• Buradasın

    Alper Hamurcu: Elimizdeki Oyunculardan Memnunuz, Transfer Yapmayacağız

  • Vodafone Sultanlar Ligi temsilcilerinden Aydın Büyükşehir Belediyespor, ligdeki mücadelesini sürdürürken, kulübün başantrenörü Alper Hamurcu, ikinci yarıda oynadıkları maçları, hedeflerini ve transfer politikaları hakkında açıklamalarda bulundu. 
    1
    14 Ocak
    Özellikle transfer konusuna dikkat çeken başantrenör Hamurcu, ellerindeki oyunculardan memnun olduklarını ve transfer yapmayacaklarını açıkladı. 
    2
    14 Ocak
    Sigorta Shop maçı da play-off'a kalma konusunda çok önemli olacaktır' şeklinde konuştu.'En ufak bir problemimiz yok'Başantrenör Hamurcu, kulübün transfer politikasına da açıklık getirerek, 'Sezon ortasında transfer yapmamak bizim kulübümüzün geleneği haline geldi. Bir oyuncuyu gönderip farklı bir transfer yapma gibi bir politikamız söz konusu değil. Sezon başında anlaşmış olduğumuz oyuncularla sezon sonuna kadar devam ediyor olmak, onların performansını bir şekilde yukarıya çıkarıyor olmak bizim kültürümüz haline geldi. Çok ciddi bir sakatlık olmaması durumunda transfer yapmayı düşünmüyoruz. Elimizdeki oyuncuların hepsinden çok memnunuz. İnanılmaz özverili ve profesyonelce çalışıyorlar. Bu açıdan en ufak bir problemimiz yok' diye konuştu. 
    3
    14 Ocak

    Diğer konular