Audience

Yandex.Direct'te kullanım

Yandex.Audience segmentleri “Hazır” durumuna getirildikten hemen sonra Yandex.Direct'te kullanılabilir.

Yandex.Audience kullanılarak gösterim koşulları

Belirli bir reklamın reklam ağlarındaki gösterimi için koşul reklam oluşturma veya düzenleme sayfasında belirtilebilir. Hedef kitle seçim koşulları bloğunda Ekle seçeneğine tıklayın. İsteğinize göre mevcut bir koşul kullanabilir veya yeni bir koşul oluşturabilirsiniz. Örneğin:

Bir koşul, Yandex.Audience segmentlerini ve Yandex.Metrica hedeflerini/segmentlerini dahil eden birden fazla grupla oluşabilir. Yandex.Audience segmentinden özellikle son 30 günde web sitenizi ziyaret edip de üzerinde hiçbir alım yapmayan kişileri seçmek istiyorsanız 2 setle oluşan toplam bir koşul oluşturun:

Hedef kitle seçim koşulları belirtme ayarları hakkında ayrıntılı bilgi için Yandex.Direct Yardımı'na geçin.

Teklif düzenleme

Teklif düzenleme aracılığıyla reklamverenler, reklamı belirli bir hedef kitleye (örneğin bir Yandex.Audience segmentine eşdeğer bir kitleye) gösterirken tıklama fiyatını arttırabilir veya azaltabilirler. Bu özelliğin ayarlarına reklam kampanyası parametre sayfasıda veya reklam düzenleme sayfasındaki Teklif düzenlemeleri bloğu üzerinden ulaşabilirsiniz.

Teklif düzenleme şekli hakkında ayrıntılı bilgi için Yandex.Direct Yardımı'na geçin.

İstatistikler

Hedef kitle seçim koşullarının uygulandığı reklamların gösterim ve tıklanma istatistikleri için Rapor Sihirbazı'na gidin. Ardından Kampanyalarım sayfasındaki Tüm kampanyalar için istatistikler bağlantısından geçin ve Rapor Sihirbazı adlı sekmeyi seçin. Zaman aralığı belirtin ve Kesitler bloğundaki Gösterim koşulları öğesini seçin. Gösterim koşulu türüHedef kitle seçimi filtresini uygulayın.

Rapor Sihirbazı ile çalışma şekli hakkında ayrıntılı bilgi için Yandex.Direct Yardım bölümüne geçin.