Biletin kullanımı veya iadesiyle ilgili sorunlar

Satın alma işleminden sonra herhangi bir elektronik bilet veya uçuş belgesi gönderilmedi

Her şeyden önce elektronik posta kutunuzun “Spam” klasörünü ve havayolu şirketinin veya acentenin sitesindeki profil sayfanızı kontrol edin. Biletinizi burada bulamadıysanız bileti satın aldığınız havayolu şirketine veya acenteye başvurun.

Bileti satan şirket size yardımcı olamadığında lütfen durumu Yandex.Bilet Destek Servisi'ne bildirin. Bildiriminizde size bileti satan iş ortağımız şirketin adını, ilgili rezervasyon numarasını ve bilet sahibinin adını belirtin. Bileti satan şirketin tam adını bunun web sitesinden öğrenebilirsiniz.

Biletimi yenisiyle değiştirmek veya iade etmek istiyorum

Biletinizi yenisiyle değiştirmek veya iade etmek istediğinizde ilgili havayolu şirketine veya bileti size satın alan acentaya başvurmanız gerekir. Bileti satan şirketin adı ve iletişim bilgileri genellikle ilgili güzergah makbuzunda veya elektronik bilette belirtilir. Biletin yenisiyle değiştirilmesi veya iadesi işlemleriyle ayrıntılı bilgi için Yolcu Rehberi'ne geçin.

Biletin yenisiyle değiştirilmesi veya iadesiyle ilgili bir sorunla karşılaştığınızda lütfen durumu Yandex.Bilet Destek Servisi'ne bildirin.

Bilet satın aldığım acente kapandı

Uçak bileti satın aldıktan sonra yolcu otomatik olarak havayolu şirketiyle sözleşme imzalamış olur. Acente kapanmışsa planlanan uçuşla ilgili sorunların çözümü için uçuşu gerçekleştiren havayolu şirketiyle iletişime geçebilirsiniz.

Uyarı. Satın aldıktan sonra biletin doğru yazıldığından ve rezervasyonun geçerli olduğundan emin olun.