• Buradasın

    Osmangazi Belediyespor atletleri Dünya Şampiyonası'na gidiyor

  • Başkan Aydın, milli sporcuları Dünya Şampiyonası'na uğurladı Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Sırbistan'da düzenlenecek Gymnasium U15 ISF Dünya Şampiyonası'nda Türkiye'yi temsil edecek olan Osmangazi Belediyespor atletizm sporcuları Yağız Çorlak ve Muhammed Esad Ayna'yı makamında ağırladı. 
    1
    26 Mart
    Başkan Aydın, madalya mücadelesi verecek milli sporculara başarılar diledi.+ - Uluslararası Okul Spor Federasyonu (ISF) tarafından organize edilen uluslararası birçok sporlu etkinlik olan Gymnasium U15 ISF Dünya Şampiyonası, 4-14 Nisan 2025 tarihlerinde Sırbistan’ın Zlibator kentinde düzenlenecek. 
    2
    26 Mart
    54 ülkeden toplam 2 bin 367 sporcunun yer alacağı şampiyonaya, Türkiye 8 sporcu ile katılım sağlıyor. 
    3
    26 Mart
    Türk Milli Takımı'nda yer alan Osmangazi Belediyespor atletizm sporcuları Yağız Çorlak ve Muhammed Esad Ayna, şampiyonada madalya mücadelesi verecek. 
    4
    26 Mart
    Milli sporculara şampiyonada başarılar dileyen Başkan Aydın, 'Sırbistan'da ay yıldızlı formayı giyecek olan Osmangazi Belediyespor atletizm sporcularımız Yağız Çorlak ve Muhammed Esad Ayna'nın ilçemize başarılar kazanarak dönmesini temenni ediyorum' dedi. 
    5
    26 Mart

    Diğer konular