Sormak istediğiniz bir şey var mı?

İstediğiniz bilgileri diğer Yardım bölümlerinde bulamadıysanız sorunuzun konusunu aşağıdaki listeden seçin.

Segment oluştururken istediğim sayacı veya uygulamayı bulamıyorum

Segmenti oluştururken açılan listede ilgili Yandex.Metrica sayacını veya AppMetrica uygulamasını bulamadıysanız bunların Yandex.Audience'la aynı kullanıcı adı altında olduğundan emin olun. Aradığınız sayaç veya uygulama başka bir kullanıcıya ait olup, bu kullanıcı bunlara erişimi sınırlamış olabilir. Lütfen, durumu araştırıp gerektiğinde erişim izni isteyin.

Segment oluşturamıyorum

Mevcut sınırlamayı aşıp aşmadığınızı kontrol edin:

  • 1 dakikada maksimum 10 adet her tür segment oluşturabilir,
  • 1 saatte maksimum 100 adet her tür segment oluşturabilir,
  • 24 saatte maksimum 500 adet her tür segment oluşturabilirsiniz.

Kullanıcı adınız üzerinde konum verileri bazında oluşturulan 1000 veya daha fazla segment varsa ve bunların %5'inden azı Yandex.Direct veya Yandex.Display'de hedefleme için kullanılıyorsa konum segmentleri oluşturulamaz. Kullanılmayan segmentleri silin. DMP verileri bazında oluşturulan segmentler hariç olmak üzere, benzer kullanıcı segmenti sadece “Hazır” durumunda olan segmentiniz bazında oluşturulabilir. Kaynak segmentin durumu “İşleniyor” ise işleme devam edebilmek için segmentin işlenmesinin tamamlanmasını bekleyin. Kaynak segmentin durumu “Yeterince veri yok” olarak belirlenmişse yeni segment oluşturun. Kaynak segment, erişim yetkisini diğer kullanıcılardan aldığınız bir Yandex.Metrica sayacı veya AppMetrica uygulaması bazında oluşturulmuş olabilir. Bu tür segment bazında benzer kullanıcı segmenti oluşturulamaz.

100'den fazla kayıt içeren bir segmentin durumu “Yeterince veri yok” olarak belirlenmiş görünüyor

Yüklenen veriler bazında oluşturulan bir segmentin işlendikten sonra “Yeterince veri yok” durumunda görünmesi, ilgili veri dosyasındaki bazı kayıtlar için anonim kimlik belirleyicilerin bulunamadığı anlamına gelir. Dosyadaki kayıtların koşullara uygunluğunu kontrol edin. Segmenti yeniden işlemeyi veya dosyadaki kayıt sayısını artırıp tekrar oluşturmayı deneyin.

Hazır segmentin durumu “Yeterince veri yok” olarak değişti

Yandex.Audience segmentleri düzenli olarak otomatik güncellenir. Bu işlem sırasında, güncel olmayan anonim kimlik belirleyicileri segmentten silinerek yeni bulunan anonim kimlik belirleyicileri segmente dahil edilir. Bu durum segment kapsamının artmasına veya azalmasına neden olur. Kapsamı 100 anonim kimlik belirleyicisi düzeyinin altına düştüğünde segmentin durumu “Yeterince veri yok” şeklinde belirlenmeye başlar. Segmenti yeniden işlemeyi veya tekrar oluşturmayı deneyin.

Hazır segmentin durumu “Etkin değil” olarak değiştirildi

İlgili sayaca veya uygulamaya erişimi olan kişi tarafından sınırlandığında, Yandex.Metrica veya AppMetrica verileri tabanındaki segmentin durumu “Etkin değil” olarak belirlenebilir. Segment sahibinden segment düzenleme yetkisi veren misafir erişim yetkisi veya uygulama sahibinden uygulamaya misafir erişim yetkisi isteyin.

DMP verileri bazında oluşturulan segmentin durumunun “Etkin değil” olarak değişmiş olması, buna erişimin DMP tarafında kısıtlandığı anlamına gelir. Bu durumda yardım için ilgili DMP temsilcisine başvurun.

Segment listeden kayboldu

Erişim yetkiniz olan segmentin sahibi segmenti sildi veya buna erişimi engellediyse o segment listeden kaybolabilir. Bu durumda yardım için segment sahibine başvurun.

Pikselin kapsamı değişmiyor

Pikselin kapsam değeri zaman içinde değişmiyorsa pikseli içeren banner'ların Yandex.Direct veya Yandex.Display'de kullanıcılara gösterilmekte olduğundan emin olun. Ayrıca piksel kodunun doğru yüklendiğinden emin olun. Yandex.Audience'ta ilgili pikseli bulup, pikselin kodunu banner ayarlarında belirtilen piksel koduyla karşılaştırın: Piksel kodları aynı olmalıdır.

Piksel bazında oluşturulan segmentin en az bir Yandex.Direct ya da Yandex.Display reklam kampanyasında kullanıldığından emin olun. Aksi takdirde pikselin kapsamı yeniden hesaplanmaz.

Segmentin kapsamı değişmiyor

Segmentin kapsamı zamanla değişmiyorsa segmentin veya onun bazında oluşturulan benzer kullanıcı segmentinin en az bir Yandex.Direct ya da Yandex.Display reklam kampanyasında kullanıldığından emin olun. Aksi takdirde segmentin kapsamı yeniden işlenmez.

DMP segmentinin hangi kullanıcılardan oluştuğunu ve nasıl toplandığını nasıl öğrenebilirim?

İlgili kaynak DMP, segmentin satırında belirtilir. Segment hakkında ayrıntılı bilgi için ilgili DMP temsilcilerine başvurun.

Diğer sorular

Sorunuza yanıt bulamadıysanız lütfen aşağıdaki formu kullanarak bizi bilgilendirin.




Ayrıca şu servise de geçebilirsiniz: