Personelin kaba tavrıyla karşı karşıya kaldı.
Svetlana, alıcıyla tartışmalı sorularınız varsa ve alıcının hatasız olduğunu biliyorsanız, sorunları barışçıl bir şekilde çözmeli ve müzakere etmeye çalışmalısınız. Durum şu, mallar için ödeme yaptım, karttan borç alındı, ancak kasada çek çıkmadı. Mallar için tekrar ödeme yapmam istendi, ödemem geçtiği için reddettim. Bir kadın (bu sözden korkmayacağım) bana ikinci kez ödeme yaptırdı, ödenmiş malları almaya çalıştı, yabancıların önünde beni utandırdı. Ve paranın geri döneceğine dair söz verdi. Ama bu olmadı, her iki ödeme de geçti ve para iade edilmedi. Terminal ile ilgili sorunlar, satıcının suçu değil. Ancak bu, bununla bir ilişkiniz yoksa ve bundan sorumlu tutulamazsanız, nasıl para iadesi sözü verebileceğiniz konusunda kaba bir tavırdır. Mesele parayla ilgili değil, tutum ve aldatmacayla ilgili. Ve ben yalnız değilim! Genel olarak, satın alma işleminizi iki kez ödemek istemiyorsanız, bu mağazaya gitmeyin.
Очень приятная женщина продавец светленькая, с ней никаких проблем нет. Другая ее сменщица темненькая как по мне далеко не столь приятная, на её смене магазин не посещаю. Был конфликт, после чего отходила мин 15. Давно такого не встречала отношения