• Buradasın

    Osmangazi Belediyespor'un Başarılı Sporcuları Ulusal Yarışmalarda Madalyalar Kazandı

  • Osmangazi Belediyespor Kulübü sporcuları Eda Özrodop ve Nilsu Mutlu, Ankara'da düzenlenen 'Ulusal Sıralama ve Gelişim Yarışları'nda kazandıkları madalyalar ile büyük gurur yaşattı. 
    1
    11 Şubat
    Giriş: 11-02-2025 11:15Güncelleme: 11-02-2025 11:15Kaynak: İHA+ - Türkiye Modern Pentatlon Federasyonu tarafından düzenlenen, ’Ulusal Sıralama ve Gelişim Yarışları’ Türkiye Olimpiyat Hazırlık Merkezi’nde (TOHM) 300’e yakın sporcunun katılımıyla tamamlandı. 
    2
    11 Şubat
    Yüzme, eskrim, binicilik, atış ve koşudan oluşan pentatlon branşlarında mücadele eden sporcular, kendi kategorilerinde zirveye ulaşmak için ter döktü. 
    3
    11 Şubat
    Yarışlarda 19 yaş altı kızlar kategorisinde mücadele eden Osmangazi Belediyespor Kulübü sporcusu Eda Özrodop, altın madalya kazandı. 
    4
    11 Şubat
    Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, kazandıkları madalyalar ile büyük gurur yaşatan sporcuları tebrik ederek, başarılarının devamını diledi. 
    5
    11 Şubat

    Diğer konular