Can Uzun’dan Galatasaray’a attığı golden sonraki sevinciyle ilgili açıklama: “Dün yaptığım gol sevinci ne Galatasaray’a ne de taraftarlarına karşıydı. Bu sadece golümün getirdiği duygusal ve anlık bir sevinçti. Ülkemin bir kulübüne ya da vatandaşlarıma asla saygısızlık edecek bir tavır sergilemem. Umarım herkes bu durumun farkındadır.”Gizle… Devamını oku