Arama
Rotalar

Vazhnaya ryba

Genel bakış
Menü
Fotoğraf
381
Yorumlar
1734
Şubeler
Özellikler
Değerlendirme 4,4
3136 puan
Burayı değerlendirin

1734 yorum

Varsayılan
Юлия
6. seviye şehir uzmanı
15 Mart
Ruloların boyutuna ne oldu? Eskiden en sevdiğim teslimatım vardı, tadı muhteşem, rulolar büyük, sonra fiyatı çok arttı, sipariş verme olasılığı daha düşüktü, ama lezzetliydi ve fiyata rağmen bazen kendimi şımartmak istedim. Bugün ziyarete gelen erkek kardeşimi sipariş etmeye, beslemeye karar verdim. Öncelikle sepete yeni sipariş verdim, hemen siparişi neden bitirmediğinize dair bir çağrı yaptım. Neden telefona ihtiyacım var? İhtiyaç duyulduğunda yapacağım. Tamam, siparişi operatör aracılığıyla 4083 ruble ile doğruladım. Sadece zencefil, wasabi ve üç kişilik 658 ruble için çubuklu sos, bu genellikle sınırların dışındadır. Ne getirdiklerini görünce, en ucuz teslimatta olduğu gibi ruloların boyutuna en hafif tabirle çok şaşırdım. Tadı da çok vasat, kavrulmuş somonlu rulolarda neredeyse hiç somon yok, kaliforniya'da yengeçli kötü bir tat var. Ve biz dolmadık bile, ancak porsiyonlar büyük olduğu için daha önce her zaman sipariş edilenle aynı miktarda rulo kaldık. Tam fiyat-kalite tutarsızlığı.
Orijinalini göster · Русский
21
Kurumun yanıtını göster
DENIS
5. seviye şehir uzmanı
3 Şubat
Bu teslimatla tanışmam 2022 yazında başladı ve bu gerçekten bir sansasyondu. Sık sık almadılar ama her şey her zaman lezzetli ve sıra dışıydı, ancak muhtemelen son 4 aydır önemli balıklar nereye gittiğini anlamadı, her şey lezzetli olmadı ve ortalama bir lokantada olduğu gibi oldu. Üretim noktalarına bağlı olabileceğini düşündüler, ancak noktayı değiştirmediler ama nasıl çok da böyle kalmadılar. En son 1 Şubat'tı ve bu konuda bu teslimata veda ediyoruz. En üzücü olan arkadaşlarım / tanıdıklarım aynı şeyi önemli balıklar hakkında söylemeye başladı((
Orijinalini göster · Русский
19
Kurumun yanıtını göster
Максим
7. seviye şehir uzmanı
28 Şubat
Uzun zamandır arkadaşlarımın incelemelerine göre, şehirdeki en iyi suşiyi karımla denemek istediler. "Lezzetli" bir set sipariş ettiler, çok çabuk teslim ettiler. Sonuç olarak, rulolarla tamamen hayal kırıklığına uğradılar: tempura karidesini hiç sevmediler, çok taze. Yengeçli ve krem peynirli ruloda sadece peynir serpintisini beğendim, peyniri gerçekten hissedebiliyorum ve rulonun kendisi de yağlı. Aksine Kaliforniya çok kurudur. Genel olarak, her bakımdan adında W harfi bulunan suşi seviyesine yakındır, ancak fiyat da kaliteye karşılık gelir, promosyon kodları vb. Vardır. Daha iyi seçenekler var, ancak bunları belirtmeyeceğim - inceleme denetlenmiyor. Genel olarak: zehirlenmediler ve bunun için teşekkür ederim. Ancak fanteziler kesinlikle zevkleri hissetmediler. Kendim için sonuçlar çıkardım, ilgiyi tatmin ettim. Çok abartılmış bir kurum 😌
Orijinalini göster · Русский
4
2
Kurumun yanıtını göster
Ирина
6. seviye şehir uzmanı
4 Ocak
Yandex üzerinden yemek sipariş ettiler, suşi tatlıları çok lezzetli, pişmiş olanlar da mükemmel, sadece Philadelphia - pirinç yüzünden pompalandım, normal ama eskisi gibi ideal değil. Ama burada hem sığır eti hem de tavuklu shawermler tatsız ve kurudur, sarımsak sosu ilan edildi, ancak ya yoktu ya da o kadar azdı ki shawerme'deki en sulu şey salatalıktı, ilan edilen "bakıma" yazdım, teşekkür ettiler, bilgileri aktaracağız, daha iyi olacağız, Yandex'e başvurun. Sipariş verdikleri yerde oraya gidin ve iletişime geçin. Garip bir yaklaşım, teslimatla ilgili herhangi bir şikayetim yok, bu sefer yiyeceklerin tatsız olduğu ve aletleri koymayı unuttukları iddiaları vardı. Sürekli olarak Önemli Balıklar satın aldım ve yıllarca herkese tavsiye ettim, ancak bu sefer yemeklerin yarısının tadı ve operatörün soruna yaklaşımı hayal kırıklığına uğradı. Yıllar geçtikçe daha da kötüleştiğine dair önceki incelemelere katılıyorum.
Orijinalini göster · Русский
4
Kurumun yanıtını göster
Adele
8. seviye şehir uzmanı
29 Mart
Nadiren rulo sipariş ediyorum ama yine de oluyor. Tanıdıklar, şehirdeki en lezzetli ruloların yapıldığı yer olarak «Önemli Balıkları» tavsiye ettiler. Elbette her şey özneldir, ancak bence burası pahalı ve tatsız. Yaklaşık üç kez sipariş verdim, denediğim her şeyden en lezzetli ve yenilebilir olanı tom-yam ve Philadelphia'ydı, gerisini attım Eksilerden ayrıca: ücretli teslimat, ücretli soslar, çubuklar, peçeteler vb., kartla ödeme yapılmaz - sadece QR kodu, nakit iadesi tahakkuk etmeden. Genel olarak, hayal kırıklığı rüzgar için paradır. Tavsiye etmiyorum.
Orijinalini göster · Русский
5
Kurumun yanıtını göster
Lina L.
7. seviye şehir uzmanı
1 Ocak
Yeni Yıl 2025'i kutlamak için bir dizi rulo ve tatlı sipariş ettiler. Teslim alma, kendileri gelip aldılar, her şey zamanında hazırdı. Neredeyse her şeyi beğendik, lezzetliydi. Önemli Balıkların bozulduğuna dair pek çok yorum var. Bir yıl boyunca sipariş vermedik ama bugün sipariş verdik ve hayal kırıklığına uğramadık. Ancak şimdi daha pahalı hale geldi, ama şimdi her şey ne yazık ki daha pahalı hale geliyor. Ve çok mükemmel)
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Беднягина В.
4. seviye şehir uzmanı
7 Mart
2022'de Önemli Balıkların düzenli müşterisiydim, her zaman suşi istersem, Önemli Balıklardan sipariş vermek için bir seçenek vardı. Fiyat, orta segmentle karşılaştırıldığında yüksekti, ancak karşılığında ağzına sığmadıkları ve 2 suşiden yedikleri alışılmadık, lezzetli ve büyük rulolar getirdiler. Şimdi durum kökten değişti, kesinlikle işe yaramaz bir ürün eklediler, her hapşırma için para ödenmesi gerekiyor: soya sosu, zencefil, wasabi, çubuklar. Minimum sipariş miktarı yalnızca 3000'den (!). Klasik bir şekilde iki kişilik "Lezzetli" bir set sipariş ettiler ve çok hayal kırıklığına uğradılar, suşi büyüklüğü sadece yetersiz. Bu setin yarısından önce yediler, sonra her şeyi yediler ve aç kaldılar. Evet ve tadı daha da kötüye gitti, hiç zevk yaşamadılar. Önemli Balıklar acımasızca yuvarlandı
Orijinalini göster · Русский
9
Kurumun yanıtını göster
Карина Бабинская
4. seviye şehir uzmanı
21 Aralık 2024
Her zaman bu restoranda rulo teslimatı sipariş ediyoruz. Notun neden bu kadar düşük olduğunu anlamıyorum?! Bu kesinlikle hak edilmiyor! Rulolar taze, lezzetli. İlginç tatlar, diğerlerinin zaten her yere ittiği kilogram lor peyniri yoktur. Zencefil için özel teşekkürler, teslimatlarda denediklerimin en lezzetlisi. Evet, burada ücretsiz soya ve wasabi porsiyonları görmeyeceksiniz, ancak siparişinize eklemek zor değil, ihtiyacınız olan kadar! Sonuçta, yine de, diğer teslimatlarda, 10 kat oranında maliyete dahil edilirler) Favorilerim mango, gorgonzola ve somon ve yılan balığı ile suşi ile rulo. Bükreşçe'de VR❤️🔥
Orijinalini göster · Русский
1
1
Kurumun yanıtını göster
Елена Доильницина
9. seviye şehir uzmanı
17 Kasım 2024
Несколько лет с радостью пользовались данным сервисом. Суши всегда были вкусные, большие, соответствовали заявленным на сайте. Где-то полгода назад их вид резко изменился, суши стали намного меньше, вкус то же стал не таким ярким. Я стала их заказывать очень редко, потому что доплатив чуть больше, можно взять более хороший продукт. Вчера 16 ноября 2024 года, ребёнок попросил набор 4 креветки и еще одни роллы , все это стоило в районе 4000 рублей и я решила может быть все таки пришли улучшения в данной организации, но зря я на это понадеялась. Мало того, что они ввели платную доставку, так еще все стало совсем маленькое, наборы теперь пихают в круглые плошки, вместо квадратных , все напиханно очень плотно и вынимая все разваливается, В один из наборов с манго росто забыли положить креветки там была исключительно китайская капуста, не во всех конечно, в остальных был положен микроскопический кусочек, зато капусты никто не жалеет. Я оценила этот набор на 2 и утром мне позвонила какая-то служба качества, загробным голосом мене сообщили, что они чего-то там проверили и мне положили по весу даже больше, не объяснив на глаз они это определили или как. Предложили закрепить за мной набор с манго, для следующего заказа, спасибо вам огромное кушайте свои микросуши сами и капусту свою китайскую то же. Никому не советую что либо там покупать, испорченное настроение, и вообще то не за самые маленькие деньги. Обходите стороной данных бизнесменов, там не вкусно и очень мало, и суши приносят в плошках для супа.
17
1
Kurumun yanıtını göster
Серафима ГРИГОРЬЕВА
6. seviye şehir uzmanı
8 Mart
Değerlendirmeyi 5 yıldızdan bire değiştiriyorum ve aslında 5 dakika! Büyük lezzetli, sıradışı suşi vardı, para vermek üzücü değildi, her hafta sipariş verdim. Şimdi bu bir kabus. Pişmiş suşi havyarda değiş tokuş edilmedi, nori'ye sarıldı, çiğnenmiyor, hepsi farklı boyutlarda küçüldü ve fiyatı yeni yükselttiler! Sepette hemen otomatik çubuk, wasabi vb. İle oturuyorsunuz, her şeyi çözüyorsunuz, bu insanlara saygısızlık için mi?! Eskiden bedava çubuklar olmasına rağmen. Son saman 8 Mart'tı. Tamam, bu gün 500 ruble teslimat! Ama menüdeki her fiyatı yükseltmek, bir rulo artı 200 ruble, ciddi misiniz? Son müşteriler sizden kaçacak. İster liderlik değişti, ister eskinin gözleri parayı gölgede bıraktı, açgözlülükten her şeyi mahvettiler, kuralı unuttular - kar elde etmek için birincil amaç kar elde etmek değil, müşteriyi memnun etmek olmalıdır. Böyle bir teslimat harikaydı ve yönetimin tüm bunları indirmedeki aptallığı nedeniyle ... derecelendirme düşüyor, morlar..
Orijinalini göster · Русский
9
Kurumun yanıtını göster
Денис К
6. seviye şehir uzmanı
1 Şubat
Pekala, burada ne diyebiliriz ... Bir yıl içinde, bir sonraki siparişi yapmak o kadar da istekli olmadığınızda, önemli balıklar neredeyse sınıra doğru yuvarlandı. Ruloların boyutu azaldıkça ve hem kompozisyon kalitesinde hem de servislerde önemli bir kayıpla fiyat arttı. Daha önce, her ruloda tat özelliklerini, nüanslarını vb. hissetme fırsatını çok takdir ettiysem ... o zaman şimdi tadı tüm bu nüanslar olmadan homojen bir kütleye benzemeye başlıyorlar. Rulolar özensiz hale geldi, genel olarak somon balığı çok üzücü, ayrıca ruloların çoğu, onları çubuklarla çok hassas bir şekilde almaya bile değmezken parçalanıyor (bu sadece bir fiyaskodur), sadece teslimat hızı için değil, 2 yıldız veriyorum ve sonunda bir şeylerin daha iyiye doğru değişeceğini umuyorum. Ve şu ana kadar bugüne kadar söyleyecek iyi bir şeyim yok, ne yazık ki. 02/01/25 ek, geçen yıl kaliteyi ve iyi yenilikleri iyileştirdi. Yine sipariş vermeye başladım, ancak son trendler yine ilişkiye son veriyor. Whipfish, ciddi misiniz? Şimdi çubuklar ve sakızlar ücretli mi (11 ruble)? Utanmayın! Müşteriye bedava sakız için para yok mu? Öyleyse en azından bunu siteden çıkarın. Aynı sipariş miktarı 2500'den fazla olan teslimat ve konum şimdi + 99 ruble. Ruloların fiyatı zaten en iyi restoranlar seviyesinde, ancak bu bir kuruşa göre bir ziyafet çekmek utanç verici. Sırada ne var? Suşi ve rulolar için ücretli teslimat çantası ve konteynerler mi?
Orijinalini göster · Русский
13
Kurumun yanıtını göster
D
Denis P.
2. seviye şehir uzmanı
18 Nisan
İyi akşamlar ! Eskiden burada her zaman suşi sipariş ederdim, fiyatı yüksek ama kalitesi de zirvedeydi! Philadelphia'yı son siparişte kemikle getirdiler, çocuk neredeyse boğuluyordu! Teknik destekte suçu kabul ettiler ve ruloyu bir sonraki siparişte iade edeceklerine söz verdiler. Sipariş verme zamanı gelmişti, PROMOSYONUN geçtiğini söylediler. Liderlik iletişime geçmiyor, gerçeği başka makamlar aracılığıyla kanıtlamanız gerekecek!
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Евгения
8. seviye şehir uzmanı
17 Aralık 2024
Birçok kez sipariş verdim ve şişirilmiş fiyatlara, ücretli wasabi, sos, çubuklara rağmen bu ağa yerleşeceğimi düşündüm (şimdi otomatik olarak sepete koyuluyorlar, bu yüzden kontrol ettiğinizden emin olun). Yemekler için bu fiyatlara ücretli teslimat da şimdi şok oldu, ama tamam, sanırım çabuk getirilecekler (uygulamada 40 dakika yazdılar). Burada böyle değildi! Teslimatı geciktirdiler, kimse bu ücretli teslimat için parayı iade etmeyecek, hizmet düşüyor. Sohbetteki telgrafta, bir sonraki siparişler için bazı promosyon kodlarının bulunduğu bir abonelik teklif ettiler, ancak artık bu şirketten hiçbir şey sipariş etmek istemedim. Siparişi getirdiler, tanrıya şükür. Philadelphia'nın beşinci parçasını çiğnerken aniden sakızıma acı veren bir şey girdi, bir parça plastik çıkardım! Destek için tekrar yazdım, yemeğin en az% 50'sini iade edersem bana iade teklif edildi, ahaha bu bir hizmet! Tabii ki, bu plastik parçasının en sonunda, neredeyse bitirdiğimde bana rastlaması üzücü)) Genel olarak, bu Philadelphia'nın iadesi için başvuruyu aldım, doldurdum, onlara gönderdim, ama şimdiye kadar bana para iade edilmedi. Şöyle. Uygulamayı kaldırdım, bu kadar para için süpürgelik tahtasının altındaki hizmet, tanınmış popüler şehir restoranları zincirinin seviyesine düştü. Teslimatlarını kullanmanızı tavsiye etmiyorum.
Orijinalini göster · Русский
6
Kurumun yanıtını göster
Ольга Торвард
8. seviye şehir uzmanı
27 Mart
Doğum gününün şerefine uygulamada bir hediye belirdi ve konukları rulolarla memnun etmeye karar verdim. Konukların gelişinde güzel bir masanın olması için sabah belli bir saatte sipariş verdim. Ancak teslimatın planlandığı sırada siparişi hazırlamaya başladılar, kurye 30 dakika gecikti, verdiğiniz pastayı ezdi... Uygulamada, hizmetten veya sizin pahasına sipariş vermekten emin olduğunuzu yazıyorsunuz, rahatsız bir şekilde numarayı aradım ve yönetici böyle şartlara sahip olmadığınızı ve maksimum% 15 indirim yaptığınızı söyledi, bu da bir rulo için bile işe yaramıyor... Tatili mahvetmeniz ve yanlış bilgi vermeniz üzücü... Lütfen bu tür reklamları kaldırın veya sipariş için para iade edin, çünkü hizmet 0'da...
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Анна
7. seviye şehir uzmanı
20 Kasım 2024
Заказала сегодня на Патриотов самовывоз , суши , мои любимые и была не приятно удивлена, нарезка разная , еще тоньше надо было резать😅 738 рублей не стоит , вообще очень разочаровывают повора , не первый раз беру, и каждый раз все тоньше и тоньше🤣, -3 клиента сразу ! Возьмите уже повара квалифицированного , а не иностранных специалистов , а еще чуть не забыла ,мопеды не должны же в помещение стоять там где выдача заказа 🤦🏻‍♀️и кухня .
5
Kurumun yanıtını göster
Close
4. seviye şehir uzmanı
7 Ocak
Ben de burada "hızlı" teslimat hakkında yazanlar arasındaydım. Suşi istediğimde hemen söyleyeceğim, her zaman onlardan sipariş verdim. Kalite ve tat konusunda hiçbir şikayetimiz yok ve her zaman lezzetliydik. Bugün Pazartesi günü küçük bir randevum vardı ve bu işi kutlamaya ve suşi yemeye karar verdim. Sipariş 17-44'te oluşturuldu ve belirtilen bekleme süresi 72 dakika olarak belirlendi. Doğal olarak sizi herhangi bir gecikme konusunda uyarmıyorlar.19-23'te siparişimin kaderini öğrenmeye karar verdim ve bana siparişin ertelendiği ve 20 dakika daha beklediği belirtildi. Yirmi dakika......🤦‍♂️ Toplam teslimat 2 saattir Bu hafta sonu değil, hafta içi ve akşamın sadece başlangıcı. Böyle bir hizmete alışkın değilim ve bu siparişi iptal ettim. Sonunda moralim bozuldu ve başka bir yerden sipariş vermek zorunda kaldım. Ama belki bugün yıldızların bu şekilde bir araya geldiğini ve çok şanslı olduğumu düşündüm, ama buraya gelip son iki ayda kesinlikle benzer incelemelerin ne kadarının yazıldığını görünce şaşırdım. Teneke. Kimseyi caydırmayacağım -bu herkesin işi, ama sadece hazırlıklı olun ve bunun yarın da başınıza gelebileceğini bilin. En güzel zaman, Besteciler için yeni çalıştıkları zamandı ve sadece yakındaki 2-3 blokta teslimat yapıldı.(20-30dk) Yaklaşık beş yıldır yanlarındaydım ama onlara veda etme zamanı gelmişti. Kendime saygı duyuyorum, hepinize de bunu diliyorum! Sizinle iletişime geçmeyeceğim ve siparişle ilgili akşam görüşmemizden sonra arabayı yasağa gönderdim. 07.01'den itibaren ek Bugün beni aradılar ve son siparişimle ilgili her şeyi sevip sevmediğimi sordular mı? Ahahaha Phahahahaha Sadece bir çeşit sur))))) Başlangıçta böyle bir sorudan bile şaşırdım, ama sonra onlara son siparişin tarihini kibarca hatırlattım ve onlarsız gayet iyi idare ettiğimi söyledim.Aynı zamanda onlara indirimlerine ihtiyacım olmadığını söyledim. Sonuç olarak, yine de 10 için bir promosyon gönderdiler%,
Orijinalini göster · Русский
2
1
Kurumun yanıtını göster
Lina
8. seviye şehir uzmanı
1 Aralık 2024
Uzun yıllardır düzenli bir müşteriydi, ancak bugünün siparişi sonuncusuydu 1. Çubukları bile ücretli hale getirdiler. Sos, wasabi ve zencefil hakkında sessizim 2. 2300 ₽ 'den başlayan siparişlerde bile teslimat ücretlidir 3. Kalitesiyle 900 ₽ rulolar, birkaç yıl öncesine göre daha kötüdür. Bu arada, seviyedeki kurumlarda bu maliyet önemli balıklardan daha yüksektir 4. Her siparişten sonra aradılar ve nelerin iyileştirilebileceğini sordular. Sonra sadece benim için 2500'den itibaren sipariş verirken geçerli olan süper bir kupon teklif ettiler (onların standardı, benim için alakalı değil). Yemeklerin kalitesini, fiyatlandırmayı, promosyonların çeşitliliğini düşünmenin ve her aramadan sonra operatörün çalışmalarını iyileştirmemenin ve müşterinin görüşünü önemsiyormuş gibi davranmamanın zamanı geldi
Orijinalini göster · Русский
8
Kurumun yanıtını göster
Ольга Н.
5. seviye şehir uzmanı
17 Aralık 2024
Arkadaşlarım ruloları Önemli Balıklarda denemelerini tavsiye ettiler ve şimdi sadece buradan satın alıyorum. İnanılmaz lezzetli ve güzel rulolar ve suşi. Pahalıdır, ancak bunun için fazla ödeme yapabilir ve ürünlerin kalitesinden emin olabilirsiniz. Kesinlikle tavsiye ederim
Orijinalini göster · Русский
1
2
Kurumun yanıtını göster
Дарья М.
8. seviye şehir uzmanı
11 Aralık 2024
O zamana kadar fena değildi. Bugün 4 binden fazla için sipariş verdim. Parayı her zamanki gibi çabucak yazdılar. Bekleme süresi üçüncü saate gittikten sonra aramaya, öğrenmeye karar verdim. Kuryenin geciktiğini yazıyorlar, iddiaya göre bir arıza olduğu için siparişin işe alınmadığı ortaya çıktı. Ancak aynı zamanda neyin hazırlandığını, numaranın atandığını, paranın yazıldığını, kuryenin ertelendiğini yansıtıyor... AMA işe alınmadı!!! Geri ödeme yapmamı söyledi. Şimdi geri ödeme için 10 gün dile getirildiler. Ama aynı zamanda, şimdiye kadar, iptal edildiğinde, performans olarak her yerde asılı kalıyor
Orijinalini göster · Русский
4
Kurumun yanıtını göster
Anjela Timofeeva
7. seviye şehir uzmanı
7 Nisan
Eskiden teslimat en sevileniydi, ancak son iki sipariş hayal kırıklığına uğradı. En sevdikleri ruloları menüden tempurada karides gibi çıkardılar, porsiyonlar azaldı, ruloların tadı aynı türden. Hala devam eden tek şey, fiyatı diğer teslimatlarda setin maliyeti gibi olan rulodur. Tüm malzemeleri manuel olarak da temizlemem gereken yarım sayfalık bir siparişin montajı çok can sıkıcıdır (ucuz olmaktan uzaktır). Onları ekleyip eklememeye kendim karar vermek ve kendi sepetimi temizlememeye karar vermek istiyorum.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Ксения Лунина
7. seviye şehir uzmanı
27 Kasım 2024
Eskiden şehirdeki en iyi suşi vardı. Gerçekte, sipariş bir tatil gibiydi. Çok lezzetli, büyük boy, ağzına sığmadılar. Şimdi üzgünüm, suşi seviyesi wok. Sadece fiyat aynı kaldı. 3 rulo yedim, aç kaldım. Teslimat ve bir dizi zencefil, soya sosu da ödenir. Kesinlikle premium olmayan segment. Böyle bir para için restoranda yazarın suşisini yiyebilirsiniz. Daha fazla sipariş vermeyeceğim.
Orijinalini göster · Русский
6
Kurumun yanıtını göster
Патрисс
10. seviye şehir uzmanı
1 Şubat
Elbette bu aboneliklerle heyecan verici bir macera icat ettiler. Ücretsiz kargoya ihtiyacım vardı, önce normal bir abonelik satın aldım, ancak ücretsiz teslimatı hariç tuttum, önemli bir abonelik satın almak zorunda kaldım. Ücretsiz teslimatın yalnızca belirli teslimat bölgelerine ücretsiz teslimat olduğu ortaya çıkıyor, ancak bunu zaten bir abonelik satın alarak öğreneceğim. Adresinizi kontrol edebileceğiniz dipnot, yıldız işareti veya liste yok. (Daha önce de olsa, o normal abonelikte bile) teslimat ücretsizdi. Neden tüm bu zorluklara ihtiyacım var, sadece yemek sipariş etmek istedim, ama burada tefle dans etmem gerekiyor.
Orijinalini göster · Русский
2
Kurumun yanıtını göster
Керил
18. seviye şehir uzmanı
14 Şubat
14 Şubat'ta 2920690 siparişi verdim, siparişi 18: 54'te verdim, 18: 55'te ödedim, sitede ödemenin geçmediğini gösteriyordu, aradım, telefonla para almadıklarını ve hiçbir şey bilmediklerini söylediler, beklememiz gerekiyor. Genel olarak, sorumu çözmemek için bakım departmanıyla iletişim kurmak için 1,5 saat harcadım, aynı zamanda bankayla yazıştım, bir saat sonra bir arızaları olduğu ve tüm ödemelerin geri döneceği ortaya çıktı, ancak kaybedilen saati geri alamayacağım. ve suşi bana saat 21: 00'de değil, saat 23: 00'e kadar teslim edilecekti. İşte bu hizmet. İşin komik yanı, bir telefon görüşmesi sırasında ekran koruyucularında her zaman "Mükemmel ya da bizim pahasına" oynamaları, Dmiriy bakım departmanının bir çalışanının durumumun ideal olmadığını, ancak ücretsiz olarak teslim etmeyeceklerini ve bunun başka bir şeyle ilgili olduğunu söyledi (ses ekran koruyucusunda herhangi bir rezervasyon veya dipnot olmamasına rağmen). Görünüşe göre Rus dilini pek bilmiyorum. Genel olarak, şimdi Önemli Balıklardan hiçbir şey sipariş etmiyoruz. Akşamı mahvettiler!
Orijinalini göster · Русский
2
Kurumun yanıtını göster
Ирина И.
4. seviye şehir uzmanı
9 Şubat
8.02 saat 12: 00'de büyük bir misafir şirketi için 18: 30 için rezervasyon yaptırdım (arkadaşlarını ziyaret etmesini bekledim) ve sadece stres ve olumsuz duygular aldım. Siparişi zaten 2 saatten fazla ertelediler, uygulamada hazırlanmadılar bile, destek servisiyle iletişime geçtiğimde 15 dakika sipariş aradılar, sonuç olarak siparişin iptalini talep ettiğimde bana% 10 indirim ve 1,5 saat daha bekleme teklif edildi. Siparişi reddettiler, Yami Yami'ye hızlı ve hızlı bir şekilde yardım ettiler, hesabımı sildim ve artık restoranınızın müşterisi olmayacağım
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
P. Grimbergen
7. seviye şehir uzmanı
29 Mart
Önemli balıklar artık aynı değil ve bu üzücü çünkü başlangıçta rakiplerinin sahip olmadığı harika rulolar vardı. Ancak son zamanlarda daha da kötüsü için pek çok değişiklik var. Sizi ne etkiledi? Rulolar küçüldü, bazı isabetler menüden kaldırıldı, en çok oyun, ödemeden önce eksi yapılması gereken, «özenle» eklenen, çubuklar, sos, wasabi vb. ~ 500 ₽ için. Genel olarak istemedim ama başka bir hizmet arıyorum.
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
юлия никитина
5. seviye şehir uzmanı
9 Mart
2020'den beri önemli balıklara aşinayım, herkese her zaman çok sevindim, bu yıl son 2 kez tavsiye ettim, lezzetli değildi, dün 8 Mart'ta fiyatları 4 saat içinde% 20 arttı, genel olarak tavsiye etmiyorum, fiyat kaliteye karşılık gelmiyor, tüm cephelerde bozuldu
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
Алекс
6. seviye şehir uzmanı
7 Mart
Bu hizmetten çok hayal kırıklığına uğradığımı yazıyorum. 3 yıl boyunca bu kurutucunun ailesini kullandılar, kural olarak iki ayda bir sipariş verdiler, ancak 7000-10000 için sipariş verdiler, her şey eşsizdi. Sonra siparişi herhangi bir şekilde arayıp iptal ederken teslimatla ilgili sorunlar başladı...aramayalım.Bir şekilde 7 saat bekledik.Ne özür diledi ne de indirim teklif edilmedi....Şu anda makul olmayan bir şekilde pahalı ve tadı artık vay canına olmaktan uzak. 4 suşiye geçtiler, evet, teslimatta da sorun var, ancak makul fiyatlar lezzetli.servis ateşi.Ve tom çukurlar, önemli balıkların yanında bile yatmıyordu, burada çok daha lezzetli ve daha ucuz. Sonuç olarak: Önemli balıklar öldü
Orijinalini göster · Русский
2
1
Kurumun yanıtını göster
inna semenikhina
6. seviye şehir uzmanı
6 Ocak
Uzun zamandır eve bu kadar düşük kaliteli teslimatla karşılaşmadım, lezzetli değil, estetik açıdan hoş değil, pahalı,. pişmiş rulolar parçalanıyor, form yürüyor, siparişi onaylarken operatörle nazik iletişim dışında hepsi çarpık, daha fazla olumlu şey olmadı. 5 yıl önce bu üreticiden sipariş verdim - çok hoş anılar kaldı ve şimdi derin bir hayal kırıklığı var,
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
Михаил
8. seviye şehir uzmanı
8 Mayıs
Hayal kırıklığına uğradığım şey hiçbir şey söylememektir. Sürekli olarak başka bir yerde +- benzer fiyat kategorisinden sipariş verdim ve yeni bir şey sipariş etmeye karar verdim, daha doğrusu Önemli balıkları zaten "denedim" ama başkalarına gittim ve her zaman başka bir yerdeki kaliteden memnun kaldım. Bu sefer sipariş verdim ve son derece şaşırdım. Rulolar küçük, daha doğrusu çok küçük. Şartlı olarak, benzer bir fiyata rakiplerin 180'i var ve burada 117'si var (120 beyan edilmesine rağmen). Biraz balık. Her şey çok çarpık kesilmiş. Görünüşe göre bu, her şeyin 200 olduğu yatak odası bölgesinin teslimat seviyesidir. Tadı hakkında soru yok - balık, tarak, karides oldukça iyi, ama çocuklar böyle inemez. Kendim için artık sipariş vermediğim sonucuna vardım.
Orijinalini göster · Русский
Кузьмина Мария
3. seviye şehir uzmanı
11 Nisan
Artık sessiz kalmak imkansızdır, çünkü VK sohbetinde geri bildirim yoktur ve prensipte herhangi bir izleme ve kalite kontrolü de yoktur.Düzenli müşterilerdik ,ancak 2024'ün sonunda ve 2025'in devamında bu bir başarısızlıktır.Kendimi her şeye değer verdiğinin farkındayım, ama çubuklar için para almak bile bu saçmalığa katlanıyoruz.Ama daha fazla ödediğinizde ve küçük porsiyonlar aldığınızda, ruloları fark ettiğinizde, süper soğuk olanları o kadar getirirler ki, iki saat boyunca reddedilen suşi gibi durdular ve sonra size teslimata koydular , Eskiden daha ucuza mal olan şeyler için daha fazla ödüyorsunuz + ücretsiz cihazlar vardı ve porsiyonlar daha büyük ve daha lezzetliydi , Hayal kırıklığına uğradım !!Şimdiye kadar geri bildirim yok, ancak daha önce 2 kez sohbete yazmış olmama ve tamamen görmezden gelmeme rağmen. Hisse bahanesiyle bile daha fazla sipariş vermeyeceğiz, ancak sık sık sipariş veriyoruz. Asıl mesele, bir şekilde Kaliforniya'da fındıkların sona erdiğini erken söylemeyi unuttum, bu yüzden alerjisi olan insanlar daha dikkatli olun!
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Дарья Санникова
5. seviye şehir uzmanı
24 Mart
Doğum günü için rezervasyon yaptırdım. Kral yengeçli tom çukuru yerine, sipariş etmediğim bir yemek getirdiler. Destek ekibine ulaştım ve hemen eksik pozisyonum için geri ödeme istediğimi söyledim. Sonuç olarak, tam olarak geri ödeme yapmak zorunda kaldım ve artık benim için alakalı olmayan destek hizmetinin teklifleriyle savaşmak zorunda kaldım - çorbayı getirip çorbayı getirip bir promosyon kodu verdim, 31 Mart'a kadar çorba sipariş etme hakkı verdim. Gerçekten tükendi. Tüketici olarak böyle bir durumda para iadesi alma konusunda koşulsuz hakkım var. İki saat sonra çorbanıza ihtiyacım yok. Özür olarak herhangi bir iltifat teklif edilmediler, çorba yerine getirdikleri yemek kuryeyi iç kontrol için aldı (!) Ayrıca, parayı iade etmek için yanlışlıkla getirilenlerin en az% 50'sini iade etmeniz gerektiğini bildirdiler (!!!!) Evet, alın, boğulun. Sonuç olarak, yemeğin kalitesi iyi, ancak şirket çok cahil. Diğer teslimatların ücretsiz olarak verdiği suşi (wasabi, zencefil, sos, çubuklar) için tüm katkılar için para alınmaktadır. 2300'den başlayan fiyatlarla ücretli teslimat ve ücretli çubuklar saçmalıktır. Bu, yemeklerin oldukça pahalı bir maliyeti ile. Aynı zamanda yemeklerin porsiyonları küçüldü. Yemeğin adı, bileşimi ve ağırlığı pakette belirtilmemiştir. Müşteri yöneliminin zararına her ruble için bok veriyorlar. Doğum gününüzde ruh halinizi bozduk, çok teşekkür ederim, önemli balık! Bu benim siparişim elinizdeki son siparişti! Agresif pazarlama ve açgözlülük, geçmişte iyi bir hizmeti bu şekilde mahvetti.
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
Ирина А
7. seviye şehir uzmanı
13 Şubat
Ruloların kalitesi bozuldu! Bu gerçeğe tatsız bir şekilde şaşırdılar ve üzüldüler! Eskiden her zaman zevkle alırlardı. Fiyat etiketi ortalamanın üzerindeydi, ancak haklıydı. Rulolar lezzetliydi, büyüktü, her zaman ilginç bir şekilde dekore edilmişlerdi. 13 Şubat 25'te sipariş verdiler: korkunç любимые sevgili karides ve gorgonzola ruloları üzücü görünüyor. Çok üzüldüler. Bir daha sipariş vermeyeceğiz.
Orijinalini göster · Русский
2
Kurumun yanıtını göster
Екатерина
2. seviye şehir uzmanı
9 Şubat
Mutfak kesinlikle mahvoldu. Rulolar için banal pirinç bile artık birbirine yapışmış küçük, tatsız bir topaktır. Rulonun en az 2 / 3'ünü kaplamak için zar zor yeterli olan ince bir avokado. Bu ruloların toplam ağırlığı artık yiyeceğin tam teşekküllü normal bir kısmı değildi. Çok sembolik olmayan para için tamamen sembolik bir atıştırmalık. Lezzetli için pahalıya ödemeye hazırım, ancak bu kadar düşük kalite ve hizmet için pahalıya mal oluyorum - bu, bu tür satıcıların vicdan eksikliğidir. Kutularınızın güzel olduğunu anlıyorum, ancak bir zamanlar çok iyi olan «Önemli Balıklardan» geriye kalan tek şey bu ve onlardan bıkmayacaksınız. Dahası, yüksek sesle ilan edilen "ya lezzetli ya da özgür" de tam bir yalandır. Hiç kimse uygulamadaki kişisel hesabındaki kalite iddiasına bile cevap vermedi, aramadı, ne olduğunu öğrenmedi. Sonuç olarak, 2000 ruble'den fazla için. Yenmeyen ruloların 2 küçük porsiyonu, şımarık bir akşam ve mutlak sorumsuzluktan hoş olmayan bir çökelti. Sadece 1/2 porsiyon tatlı rulo sipariş eden çocuk şanslıydı, neyse ki henüz nasıl mahvedileceğini çözemediler.
Orijinalini göster · Русский
2
1
Kurumun yanıtını göster
Тимур
14. seviye şehir uzmanı
1 Mayıs
Burada ilk kez suşi sipariş ettiler. Dürüst olmak gerekirse çok lezzetli, yumuşak ve taze.Doğum gününün şerefine bir pasta verdiler.Elbette amatör için pasta, ama güzel.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Ольга Платонова
8. seviye şehir uzmanı
15 Mart
Bunlar hayatımın en iyi ruloları. Güzel, temiz, çok, çok lezzetli. Kaliteliler. Karidesli ve peynirli pişmiş rulolar ateştir. Böyle devam et.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Александр А.
4. seviye şehir uzmanı
29 Nisan 2024
Первый раз заказал доставку из Важной Рыбы. Отмечу несколько моментов: - Заказывал из приложения, оно супер - все понятно и удобно, видно стадии исполнения заказа. - Доставили все вовремя - во время получения заказа меня смутило что заказ на 5к рублей в одном совсем не тяжелом пакете, но потом я понял, когда раскрыл все коробочки - роллы микроскопические - нигде я не видел такие маленькие роллы, соотношение цена/обьем очень плохое - по вкусу и качеству вопросов нет, все очень вкусно - пельмешки с уткой просто фантастика! В этот же день заказал еще только пельменей. Резюме: заказывать там суши смысла не вижу. Дорого и очень мало. В особенности обычные суши, Филадельфию например. Рыбы там кот наплакал при конских ценах и микроскопичесих размерах. Суп Фо Бо прекрасен (для доставки), пельмешки великолепны!
31
6
Kurumun yanıtını göster
Екатерина Сазонова
7. seviye şehir uzmanı
24 Mart
2021'den beri teslimatı kullandım, en sevdiğim rollerini bulduğuma sevindim. Ancak, son 2 yıldır, teslimat olmadığı için sürekli sökülüyor. O zaman ağırlık beyan edilene uymuyor, sanki baş aşağı, sanki onlarla koşup düşüyormuş gibi. Son kez, genel olarak telafi edeceklerini söylediler ve bir hafta boyunca promosyon kodu verdiler!!!! Komik ve bu zaten teslimatı değiştirmek istedikten sonra
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Юрий Чеботарев
2. seviye şehir uzmanı
27 Şubat
Yemek sipariş ettiler, özel olarak soya sosu, wasabi, zencefil eklemediler çünkü ücretli olduklarını biliyorlardı ve evde kendimiz vardı. Sonuç olarak, bunların hepsi bizim bilgimiz olmadan onlar tarafından para karşılığında eklendi + yine bilgimiz olmadan sakız ve peçete koydular ve bunun için de para aldılar. Sonuç olarak, sipariş için + 300 ₽ çıktı. En hafif tabirle, bu restoranın politikasından şok oldum, yemekler için yüksek fiyatlara sahip olduğum için sakız koymak ve bunun için para almak (buna ihtiyacım olmamasına rağmen, istedikleri zaman koydukları diğer her şey gibi) bu sadece utanç verici ve kibirlidir. Orada başka bir şey sipariş etmeyeceğiz
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
Екатерина
3. seviye şehir uzmanı
25 Şubat
Bu hizmetten daha kötüsüyle tanışmadım. Şirket, yemeklerin kalitesi uygun değilse, bazı koşullara tabi olarak parayı iade etmeyi vaat ederek «mükemmel veya bizim pahasına" bir promosyon sunuyor. Ancak aslında müşterinin ayakları siliniyor, yalan söylüyorlar, hatta cevap vermeden 10 dakikadan fazla beklemelerine neden oluyorlar, iade başvurusunun üç gün içinde dikkate alınacağına dair sözler veriyorlar ve ... tabii ki cevap yok. Beş farklı yöneticiyle konuştuktan ve geri ödeme talebinde bulunma vaatlerinden sonra, aniden böyle bir promosyonun olmadığı ortaya çıkıyor. Paranın iadesi için koşulun (hiçbir yerde belirtilmediği), sipariş gününde yemeği kuryeye iade etmek olduğu ortaya çıktı. Benim durumumda, bu da imkansızdı, çünkü sipariş gününde «bakım hizmeti" yemeklerin kalitesi ve tadı hakkındaki mesajımı görmezden geldi. Ertesi gün de aynı şekilde görmezden geldiler. Önceki tüm yöneticilerin önceden oluşturulmuş iade başvuruları hakkında yalan söyledikleri ve bu durumda neden müşteri hizmetleri pervazlarının bedelini ödemem gerektiği sorulduğunda, yönetici inatla bir sonraki siparişe ücretsiz olarak bir yemek sunmayı teklif ederek cevap vermeyi reddediyor. Müşteriden iğrenç hizmetinize olan güveni ve müşteriye iddiasına cevap verebileceğiniz tek şey «bu promosyonu gözden geçirmeleri için yönetime teslim edeceğiz» olduğunda daha fazla sipariş verme arzusu nereden gelebilir, bu aslında daha uzak bir gönderidir?
Orijinalini göster · Русский
2
Kurumun yanıtını göster
Дарья Мартынюк
3. seviye şehir uzmanı
5 Mart
İlk kez sipariş verdik - set büyük pişmiş. Katkı maddeleri ve teslimatı dikkate alarak - 5000 ruble. Zamanında teslim edildiler, ancak ruloların büyüklüğü ve tadı hayal kırıklığına uğradı. Bu mini versiyon, kesinlikle tam teşekküllü bir format değil. Bileşimi çok bileşenli olmasına rağmen tadı tamamen aynıdır. Sadece Philadelphia tanıdıktı, ancak boyutu çok küçük, geriye dönük 6 setin tadı aynı.
Orijinalini göster · Русский
2
2
Kurumun yanıtını göster
Sun
6. seviye şehir uzmanı
9 Şubat
Bir kez Boeing'den kanat fiyatına suşi sipariş ettiler. Genel olarak hiçbir şey yoktu ama şaheser değildi. Bu fiyat segmentinde daha iyi seçenekler var. Ve şimdi sürekli aramalarıyla tereddüt ettiler! HİÇ kimse bir şey sipariş ettiğimiz restoranlardan ve kafelerden isim vermedi, ama bunlar sürekli! SALLANDI!
Orijinalini göster · Русский
2
Kurumun yanıtını göster
Павел
5. seviye şehir uzmanı
12 Ocak
İğrenç destek! Sitenin her köşesine yemeklerin kalitesinin garantisi hakkında veya masrafları size ait olmak üzere yazın ve aslında ücretsiz gönderim veya anlaşılmaz bir abonelik satın alın. Sizden 700-1000r rulo sipariş ettiğinizde, bir sonraki siparişinizde teslimatta 100r tasarruf etmeyi değil, kaliteye ve hizmete güveniyorsunuz! Siparişi kuryeye ödemek ve aldıktan sonra uygunluğu kontrol etmek daha iyidir. Siparişin yarısı getirilmedi, tüm siparişi yeniden yapmak ve tekrar teslim etmeyi teklif etmeyi reddettiler, soğutulmuş ve birbirine yapışmış erişteleri 700 ruble için yiyin...
Orijinalini göster · Русский
3
1
Kurumun yanıtını göster
Ирина М.
5. seviye şehir uzmanı
21 Nisan
Birkaç yıldır teslimat hizmetlerini kullandım, fiyatlar çok arttığında ve peçeteler ödendiğinde durdum (!!!). Yani 2000'den fazla ruble için sipariş veriyorsunuz, sadece rulolar getiriyorlar ve hatta kağıt peçete koymuyorlar. Bana öyle geliyor ki, rulo fiyatları göz önüne alındığında bu saçma ve müşterilere saygısızlık. Şimdi düzenli olarak farklı numaralardan gelen aramalarla bombardımana tutuluyorlar, üç kez (!!!) aramamamı (veritabanına bir not koymamamı), sms göndermememi (sipariş için bir promosyon kodu sunmalarını) istedim - talebe 0 dikkat. Aramalar düzinelerce akıyor. Müşterilere karşı bu tutumdan sonra temelde hiçbir şey sipariş etmek istemiyorum.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Diana S.
3. seviye şehir uzmanı
8 Mart
Burada sık sık rulo sipariş ederlerdi ama bugün son seferdi! Siparişi 19: 00-20: 00 saatleri arasında verdik, telefonla aradık, saat 20: 00'ye yaklaştırmamızı istediler, bize 19: 30-20: 30 saatleri arasında getireceklerini söylediler. Saat 20: 30, sipariş yok, uygulamaya bakıyoruz, "sipariş iptal edildi" yazıyor, arıyoruz, soruyoruz, "şimdi, kelimenin tam anlamıyla 5 dakika sonra getirmeleri gerekiyor" diyorlar. Yarım saat geçiyor, sipariş yok, tekrar arıyoruz, "özür dilerim siparişiniz üssümüze ulaşmadı, yeniden düzenleyebilirsiniz, 1: 25'te getirecekler" diyorlar. Bu ne demek oluyor ki?🤦‍♀️
Orijinalini göster · Русский
4
Kurumun yanıtını göster
Ольга
9. seviye şehir uzmanı
20 Nisan 2024
Заказали у важной рыбы роллы) подкупила быстрая доставка🙂 Все сложили аккуратно, комплектация полная. Приятно удивило, что ролл в темпуре тоже может быть вкусным. Каждая позиция со своим вкусом, что очень подкупает. Хочется пробовать еще и еще)) Вообщем, подняли настроение. Спасибо за вечер субботы. Люди! Не забывайте писать и положительные отзывы. Это очень мотивирует
1
9
Kurumun yanıtını göster
Дмитрий М.
3. seviye şehir uzmanı
1 Kasım 2024
Самые не вкусные роллы которые мы ели, рыба не вкусная, сочетание соусов и начинки не понравилось. Ваши цены выше чем в Ями Ями и Достаевском, но по вкусу Вы им проигрываете. За Ваши цены соевый соус могли бы положить в комплект к роллам. Так же назойливый оператор который пытается набить чек путем добавления дополнительных порций роллов. Заказали первый и последний раз у Вас.
12
3
Kurumun yanıtını göster
Анни Смирнова
7. seviye şehir uzmanı
6 Mart
"Önemli Balıkların" teslimatı o kadar "önemli" hale geldi ki artık Müşterileri ve siparişleri umursamıyorlar. Tatiller için yalnızca 8-800-500-50-05 numaralı telefondan ön sipariş vermek, ulaşılamayacak ve hatta 10 dakika takıldıktan sonra telefon kapanacaktır. Vatsap'a göre geri arayacaklarını söylediler ama hayır!!!, unuttular))) ve dördüncü denememde öğleden sonra aradığımda, 6000'den itibaren siparişin katı şartlarını, teslimatın 500 olduğunu söylüyorlar. Sizin için böyle bir "önem" için o bir yıldız ve teslimatlarınızı reddediyor.
Orijinalini göster · Русский
2
Kurumun yanıtını göster
светлана
3. seviye şehir uzmanı
4 Mayıs
Ruloları 30.04'te sipariş ettiler. Teslimat süresini birkaç kez erteledik (bizim için önemli bir balık seçerken bu bilgi belirleyiciydi) ve ardından teslimat süresiyle ilgili bilgileri tamamen kaldırdık. Tazminat olarak, bir sonraki siparişte% 15 indirim sağladılar, ki bu benim anlayışıma göre şirketin kendisinin beyan ettiği "ideal hizmet" değil
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Александра Сухова
7. seviye şehir uzmanı
3 Mart
Öğle yemeği ve mini rulolar sipariş ettim.Soru ortaya çıktı: neden bu kadar akut?!?!Yemek yemek kesinlikle imkansızdı, eh, hiçbir şekilde.İş öğle yemeklerinde -sadece baharatlı, seçenek yok.Bunu yapmanın zorluğu akut değil mi?Doğrudan yemek yemek imkansızdı.Peki, ücretli çubuklar, yerinde kartla ödeme yapamama - bu genel olarak ....Sestroretsk'te çok az suşi seçeneği olduğu için çok yazık.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Венера Юсупова
24. seviye şehir uzmanı
23 Ağustos 2024
Долгое время была поклонницей этого суши-бара. Рекомендовала всем друзьям и знакомым. Всегда знала, что заплатишь немаленькую сумму, и получишь вкусные, свежие роллы. Но последние два заказа разочаровали. Роллы рыхлые, прям разваливаются, есть невозможно. Брали набор в темпуре, так они прогорклые, как их есть?! То ли повар сменился, то ли стали экономить на качестве продуктов. Но больше желания нет отдавать деньги, и есть невкусные роллы. Такие же по качеству можно купить в соседнем доме, в два раза дешевле. Р. S. долгое время не заказывали здесь роллы. И каково же было моё разочарование, когда решилась попробовать ещё раз. Вдруг что-то изменилось. Теперь у них не только кухня плохая, но сервис отвратительный. Ожидание заказа 2 часа, никто об этом не предупреждает. При отмене заказа деньги нужно ждать от 3-10 рабочих!!! дней. Никто не извиняется, все говорят, что они просто рабочие и к сервису отношения не имеют. Не рекомендую делать тут заказ. Будет испорчено настроение и вечер.
20
Kurumun yanıtını göster
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6