Yandex.Audience

Yandex.Audience, hedef kitleye ait elinizde bulunan bilgilerin ve reklam kampanyalarının Yandex.Direct ve Yandex.Display’de ayarlanması için Yandex verilerini kullanmanızı sağlayan bir servistir.

Yandex.Audience kullanımı çok basit ve karmaşık işlemler gerektirmez. Yandex.Audience yardımıyla:

Reklamlarınızın gösterileceği segmentleri kendi verilerinize göre oluştırabilirsiniz

Direct reklamlarınızı müşterilerinize göstermeye başlamak için kendi CRM verilerinizi Yandex.Audience'a yüklemeniz ve bu şekilde oluşan segmenti Yandex.Direct reklam kampanyası ayarlarında kullanmanız yeterlidir. Segment oluştuğunda kendi verileriniz Yandex'in bugüne kadar topladığı tüm kullanıcı verileriyle karşılaştırılacak. Yandex'in bildiği, verilerini yüklediğiniz kişilere ait olan tüm anonim kimlik belirleyicileri segmente eklenir.

Türkiye'deki kullanıcıların verilerini içerecek bir segment sadece mobil cihaz kimlik belirleyicilerini içeren bir dosya bazında oluşturulabilir.

Sitenizi ziyaret eden veya mobil uygulamayı kuran kullanıcılara reklamlarınızı gösterebilmek için segmenti Yandex.Metrica veya AppMetrica verileri bazında oluşturun.

Konum verilerine göre hedef kitle seçimi

Mağaza veya restoranınızın yakınında bulunan veya belirli bir yeri düzenli ziyaret eden kişileri müşteriye dönüştürmek için Yandex'in sağladığı konum verileri tabanında bir segment oluşturun.

Medya reklamları hedef kitlesiyle çalışma
Piksel bazında bir segment oluşturun ve özellikle medya bannerınızı veya videonuzu gören kulanıcılara özel olarak reklamlarınızı göstermeye başlayın.
Look-Alike teknolojisi aracılığıyla yeni müşteriler bulabilirsiniz

Örneğin internetteki davranışları ve ilgi konuları müşterilerinizinkine benzeyen kişileri ayırarak reklamlarınızın özellikle bu kişilere gösterileceği özel bir ziyaretçi grubu veya segmentle birleştirebilirsiniz. Bu şekilde bulduğunuz kullanıcıların ürün veya hizmetlerinizle ilgilenme olasılığı diğer internet kullanıcılarına göre daha fazladır. Seçtiğiniz hedef kitle mensuplarının anonim kimlik belirleyicileri reklam gösterimlerinde kullanabileceğiniz ayrı özel bir segmentte toplanır.

Oluşturduğunuz segmentleri Yandex'teki diğer kullanıcı hesaplarından erişime açabilirsiniz.

İstediğiniz bir segmentinizi birden fazla Yandex.Direct ve Yandex.Display kullanıcı hesabınız üzerinden reklam ayarlarınızda kullanabilirsiniz.