• Buradasın

    Hüseyin Eroğlu: Hedefimiz play-off'a kalmak

  • Trendyol 1. Lig’in 20 haftasında Gençlerbirliği, sahasında karşılaştığı Kocaelispor’u 1-0 mağlup etti. 
    1
    20 Ocak
    Gençlerbirliği Teknik Direktörü Hüseyin Eroğlu, Kocaelispor maçında alınan galibiyetten dolayı mutlu olduklarını belirterek, "Kendimizi yukarılara doğru çekmek için hem oyunumuzu geliştireceğiz ondan sonra da tabii ki ilk hedefimiz play-off'a kalmak" dedi. 
    2
    20 Ocak
    Üç puan çok daha önemliydi bizim için sonuçta liderle oynuyoruz kazandığınız taktirde ikinci ile fark beş puana düşüyordu. 
    3
    20 Ocak
    Sadece şunu söylemek istiyorum; Alperen’in sakatlanması bizim de oyun düzenimizi olumsuz etkiledi hem stoperde Zuzek’in olmaması etkiledi. 
    4
    20 Ocak

    Diğer konular

    İçerik konuları