Destek Ekibi

Sorun Bildirme

Aradığınız bilgileri Yardım bölümünde bulamadıysanız veya Yandex.Browser hatalı çalışıyorsa lütfen karşılaştığınız sorunu adım adım açıklayın. Mümkünse ekran görüntüsü alın. Böylelikle, destek uzmanlarımızın sorunu gidermelerine yardımcı olabilirsiniz.

Not. Yandex servislerinin çalışmasıyla ilgili sorunlar için bu servislerin Destek Ekibi'ne başvurun:
Yandex.Browser masaüstü sürümü
Yandex.Browser masaüstü sürümü ile ilgili sorunları doğrudan tarayıcınızın içinden bildirin: Ana Menü → Diğer → Hata bildir. İsterseniz geri bildirim formu aracılığıyla da hata bildirebilirsiniz.
Yandex ana sayfası
Sorun Yandex'in ana sayfası ile ilgili ise (tasarımın değiştirilmesi, ana sayfa bloklarının veya servis simgelerinin ayarlanması, Yandex.Money'in bulunması vb.), Yandex ana sayfası hakkında soruseçeneği seçerek ayrı bir form doldurun.
Yandex.Mail
Yandex.Mail'in çalışması soruları için (e-postadaki reklamlar, diğer e-posta kutularından e-postaların toplanmasının ayarlanması, silinmiş e-postaların geri alınması, gerekli e-postaların spam'e düşmesi vb.) e-posta geri bildirim formunu kullanın.
Arama ve arama sonuçları
Arama ve arama sonuçları ile ilgili sorular için (arama sonuçlarında site sıralaması, hatalı arama sonuçları vb.) lütfen Arama geri bildirim formu üzerinden bize ulaşın.

Kullanım istatistiklerini gönder

Browser, diğer Yandex servisleri gibi sürekli geliştirilir. Bu konuda bize yardım etmek için tarayıcının kullanım istatistiklerinin ve kilitlenme raporlarının Yandex'e gönderilmesine izin verin:

  1. Tarayıcıdaki simgesine tıklayın (simge yoksa, akıllı telefondaki menü butonuna tıklayın).
  2. Ayarlar'a tıklayın.
  3. Gelişmiş bölümüne gidin.
  4. Tarayıcıyı geliştir seçeneğini etkinleştirin.
Not. Tüm veriler isimsiz olarak saklandığından verilerinizin gizliliğinden endişe duymanıza gerek yoktur.