istediğiniz veri listesini değiştirebilirsiniz.

Eşitlemeyi etkinleştir

Eşitleme özelliğinden yararlanabilmeniz için:

  • Tüm cihazlarda (bilgisayar, akıllı telefon, tablet) Yandex Browser kurulmuştur.
  • Tüm cihazlarda aynı Yandex ID kullanılır.

Eşitlemeyi etkinleştirmek için:

  1.  → Ayarlar → Eşitlemeyi etkinleştir'e tıklayın.
  2. Kullanıcı adı ve şifrenizi girin veya listeden bir hesap seçin.

    Not. Yandex'e kayıtlı değilseniz veriler sunucuda Yandex ID içinde depolandığı için eşitlemeyi etkinleştiremezsiniz. Kaydolmak için Kayıt butonuna tıklayın ve kullanıcı hesabı bilgilerini doldurun.
  3. Giriş butonuna tıklayın.

Eşitlenmiş veriler listesine geçmek için Daha fazla bilgi'ye tıklayın.

Eşitlenecek verilerde değişiklik

  1.  → Ayarlar öğesine tıklayın.
  2. Eşitleme satırına tıklayın.
  3. Seçenekleri yalnızca istediğiniz verilerin eşitleneceği şekilde ayarlayın.

Eşitlemeyi kapat

  1.  → Ayarlar → Eşitleme tıklayın.
  2. Eşitlemeyi kapat butonuna tıklayın.

Yardım'da bilgi bulamadıysanız veya mobil Yandex Browser'da bir sorun yaşıyorsanız lütfen tüm eylemlerinizi adım adım açıklayın. Mümkünse ekran görüntüsü alın. Böylelikle, destek uzmanlarımızın sorunu gidermelerine yardımcı olabilirsiniz.

Not. Yandex servislerinin çalışmasıyla ilgili sorunlar için bu servislerin Destek Ekibi'ne başvurun:
Masaüstü Yandex Browser
Masaüstü Yandex Browser sorunları ile ilgili doğrudan Browser'dan yazın:  → Gelişmiş → Sorun bildir veya form yoluyla.
Mobil uygulama Alisa'lı Yandex
Yandex ana sayfası
Sorunuz Yandex ana sayfası ile ilgili ise (tasarım temasını değiştirme, ana sayfa bloklarını veya servis simgelerini yapılandırma, Yandex Money bulma vb.) formu kullanarak yazın. Yandex ana sayfa hakkında soru seçeneğini seçin.
Yandex Mail
Yandex Mail işleyişi hakkında (reklamları devre dışı bırakma, diğer kutulardan e-posta toplamayı yapılandırma, silinen e-postaları kurtarma, spam'e düşen e-postaları bulma vb.) formu kullanarak yazın.
Arama ve sonuçlar
Arama ve sonuçlar hakkında (arama sonuçlarında sitenin sıralaması, yanlış arama sonuçları vb.) formu kullanarak yazın.