DMP verileri bazındaki segment

Yandex.Audience'ta veri sağlayıcıların (DMP, İng. Data Management Platforms) verileri bazında segmentler oluşturabilirsiniz. Bu segmentler kullanıcıların bilgilerini saklar ve kategori, yaş, ilgi alanları, kullandıkları servisler gibi çeşitli özelliklere göre bu kullanıcıları segmentlere ayırır.

Segmentler sekmesinde Segment oluştur butonuna tıklayın ve Harici veriler bazında → Veri sağlayıcılarının (DMP) öğesini seçin. Listede genel kullanıma açık ve veri sağlayıcıların özel olarak erişiminize açtığı segmentleri göreceksiniz. Genel kullanıma açık segmentler için bin gösterim başına maliyet (CPM) belirtilir. DMP segmentlerinin gösterimi ücretsizdir. Segmentler hakkında ayrıntılı bilgiyi bunları sağlayan DMP'lerden elde edebilirsiniz.

Yandex.Audience'a bağlı DMP'lerin iletişim bilgileri
Aidata.me

E-posta adresi: hello@aidata.me

NPOAnalitika

E-posta adresi: office@npoanalitika.ru

Weborama

E-posta adresi: data@weborama.com.ru

Navigine

E-posta adresi: support@navigine.com

AmberData

E-posta adresi: sales@amberdata.ru

CleverDATA

E-posta adresi: info@1dmc.io

Shopster

E-posta adresi: o2o@getshopster.com

İstediğiniz segmenti listede bulmak için adını arama satırına yazın. Bunun yanı sıra segmentleri seçilen döviz türündeki CPM değerine ve kapsama göre filtreleyebilirsiniz. Eklemek istediğiniz segmentleri işaretleyin. Dikkat: Segment grubu seçildiğinde gruptaki tüm segmentler toplu olarak seçilmiş olur.

Ekleme işleminin hemen ardından segmentleri reklam ayarları için kullanabilirsiniz.
Not. Bu tür bir segment için istatistiği görüntülemek, benzer kullanıcı segmentini oluşturmak veya başka kullanıcıya erişim yetkisini vermek mümkün değildir.

DMP segmentlerini Yandex.Display ve ADFOX'ta reklam ayarları için kullanabilirsiniz. Yandex.Display'de segmentin CPM değeri gösterimin CPM değerine eklenecektir. Segmentin maliyeti, reklam verme rezervasyonu yapıldığı andaki düzeyde sabitlenir. Yandex.Direct'te sadece DMP'nin size erişim açtığı ücretsiz segmentler kullanılabilir.

Veri sağlayıcı tarafından erişime kapatılan veya silinen segment yeni reklam kampanyalarında kullanılamaz hale gelir. Segmentin kapanmasından veya silinmesinden 30 gün sonra bu segmenti kullanan reklam kampanyaları otomatik olarak durdurulur. Erişime kapatılan segmentin durumu “Hata” açıklamasıyla görüntülenir.