• Buradasın

    Galatasaray-Fenerbahçe derbisi hakemi yabancı

  • Galatasaray Başkan Yardımcısı Niyazi Yelkencioğlu, Galatasaray-Fenerbahçe derbisinin ardından statta alınan güvenlik önlemleri ve yabancı hakemle ilgili sert eleştirilerde bulundu. Yelkencioğlu, "Bu kadar polis konsantrasyonumuzu bozdu" derken, hakem Vincic için de "Türk hakemlerinden daha fazla ne yaptı?" ifadelerini kullandı.
    turkiyegazetesi.com.tr

    İçerik konuları