Yandex.Direct'te kullanım

Yandex.Audience segmentleri “Hazır” durumuna getirildikten hemen sonra Yandex.Direct'te kullanılabilir.

Yandex.Audience kullanılarak gösterim koşulları

Reklam grubu için ağlarda reklam gösterim koşulunu belirlemek üzere reklam grubu oluşturma veya düzenleme sayfasındaki yeniden pazarlama ve hedef kitle veya kullanıcı profili seçim ayarlarını kullanın. Kural seti oluştururken Yandex.Audience segmentlerini kullanın:

Yandex.Audience segmentlerini ve Yandex.Metrica hedeflerini/segmentlerini içerecek oldukça karmaşık reklam gösterim koşullarını belirleyebilirsiniz. Örneğin Yandex.Audience segmentinden özellikle son 30 günde web sitenizi ziyaret edip de üzerinde hiç bir alım yapmayan kişileri seçmek istiyorsanız 2 koşul seti oluşturun:

Yeniden pazarlama ve hedef kitle seçimi ve ayrıca kullanıcı profili belirleme hakkında daha fazla bilgi edinin.

Teklif düzenlemeleri

Teklif düzenleme aracılığıyla reklamverenler, reklamı belirli bir hedef kitleye (örneğin bir Yandex.Audience segmentine eşdeğer bir kitleye) gösterirken tıklama fiyatını arttırabilir veya azaltabilirler. Bu özelliğin ayarlarına reklam kampanyası parametre sayfasıda veya reklam grubu düzenleme sayfasındaki Teklif düzenlemeleri bloğu üzerinden ulaşabilirsiniz.

Teklif düzenleme hakkında daha fazla bilgi edinin.

İstatistikler

Belirli kullanıcı profiline göre yeniden pazarlama ve hedef kitle seçim koşullarının uygulandığı reklamların gösterim ve tıklanma istatistikleri için Rapor Sihirbazı'na gidin. Ardından Kampanyalarım sayfasındaki Tüm kampanyalar için istatistikler bağlantısından geçin ve Rapor Sihirbazı adlı sekmeyi seçin. Zaman aralığı belirtin ve Kesitler bloğundaki Gösterim koşulu öğesini seçin. Gösterim koşulu türü → Yeniden pazarlama ve hedef kitle seçimi filtresini veya Gösterim koşulu türü → Kullanıcı profili filtresini uygulayın.

Rapor Sihirbazı hakkında daha fazla bilgi edinin.