• Buradasın

    Ankaragücü, Erzurumspor'a 2-1 Yenildi

  • MKE Ankaragücü Teknik Direktörü Kemal Özdeş, Erzurumspor FK maçının ardından yaptığı açıklamada, kaybettikleri için üzgün olduğunu belirtti ve maçın riskli ve zevkli bir mücadele olduğunu ifade etti.
    haberler.com

    İçerik konuları