CHP'li belediye çocukları susuz bıraktı... Yoğunluk bahanesiyle sahaya almadılar Denizli Büyükşehir Belediyesi tarafından önce suyu kesilen, sonrasında ise saha tahsisi yapılmayan Denizli İncilipınar Gücü Gençlik ve Spor Kulübü sporcuları, sahanın dışındaki boş alanda çalışmalarını sürdürüyor. Spor yapacakları saha bulamayan çocuklar, kavurucu sıcakta mahalle sakinlerinin evlerinden uzattığı hortumdan gelen suyla serinliyor. Gizle… Devamını oku