• Buradasın

    Fenerbahçe, Benfica'ya 1-0 yenilerek Şampiyonlar Ligi'nden elendi

  • UEFA Şampiyonlar Ligi play-off turu rövanş maçında Fenerbahçe deplasmanda Benfica'ya 1-0 mağlup olarak Devler Ligi'ne veda etti.
    mansetaydin.com

    X'teki tartışmalar

    HT Spor
    HT Spor
    @HTSpor
    ✏️ Özer Çak ( @OzerCakk ) yazdı: Fenerbahçe'den özüne dönüş sinyali! 💬 "Mourinho’nun ayrılığıyla Fenerbahçe yalnızca teknik direktörü değil, tartışmalı bir sayfayı da kapattı. Israr edilen 3-5-2 sistemi Benfica maçı da dahil ağır bedeller bırakarak rafa kalktı; yerine, bu takımın ezberine çok daha uygun olan dörtlü savunma düzen geri geldi. Zeki Murat Göle, Mourinho'suz ilk maçta 4-2-3-1 ile sahaya çıktı ve daha başlama düdüğüyle birlikte oyundaki fark hissedildi. Henüz ilk dakikalardan teknik direktör değişikliğinin sahaya olumlu yansıdığını gördük ki Fenerbahçe ilk yarıda attığı 3 golle maçın fişini de çekti. Sarı-Lacivertli taraftarlar 5-2'lik Feyenoord galibiyetinin ilk yarısı ve geçtiğimiz hafta alınan Kocaelispor galibiyeti de dahil en rahat ilk 45 dakikasını izledi." GizleDevamını oku
    x.com1 Eylül
    Fenerbahçe SK
    Fenerbahçe SK
    @Fenerbahce
    Kerem Aktürkoğlu İstanbul’da. 💛💙
    x.com31 Ağustos
    misli
    misli
    @mislicom
    Fenerbahçe, Benfica karşısında devre arasına 1-0 geride girdi! Sence Fenerbahçe maçı kazanabilecek mi? Hemen Oyna 👇
    x.com27 Ağustos
    T24
    T24
    @t24comtr
    Benfica-Fenerbahçe maçı ne zaman, saat kaçta, hangi kanalda?
    x.com27 Ağustos

    İçerik konuları