Sorunuz mu var?

İstediğiniz bilgileri diğer Yardım bölümlerinde bulamadıysanız sorunuzun konusunu aşağıdaki listeden seçin.

Segment oluştururken istediğim sayacı veya uygulamayı bulamıyorum

Segmenti oluştururken açılan listede ilgili Yandex.Metrica sayacını veya AppMetrica uygulamasını bulamadıysanız bunların Yandex.Audience'la aynı kullanıcı adı altında olup olmadığını kontrol edin. Aradığınız sayaç veya uygulama başka bir kullanıcıya ait olup, bu kullanıcı bunlara erişiminizi sınırlamış olabilir. Lütfen durumu araştırıp gerekiyorsa erişim izni isteyin.

Benzer kullanıcı segmenti oluşturamıyorum

Benzer kullanıcı segmenti, sadece “Hazır” durumda olan segmentiniz bazında oluşturulabilir (DMP verileri bazında oluşturulan segmentler hariç). Kaynak segmentin durumu “İşleniyor” ise işleme devam edebilmek için segmentin işlenmesinin tamamlanmasını bekleyin. Kaynak segmentin durumu “Yeterince veri yok” olarak belirlenmişse yeni segment oluşturun.

Kaynak segment, erişim yetkisini diğer kullanıcılardan aldığınız bir Yandex.Metrica sayacı veya AppMetrica uygulaması bazında oluşturulmuş olabilir. Bu tür segment bazında benzer kullanıcı segmenti oluşturulamaz.

1000'den fazla kayıt içeren bir segmentin durumu “Yeterince veri yok” olarak belirlenmiş görünüyor

Yüklenen veriler bazında oluşturulan bir segmentin işlendikten sonra “Yeterince veri yok” durumunda görünmesi, ilgili veri dosyasındaki bazı kayıtlar için anonim kimlik belirleyicilerin bulunamadığı anlamına gelir. Dosyadaki kayıtların koşullara uygunluğunu kontrol edin. Segmenti yeniden hesaplamayı veya dosyadaki kayıt sayısını artırıp segmenti yeniden oluşturmayı deneyin.

Hazır segmentin durumu “Yeterince veri yok” olarak değişti

Yandex.Audience segmentleri düzenli olarak otomatik güncellenir. Bu işlem sırasında, güncel olmayan anonim kimlik belirleyicileri segmentten silinerek yeni bulunan anonim kimlik belirleyicileri segmente dahil edilir. Böylece, bu durum segment kapsamının artmasına veya azalmasına neden olur. Kapsamı 1000 anonim kimlik belirleyicisi düzeyinin altına düştüğünde segmentin durumu “Yeterince veri yok” şeklinde belirlenmeye başlar. Segmenti yeniden hesaplamayı deneyin veya yeni segment oluşturun.

Hazır segmentin durumu “Aktif değil” olarak değişti

İlgili sayaca veya uygulamaya erişimi olan kişi tarafından sınırlandığında, Yandex.Metrica veya AppMetrica verileri tabanındaki segmentin durumu “Aktif değil” olarak belirlenebilir. Düzenleme için segment sahibinden veya uygulama sahibinden misafir erişim yetkisi talep edin.

DMP segmentinin “Aktif değil” durumunda olması bu segmente erişimin DMP tarafından sınırlandığı anlamına gelir. Lütfen ilgili DMP temsilcisine başvurun.

Segment listeden kayboldu

Erişim yetkisini aldığınız segment, sahibi trafından silindiyse veya erişim yetkisi geri alındıysa listeden kaybolabilir. Segment sahibine başvurun.

Pikselin kapsamı değişmiyor

Pikselin kapsam değeri zaman içinde değişmiyorsa pikseli içeren banner'ların Yandex.Direct'te veya Yandex.Display'de kullanıcılara gösterilip gösterilmediğini kontrol edin. Bunun yanı sıra, piksel kodunun doğru eklendiğinden emin olun. Yandex.Audience'ta ilgili pikseli bulup pikselin kodunu banner ayarları sırasında belirtilen piksel koduyla karşılaştırın. Piksel kodları aynı olmalıdır.

Segmentin kapsamı değişmiyor

Segmentin kapsamı zamanla değişmiyorsa bu segmentin veya ona bağlı olarak oluşturulan benzer kullanıcı segmentinin en az bir Yandex.Direct veya Yandex.Display reklam kampanyasında kullanıldığından emin olun. Segmentler hiçbir kampanyada kullanılmıyorsa kapsamları yeniden hesaplanmaz.

DMP segmentinin nasıl oluşturulduğunu ve ne tür kullanıcılar içerdiğini nasıl öğrenebilirim?

Segmenti sağlayan DMP, segmentin satırında görünür. Segment hakkında ayrıntılı bilgi için ilgili DMP temsilcilerine başvurun.

Diğer sorular

Sorunuza yanıt bulamadıysanız lütfen aşağıdaki formu kullanarak bizi bilgilendirin.