• Buradasın

    Yusuf Demir: Galatasaray-Konyaspor maçı değerlendirmesi

  • Evinde Konyaspor ile 0-0 berabere kalan Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası'nda çeyrek finale yükseldi. 
    1
    27 Şubat
    Sarı-kırmızılı takımın futbolcularından Yusuf Demir, mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu. 
    2
    27 Şubat
    Mücadeleyi değerlendiren Demir, Tur atladığımız için mutluyuz ama bu maçı almamız gerekiyordu. Rakipten çok daha iyiydik. Her şeyimizi verdik, tur atladık dedi. 
    3
    27 Şubat
    "HOCA İNŞALLAH LİGDE DE ŞANS VERİR" Demir, konuşmasının devamında, "Hoca şansı kupada veriyor, ligde de inşallah en yakın zamanda verir. Her gün çalışıyorum. İnşallah ligde de zaman alırım." ifadelerini de kullandı. 
    4
    27 Şubat

    Diğer konular

    İçerik konuları