13–21 Eylül tarihleri arasında Tokyo’da düzenlenecek Dünya Atletizm Şampiyonası’nda 20 kişilik milli takım kafilesinin 8 sporcusu Fenerbahçemizden! 💛💙 🇹🇷 Madalya mücadelesi verecek Fenerbahçeli sporcularımız: •Eda Tuğsuz | Cirit Atma •Esra Türkmen | Cirit Atma •Özlem Becerek | Disk Atma •Şilan Ayyıldız | 1500m •Ali Peker | Gülle Atma •Ersu Şaşma | Sırıkla Atlama •Özkan Baltacı | Çekiç Atma •Sezgin Ataç | Maraton Tüm milli kafilemize başarılar diliyoruz. 🙏Gizle… Devamını oku