Ana sayfa

Konuşmacılar

Bediz Yıldırım

Doğuş Yayın Grubu Dergileri (Vogue & GQ) Dijital Projeler Müdürü

Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nin İktisat Bölümü’nden 2004 yılında mezun olan Bediz Yıldırım, 2 senelik Finans Pazarlama kariyerinin ardından sektör değiştirerek OgilvyOne İstanbul’da kreatif dijital medya üzerine çalıştı. Vogue’un Türkiye’ye gelmesiyle birlikte 2010 yılında önce Multimedya Editörü, sonrasında da Vogue.com Editörü olarak görevine devam etti. Bu esnada dergiye de müzik ve dijital medya üzerine yazılarıyla katkıda bulundu. 2014 Yılında Doğuş Yayın Grubu Dergileri’nin Dijital İçerik Pazarlama Müdürü görevine getirildikten sonra 2015 yılının sonunda doğru Dergi Grubu’nun yeni markası Glamour için Glamour.com Yayın Yönetmeni olarak çalışmaya başladı. Glamour Dergisi'nin Türkiye'deki yayın hayatının sona ermesinin akabinde ise Doğuş Yayın Grubu Dergileri (Vogue & GQ) Dijital Projeler Müdürü görevine getirildi. Halen aynı pozisyonda görevini sürdürmektedir.

Ömer Akgül

Onedio, Direktör, Programatik & Data

Dijital sektörde geride bıraktığı 11 yılda proje ve ürün yönetimi, iş geliştirme, yield management ve programmatic reklam gibi birçok farklı alanlarda görev aldı.
Demirören Medya’da proje ve ürün yöneticiliği görevinden sonra reklam optimizasyon ve programmatic alana odaklanarak sektörün önde gelen yayıncılarına programmatic business ve yield management alanında danışmanlık ve eğitimler verdi.
2017 yılı başında Onedio ailesine katıldı. Şu anda Onedio’da programmatic ve datadan sorumlu olarak çalışmasının yanı sıra Onedio’nun Rusya yatırımı olan onedio.ru’nun da tüm operasyonlarını yönetmektedir.

Mehmet Yıldırım

Yandex Kıdemli Pazarlama Müdürü

Mehmet 10 yılın üzerinde pazarlama ve iletişim alanında deneyime sahip. Kahire ve Rotterdam’da 2 yıla yakın süre sivil toplum alanında çalıştıktan sonra Türkiye’ye dönüp, Über Reklam Ajans’ında yaklaşık 5 yıl müşteri ilişkileri yöneticiliği yaptı. 2016 yılının başında Yandex Türkiye’de arama servislerinin pazarlamasından sorumlu olarak başladığı görevine, harita ve navigasyon servislerinin pazarlamasından sorumlu olarak devam etti. Şu an görevine Yandex Türkiye Kıdemli Pazarlama Müdürü olarak devam ediyor.

Nasibe Sağır

Vodafone Türkiye, Digital Product Manager

12 yılı aşkın süredir teknoloji ve dijital ürün yönetimi alanlarında çalışan Nasibe Sağır, milyonlarca insanın kullandığı ürünlerin yaratım ve büyüme süreçlerinde çalışan takımların içerisinde yer aldı. Doğuş Yayın Grubu’nda NTV.com.tr, NTVSpor.net ve StarTV.com.tr, PuhuTV gibi günlük 3 milyondan fazla ziyaretçi sayısına ulaşan ürünlerin kullanıcı deneyimine uygun olarak yeniden tasarlanması, yönetilmesi ve büyümesinden sorumlu oldu. Arada kendi girişimlerini de deneyip ‘fail fast learn fast’ stratejisi ile deneyim kazandı. Türkiye’de ilk defa online araba satışı yapan Doğuşoto.com’un geliştirme ve büyüme sürecinde dijital ürün müdürlüğü yaptı. 1 yıldır süredir Vodafone Türkiye’de Dijital Ürün Müdürü olarak görevini sürdüren Nasibe, son olarak Marmara Üniversitesi MIS Master eğitimini aldı.

Ksenia Anikeeva

Yandex.Metrica Ürün Müdürü

Yandex.Metrica'nın başındaki kişi olan Ksenia, dijital ürünlerin pazarlanmasında, proje ve ürün yönetiminde 8 yıllık tecrübeye sahip. Hem B2C hem de B2B ürünlerinin (Yandex.Disk, Yandex Haritalar API, analiz çözümleri) yönetiminde uzmanlığı bulunuyor. Ksenia son 3,5 yıldır ilk olarak Rambler&Co'da ve şimdi Yandex'te analiz araçlarından sorumlu. Metrica'yı iş hayatının gerçek sorunlarını çözmeye yönelik faydalı ve aranan bir analiz sistemi olarak geliştirmeye odaklanıyor. Ulusal ve uluslararası konferanslarda konuşmacı.

Natalia Kursheva

Yandex.Metrica Pazarlama Müdürü

Natalia, 2014'te Yandex'e katıldığından beri karmaşık reklam ve analiz teknolojilerinin herkes tarafından anlaşılabilmesi için yeni yollar ve yöntemler geliştiriyor.

Alexandra Kulachikova

Yandex.Metrica Tanıtım Müdürü

Alexandra, dijital pazarlama ve analizde 11 yılı aşkın deneyime sahip. Bu süre zarfında hem müşteri hem de ajans tarafında ve ayrıca Google'da çalıştı. Yandex'te Metrica'nın geliştirilmesine ve küresel kapsamının artırılmasına yardımcı oluyor. En sevdiği şey, zorlu müşteri vakalarını çözmek. Ulusal ve uluslararası konferanslarda konuşmacı.
© LLC «Yandex» 1997–2019
Thu Apr 13 2023 19:11:00 GMT+0300 (Moscow Standard Time)