Çocuk yardımının hızlı ve profesyonel kaydı için çalışan Anokhina Tamara'ya içtenlikle minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Detaylara gösterdiği özen ve yardım etmeye istekli olması, yardım alma sürecini ailemiz için mümkün olduğunca kolay ve konforlu hale getirdi.
Çalışmanız gerçekten önemli ve çabalarınızı gerçekten takdir ediyorum. Desteğiniz ve bize gösterdiğiniz özen için teşekkür ederiz!
Zemin katta pencerelerde çok kibar ve yardımsever çalışanlar var, daha çok şey biliyorlar ve bu konuda yardım etmeye çalıştılar. Ancak orada neden müşteri hizmetine ihtiyacınız olduğu belli değil. 22. pencerede bir bilet verdiler, bu çalışan bana hemen şöyle dedi: »Hiçbir şey bilmiyorum ve bundan sonra ne yapacağımı tavsiye edemiyorum, bekleyemem." Ne beklemeli? Tek bir numarayı aradığını ve bana departmanımdaki müşteri hizmetine gitmem söylendiğini söyledi, buna cevap verildi: "Orada telefonlarda oturuyorlar, kimse hiçbir şey bilmiyor, onları dinlemeye gerek yok»
Birinci katta tek pencereli devasa bir sıra tek pencereli.
Bu gün bir bilet bekleyemezsiniz. Kupon verme terminali çalışmıyor. Herkese çalışacak kimseleri olmadığı söyleniyor. Neden yaşlılara, engellilere, işadamlarına hızlı hizmet verilmiyor?... halkın.... Şehir yönetimimiz nereye bakıyor....