• Buradasın

    Galatasaray'dan derbi açıklaması: Polis konsantrasyonumuzu bozdu

  • Galatasaray Başkan Yardımcısı Niyazi Yelkencioğlu, sponsorluk anlaşması imza töreninde konuştu. 
    1
    26 Şubat
    Yelkencioğlu'nun "Derbide bu kadar polis olması konsantrasyonumuzu bozdu" sözleri dikkati çekti. 
    2
    26 Şubat
    "SAHAMIZDA BU KADAR POLİSİN OLMASI KONSANTREMİZİ BOZDU" Yelkencioğlu derbideki olaylar hakkında yaptığı değerlendirmede, "İlk devre Fenerbahçe sahasında böyle güvenlik önlemi yoktu. Oynadık ve bir sorun olmadı. Bizim sahamızda bu kadar polisin olması konsantremizi bozdu. İnsanların kapısına yanan meşaleler atıldı, o kadar polis vardı bu nasıl oldu? Yetkililer gereken cezayı verecek." ifadelerini kullandı. 
    3
    26 Şubat

    Diğer konular

    İçerik konuları