• Buradasın

    Beşiktaş, Göztepe'ye 3-1 yenildi

  • - Ole Gunnar Solskjaer: "Basit ve aptalca goller yedik"İSTANBUL - Beşiktaş Teknik Direktörü Ole Gunnar Solskjaer, Göztepe'ye çok kolay gol fırsatı verdiklerini söyleyerek, "Gol yediğiniz zaman rakibin gol atması için çaba sarf etmesi lazım. Biz golleri hediye ettik diyebilirim. Basit ve aptalca goller yedik" dedi. 
    1
    3 Nisan
    Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde sahasında Göztepe'ye 3-1 kaybederek organizasyona veda etti. 
    2
    3 Nisan
    İlk 35 dakika çok iyiydik aslında ama basit ve aptalca goller yedik. 
    3
    3 Nisan
    Gol yediğimiz zaman rakibin çaba sarf etmesi lazım. Golleri hediye ettik. Rakip çok çaba sarf edip gol atmalı, bu kadar kolay gol yememeliyiz. 
    4
    3 Nisan

    Diğer konular

    İçerik konuları