• Buradasın

    Fenerbahçe'den 'FETÖ' vurgulu '3 Temmuz' mesajı: Bu yapıyla mücadelemiz bitmeyecek

  • Fenerbahçe, 3 Temmuz 2011’de gerçekleştirilen şike kumpasının yıldönümünü dolayısıyla yazılı bir açıklama yaptı. FETÖ’nün bir dönem yargı, emniyet ve basındaki yapılanmasına dikkat çekilen açıklamada, “Bu yapının izlerini taşıyanlarla mücadelemizin bitmeyeceğini açıklıyoruz” denildi.tele1.com.tr’te aç

    İlgili Video

    • 3 Temmuz Özel | Fenerbahçe'mize Kurulan 3 Temmuz Kumpasının 14.  Yılı

      3 Temmuz Özel | Fenerbahçe'mize Kurulan 3 Temmuz Kumpasının 14. Yılı

      youtube.com

    X'teki tartışmalar

    HT Spor
    HT Spor
    @HTSpor
    🔹 "Futbolda Şike Kumpası" süreci 14. yılında! 🎙️ Fenerbahçe Hukuktan Sorumlu YK Üyesi Alper Alpoğlu, HT Spor'a açıklamalarda bulundu.
    x.com3 Temmuz
    HT Spor
    HT Spor
    @HTSpor
    🔹 "Futbolda Şike Kumpası" süreci 14. yılında! 🎙️ Fenerbahçe YDK Başkanı Şekip Mosturoğlu, HT Spor'a 3 Temmuz süreci hakkında açıklamalarda bulundu.
    x.com3 Temmuz

    İçerik konuları