🎙️ Emre Belözoğlu: "Fenerbahçe'ye pozisyon dahi vermeden kaybettik. Burada çok güzel hatıralarımız var. Bugün Antalyaspor'un başarısı için buraya gelmek bile benim için bir onur. Adımın geçmesini doğal buluyorum. İyi kötü tecrübelerim oldu. Kendimi de geliştirmeye çalışıyorum. Çok güçlü kadrolar geldiğinde neler yapabileceğime inanıyorum. Bugün Antalyaspor'un başarısı için buradaydım ve başka bir şey düşünmedim. Ben Fenerbahçe'de görev istemekten ziyade, bu tarz camialarda görev verildiğinde alınması gerektiğini düşünüyorum. Antalyaspor tarafından baktığımda bugün için üzgünüm."Gizle… Devamını oku