• Buradasın

    Mustafa Dalcı: “Fenerbahçe’yi tebrik ediyorum”

  • Trendyol Süper Lig'in 20 haftasında Adana Demirspor, evinde Fenerbahçe'ye 4-0 mağlup oldu. 
    1
    19 Ocak
    Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında Adana Demirspor Teknik Direktörü Mustafa Dalcı açıklamalarda bulundu. 
    2
    19 Ocak
    Kırmızı karta kadar her şey çok doğruydu. Kırmızı karttan sonra dengeler değişti. Fenerbahçe’yi tebrik ediyorum” ifadelerini kullandı. 
    3
    19 Ocak
    Dalcı, "Maça çok iyi hazırlanmıştık aslında. İlk yarı bir pozisyon hariç çok dengeliydi. İkinci yarıya da çok dengeli başladık. Fenerbahçe'nin hücum opsiyonlarını çok iyi biliyorduk. Onlara organizasyon şansı vermemiştik. Bunlar da oldu. Kırmızı karta kadar her şey çok doğruydu. Kırmızı karttan sonra dengeler değişti. Fenerbahçe'yi tebrik ediyorum" ifadelerini kullandı. 
    4
    19 Ocak

    Diğer konular

    İçerik konuları