• Buradasın

    Muşlu kayakçılar Biathlon Türkiye Şampiyonası'nda 6 madalya kazandı

  • Muşlu sporcular, Türkiye Kayak Federasyonu 2025 yılı faaliyet programında yer alan Biathlon Türkiye Şampiyonası'nı 4 altın, 2 bronz madalya ile tamamladı. 
    1
    14 Mart
    Erzurum Kandilli Kayaklı Koşu ve Biathlon Merkezi'nde düzenlenen Biathlon Türkiye Şampiyonası'na 91 sporcu katıldı. 
    2
    14 Mart
    İki gün süren şampiyonada dereceye giren sporculara madalyaları protokol üyeleri tarafından takdim edildi. 
    3
    14 Mart
    Muş'u temsilen yarışmalara katılarak, 2'şer altın madalya kazanan Bulut Meral ve Mine Kılıç ile 2 bronz madalya kazanan Neslişah Sarıaltun sergiledikleri performansla dikkat çekti<br/>Muş Gençlik ve Spor İl Müdürü Mehmet Arif Taşdemir, Biathlon Türkiye Şampiyonası'nda dereceye giren sporcuları tebrik ederek, 'Biathlon Türkiye Şampiyonası'nda ilimizi gururla temsil eden sporcularımızın başarısını kutlamanın mutluluğunu yaşıyoruz. 
    4
    14 Mart

    Diğer konular